ehbo-centrum.nl- Logo - Beoordelingen

ehbo-centrum.nl

669 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.564 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2022
ehbo-centrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Alles ging prima, behalve dat het pakket niet werd bezorgd op de dag dat diverse mails van DHL hadden gemeld dat het zou worden bezorgd. Vervolgens heb ik een bezorgoptie toegevoegd toen het time frame van 3 uur voorbij was, zodat ik na 3 uur thuisblijven ook even weg kon. Dit werd vervolgens als reden (smoes) gebruikt door DHL om het pakket die dag maar helemaal niet meer af te leveren. Ook geen communicatie over wanneer het dan wel zou worden bezorgd, dat kwam pas de volgende dag. Dit is geregeld een ergernis met DHL, time frames aangeven die niet waargemaakt worden. De keuze voor DHL is wel iets wat bij de leverancier van het pakket ligt. Het autootje, zogenaamd co2 neutraal, stond wel voor mijn huis trouwens, maar reed weg zonder het pakket af te leveren, dat is dan weer niet co2 neutraal lijkt me. Veel blabla, maar er worden veel foutjes gemaakt. Veel wisseling in personeel ook. Nee, marktwerking lost niet alles op. En ipv van al die marketing en modieuze klimaat blabla zou het management van DHL het primaire proces eens op orde zien te krijgen.

Goed: Vriendelijk tel.contact. Snelle levering. Spullen goed verpakt. Echter: op de website staat aangegeven dat er zowel via DHL als PostNL-punt afgeleverd wordt. Bij het afronden van de bestelling kan er een keuze gemaakt worden. Tot mijn verrassing was die keuze er niet en heb ik telefonisch contact opgenomen. Vriendelijke mdw aan de lijn die zegt dat op dt moment er geen selectie voor de PostNL-postbesteller gemaakt kan worden, maar dat dat geen probleem is. In het vakje "Opmerkingen" kan ik aangeven op welk pakketpunt van PostNL het pakketje af te leveren. Zowel een PostNL pakket punt (ergens aan de buitenrand van mijn dorp) als een pakket en briefautomaat (bij mij om de hoek), is geen probleem. DHL-punt is in een ander dorp. Ik vraaag uiteraard om een PostNL levering bij de brief/pakket automaat om de hoek. Wie schetst mijn verbazing wanneer ik de volgende dag een mail open met de mededeling dat mijn pakketje in... jawel.... het andere dorp bij een DHL punt wordt afgeleverd. Veranderen kan niet meer, ze zijn al onderweg. Aangezien een wijziging alleen maar zou leiden tot vertraging heb ik 't maar bij laten zitten. Ik had de spullen dezelfde dag nodig. Kortom: nakomen van een belofte valt ook onder dienstverlening.

Beoordelingen voor ehbo-centrum.nl

weet niet wat er gebeurt ;bestelling gewijgerd , inlichtingen in het engels, begrijp er niets meer van !!!
Antwoord van ehbo-centrum.nl
U bestelde op 25.04 om 20:48. Wij hebben uw bestelling de volgende dag meteen verwerkt en verzonden met DHL. Door een lokale transport staking in België is uw bestelling niet de volgende dag afgeleverd op het DHL Service point. Onze excuses hiervoor maar dit lag echter geheel buiten onze macht. Jammer van de 1 ster waardering terwijl wij ons werk geheel correct en snel hebben uitgevoerd. Uw bestelling ligt inmiddels klaar voor afhaling op het service punt. Wij sturen u nog een aparte directe email met alle details. Vriendelijke groet Klantenservice
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet binnen
Andere producten geleverd dan besteld.
14 apr 2024
Niks ontvangen...
Bestelling nog steeds niet ontvangen
19 mrt 2024
Wanneer komt de bestelling??????
24 mrt 2024
Wordt beoordeeld
Na 5 dagen niets gehoord
De slechtste internet "winkel" sinds tijden! Er is geen persoonlijk contact, er wordt slecht onpersoonlijk, met standaard zinnen gecommuniceerd zonder oplossingsgericht bezig te zijn terwijl de levering NIET plaatsvindt zoals zij heeft beloofd te zullen doen. Als je dan ook nog kiest voor de slechtste vervoerder DHL die zijn personeel uitmelkt, dan weet je dat jouw pakketje de grootste kans heeft NOOIT aan huis geleverde te worden. Dan is er ineens sprake van een afleverservice elders terwijl het thuis bezorgd behoort te worden. NOOIT hier bestellen!!!
18 feb 2024

