Boonman Bedden- Logo - Beoordelingen

Boonman Bedden

113 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.382 beoordelingen in totaal

30 okt 2023
Zeer prettige winkel met deskundige verkopers. Geen verkooppraatjes voor allemaal gimmicks, maar volledig gericht op hetgene dat er écht toe doet: goed slapen. Als je op een bed gaat liggen weet de verkoper precies te wijzen of jij goed ligt of niet, en biedt je advies totdat je bij de juiste combinatie uitkomt die wél bij je past.

23 mei 2024
De verkoopster die ons geholpen heeft mag wel een cursus klantvriendelijkheid ondergaan. We wonen in de buurt van de Boonman winkel in onze woonplaats en ze weet zo uit het niets te vertellen, voordat we ook maar iets besteld hebben, dat het als niet zo,n goede buurt bekend is. Ik wilde eigenlijk meteen rechtsomkeer maken maar nadat we toch 2 matrassen besteld hadden wist ze niet hoe ze bij onze naam de trema op de e moest typen. Ik heb het voor haar gedaan en gezegd hoe ze dat op het toetsenbord moet doen. Als haar leidinggevende haar nu nog eens leert om de puntjes op de i te zetten wat klantvriendelijkheid betreft, dan komt ze er misschien nog wel. Sorry maar bovenstaande moet me echt even van het hart. Denk niet dat we nog eens naar Boonman gaan en door zo,n gans te woord willen staan.

Beoordelingen voor Boonman Bedden

11 apr 2024
7 apr 2024

Zeer tevreden

Zeer prettig geholpen bij de aanschaf. Levering keurig op tijd zoals verwacht bij de aankoop. Levering zelf was ook erg netjes.
11 mrt 2024
Nemen alle tijd, heel goed advies staan niet op provisie te verkopen. Wanneer je iets hebt gekocht en je bent niet helemaal tevreden dan pas weet je of je de juiste service krijgt, wanneer ze weer voor je klaar staan en dat is bij deze winkel is een echt familie bedrijf met goede service.
22 feb 2024
Goed advies door te luisteren naar de vraag/wens van de klant. Goed meedenken hierin waardoor je een goede keuze kunt maken. En daarna heerlijk kunt slapen en weer energiek en uitgerust wakker wordt.
22 feb 2024

Goed advies

Perfect geholpen in de winkel. Alles werd geleverd volgens afspraak. Zeer keurige bezorgers, die alles netjes achterlieten en goede uitleg gaven. We slapen heerlijk op ons nieuwe bed!
11 mrt 2024
Klantvriendelijke en correcte houding tov de klant, kan geen minpuntje bedenken
26 feb 2024
we zijn kundig en prettig geholpen bij ons bezoek aan de showroom
Goede uitleg en meedenkend . Goede aanbieding qua tempurmatras
18 mrt 2024
Proberen de levertijd te verkorten.
19 mrt 2024
Verkoper met kennis. Levering oke
29 feb 2024
Goede installatie van het bed
5 mrt 2024
prima service