Boonman Bedden- Logo - Beoordelingen

Boonman Bedden

112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.377 beoordelingen in totaal

30 okt 2023
Zeer prettige winkel met deskundige verkopers. Geen verkooppraatjes voor allemaal gimmicks, maar volledig gericht op hetgene dat er écht toe doet: goed slapen. Als je op een bed gaat liggen weet de verkoper precies te wijzen of jij goed ligt of niet, en biedt je advies totdat je bij de juiste combinatie uitkomt die wél bij je past.

23 mei 2024
De verkoopster die ons geholpen heeft mag wel een cursus klantvriendelijkheid ondergaan. We wonen in de buurt van de Boonman winkel in onze woonplaats en ze weet zo uit het niets te vertellen, voordat we ook maar iets besteld hebben, dat het als niet zo,n goede buurt bekend is. Ik wilde eigenlijk meteen rechtsomkeer maken maar nadat we toch 2 matrassen besteld hadden wist ze niet hoe ze bij onze naam de trema op de e moest typen. Ik heb het voor haar gedaan en gezegd hoe ze dat op het toetsenbord moet doen. Als haar leidinggevende haar nu nog eens leert om de puntjes op de i te zetten wat klantvriendelijkheid betreft, dan komt ze er misschien nog wel. Sorry maar bovenstaande moet me echt even van het hart. Denk niet dat we nog eens naar Boonman gaan en door zo,n gans te woord willen staan.

Beoordelingen voor Boonman Bedden

11 jul 2023
Het bed is geweldig, ligt goed, we zijn zo goed geholpen. Mooiste was de heerlijke verrassing die ik thuisgestuurd kreeg
SK
sjef K.
Nuenen
18 sep 2023
De verkoop was prima, de aflevering kon beter, met een wat langzamere uitleg en een schriftelijke beschrijving.
30 okt 2023
Goede wijn behoeft geen krans
22 jun 2023
Goede en attente verkoper, goed advies. Mogelijk beter kan: als je komt met een vraagje of iets wel helemaal goed is, dan krijg je het mailadres van de servicedienst. In plaats daarvan zou men ook even serieus op het mogelijk bestaande probleem kunnen ingaan. Was overigens een andere verkoper dan de eerder genoemde.
6 feb 2024
We goede voorlichting gehad over de keuze. Prima geholpen bij de keuze, nemen alle tijd. Nette prijs, en het bed kwam op de afgesproken dag aan. Prima monteurs die het bed in elkaar gezet hebben.
26 sep 2023
Prima service en goede begeleiding via de mail over het bestelde artikel. Hele nette bezorging. Top.
20 jun 2023

Retteketet vlug naar Boonman voor een prima bed!!

Contact met verkoper uitstekend. Retteketet zeker naar Boonman voor een prima bed!!
23 jun 2023
Goed advies Ik ben al zeker 40 jaar klant Dus dat zegt genoeg
12 jul 2023

Zeer klantvriendelijk

Mooi bed door vriendelijk en professioneel personeel die het bed netjes in elkaar afgevoerd hebben
17 aug 2023

Verkoper prima. Monteur prima werk geleverd en opgeruimd ondanks dat hij alleen was.
6 jul 2023

Uitsekend

Goede service tot nu toe, goede communicatie, professioneel en aardig personeel.
18 jan 2024

Wij zijn zeer deskundig geholpen bij het zoeken naar het perfecte bed voor ons

Wij zijn zeer deskundig geholpen bij Boonman bedden. Goed en passend advies.
24 jan 2024
Goede persoonlijke voorlichting en correcte afwikkeling van de levering.
24 okt 2023
Volgens verwachting netjes geholpen in de winkel en vlotte levering.
25 jan 2024
Wat goed bevalt is de persoonlijke benadering en de aandacht
16 okt 2023

Bed

Snelle levering keurig bezorgd volgens afspraak
28 aug 2023
Mooie prijs voor mooi matras en netjes geleverd.
14 mei 2024
De vriendelijkheid en tijd nemen voor de klant.
28 aug 2023
Hele fijne service en het bed slaapt heerlijk!
10 feb 2024
Vlotte en duidelijke uitleg . Snelle levering.