1 van de 3 onderdelen geleverd

ik heb universeelwindel, vingerbobs en snelverbanden besteld. Voor 12 uur. De volgende dag bezorgd zegt jullie site. Helemaal niet zegt dhl. Na aan het eind van dag 2 krijg je dan de bestelling. En dan zitten er alleen maar universeelwindsels in de doos. geen briefje waarom de rest er niet bij zit en wanneer dat wordt geleverd. Ik had dringend vingerbobs nodig, daarom probeerde ik jullie site. maar de les is gisteren gegeven zonder bobs. en nu maar hopen dat ik het nog geleverd krijg.

Ik raad het niet aan

k wacht de vijfde dag op het product dat volgens de winkel de volgende dag na bestelling zou hadden verzonden. Het uitleggen dat ze het niet op voorraad hebben is schandalig! Waarom stond het als beschikbaar op de website?
geen info van EHBO-centrum dat bestelde apparaat, microlife bloeddrukmeter, niet voorradig was. moet zelf bellen om daar achter te komen en een week na deze telefonade nog niks bezorgd. Niet echt klantvriendelijk dus.
niet het juiste product geleverd, ze zijn het wel komen terughalen, afwachten of ze het aankoopbedrag terugstorten
Antwoord van ehbo-centrum.nl
Geachte heer, Excuses dat wij het verkeerde hadden geleverd. Het door u bestelde product is op dit moment niet leverbaar en we hadden met de beste bedoeling een alternatief van gelijkwaardige kwaliteit en prijs geleverd. Zoals met u besproken, hebben wij echter het geleverde product natuurlijk bij u afgehaald voor gratis retour zending en natuurlijk ook weer meteen aan u het volledige bedrag retour gestort na binnenkomst op ons magazijn. Dus wij denken dat alles goed en correct is afgehandeld en uiteraard jammer dat we het door u bestelde product niet konden leveren. Wel zonde dat u het een 1 ster waardering geeft.
AK
product niet ontvangen
7 okt 2023

Wat een gedoe

Thermometer en pulseoximeter besteld ivm ziekte en noodzaak: 3 dagen later had DHL niks ontvangen. Op de site stond nog steeds ‘voor 16.30 besteld is morgen in huis’ - we waren inmiddels 4 dagen verder. Gebeld; thermometer bleek uit assortiment maar door softwarefout stond ie nog wel op de website. Had ik een mail over moeten krijgen, maar is niet gestuurd. Ze hadden de saturatiemeter ook niet opgestuurd. Op dat punt heb ik de bestelling maar geannuleerd en elders besteld.
Jammer dat je verzendkosten moet betalen voor de producten die je laat komen. En dan ook nog verzendkosten betalen voor als je retour moet sturen en bestel je dan weer nieuwe producten dan moet je weer verzendkosten betalen
17 aug 2023

De bestelling werd geleverd maar…

De bestelling werd snel geleverd maar als je iets wil retouneren word je half afgesnauwd en helpen je niet verder hoe je kan retouneren. Erg onvriendelijke man en ik zal daar nooit meer iets bestellen!
6 okt 2023
Oude voorraden van Corona zelftesten verkopen die nog maar een paar maanden houdbaar zijn en dat er op de site niet bij vermelden. Kan echt niet.
15 jun 2023

Lange levertijd

Wellicht ligt het aan de vervoerder, maar ik heb het pakketje nog steeds niet binnen gekregen (ipv volgende dag, 3 dagen later nog niets)
7 jul 2023
Doorgeven wanneer een product niet leverbaar is. Heb er zelf voor moeten bellen. Ben bang dat ik mijn geld kwijt ben.

Slechte levering

Bestelling staat al sinds maandag als aangemeld bij DHL. Echter 4 dagen later nog steeds niet overgedragen aan DHL