ehbo-centrum.nl- Logo - Beoordelingen

ehbo-centrum.nl

669 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.564 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 okt 2022
ehbo-centrum.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Alles ging prima, behalve dat het pakket niet werd bezorgd op de dag dat diverse mails van DHL hadden gemeld dat het zou worden bezorgd. Vervolgens heb ik een bezorgoptie toegevoegd toen het time frame van 3 uur voorbij was, zodat ik na 3 uur thuisblijven ook even weg kon. Dit werd vervolgens als reden (smoes) gebruikt door DHL om het pakket die dag maar helemaal niet meer af te leveren. Ook geen communicatie over wanneer het dan wel zou worden bezorgd, dat kwam pas de volgende dag. Dit is geregeld een ergernis met DHL, time frames aangeven die niet waargemaakt worden. De keuze voor DHL is wel iets wat bij de leverancier van het pakket ligt. Het autootje, zogenaamd co2 neutraal, stond wel voor mijn huis trouwens, maar reed weg zonder het pakket af te leveren, dat is dan weer niet co2 neutraal lijkt me. Veel blabla, maar er worden veel foutjes gemaakt. Veel wisseling in personeel ook. Nee, marktwerking lost niet alles op. En ipv van al die marketing en modieuze klimaat blabla zou het management van DHL het primaire proces eens op orde zien te krijgen.

Goed: Vriendelijk tel.contact. Snelle levering. Spullen goed verpakt. Echter: op de website staat aangegeven dat er zowel via DHL als PostNL-punt afgeleverd wordt. Bij het afronden van de bestelling kan er een keuze gemaakt worden. Tot mijn verrassing was die keuze er niet en heb ik telefonisch contact opgenomen. Vriendelijke mdw aan de lijn die zegt dat op dt moment er geen selectie voor de PostNL-postbesteller gemaakt kan worden, maar dat dat geen probleem is. In het vakje "Opmerkingen" kan ik aangeven op welk pakketpunt van PostNL het pakketje af te leveren. Zowel een PostNL pakket punt (ergens aan de buitenrand van mijn dorp) als een pakket en briefautomaat (bij mij om de hoek), is geen probleem. DHL-punt is in een ander dorp. Ik vraaag uiteraard om een PostNL levering bij de brief/pakket automaat om de hoek. Wie schetst mijn verbazing wanneer ik de volgende dag een mail open met de mededeling dat mijn pakketje in... jawel.... het andere dorp bij een DHL punt wordt afgeleverd. Veranderen kan niet meer, ze zijn al onderweg. Aangezien een wijziging alleen maar zou leiden tot vertraging heb ik 't maar bij laten zitten. Ik had de spullen dezelfde dag nodig. Kortom: nakomen van een belofte valt ook onder dienstverlening.

Beoordelingen voor ehbo-centrum.nl

Verzekeren? Spam mail?

Prima levering, product zoals verwacht. 3 sterren ipv 5 door het mailtje wat na de bestelling een paar keer gestuurd werd. Trusted… stuurde een mail dat je de levering kunt verzekeren? Geeft niet echt veel vertrouwen dat je extra geld ‘mag’ betalen om de mogelijke ‘niet levering’ te verzekeren. Zo van jammer joh dat het niet geleverd is, niet ons probleem, had je het maar moeten verzekeren. Afschuiven van verantwoordelijkheid? Of mogelijk een spam pfishing?

Jammer niet alle beschrijvingen kloppen

Jammer dat niet alle beschrijvingen kloppen bij de artikelen. Sommige zijn omgedraaid, 2cm moet 2 meter zijn en 10mtr blijkt 10cm te zijn.
Antwoord van ehbo-centrum.nl
Bedankt voor uw tip. We zagen dat de afmetingen wel kloppen maar 1 product had verkeerde afbeeldingen. Wordt vandaag gecorrigeerd.
Had huidskleur tape besteld en kreeg wit.
EP
Erwin P.
Amsterdam
Niet op voorraad duidelijker tonen
10 mrt 2024
Duurt lang voordat de bestelling binnen is. Ook met de leverancier duurt het lang. Langer dan dat ik bij andere gewend ben!

Belofte niet nagekomen

23 dec 2023
Delivery was very quick but unfortunately i ordered 25 covid tests and they all have an expiry date in 4 months, I doubt i will use them all within that time frame. Would not have ordered so many if I'd known. They should include the expiry date in the description.
13 aug 2023

Beter laat dan nooit

Heb alsnog, weken later, mijn bestelling ontvangen. Had het al afgeschreven, maar dank daarvoor. Een tip is om de klant op de hoogte te brengen wanneer een artikel niet voorradig is terwijl op de site staat dat het wel voorradig is. Nu heb ik zelf gebeld en werd mij verteld dat het artikel 2 weken later zou komen. Ook dat is niet gebeurd. Het werd vele weken later.
4 sep 2023
Eerste levering elastisch verband had de witte kleur,(10 rol )prima kleur voor verband . Nadat dat op was opnieuw besteld (15x), helaas geleverd in een afschuwelijke fel blauwe kleur. Helaas was geen kleuromschrijving vermeld dus kan eigenlijk niet klagen, maar mijn vrouw moet nu met deze verschrikkelijke kleur over staat.
3 jun 2023

Half goed

Goed: Snelle levering Minder: Uiterste gebruiksdatum van bestelling ligt wel heel dichtbij! Dat wordt dus snel weggooien en dat is niet duurzaam en wel duur :-(
6 okt 2023
De bezorger kwam later dan aangegeven en het product is niet bruikbaar voor mij, want ik ben alleen en kan het nethoesje niet zelf over mijn duim krijgen
31 okt 2023
Verkeerde artikel werd geleverd. Wel direct gemeld, maar na 4 dagen nog steeds niet het juiste artikel ontvangen
Schuimblusser verzonden tijdens vorst periode zonder waarschuwing. Zijn na aankomst niet te controleren.
14 okt 2023
Voor een factuur moet ik opnieuw inloggen, stuur deze gewoon mee of mail deze naar de klant!
22 jun 2023
In de rugtas een pincet en een teken tang bijvoegen en het flesje desinfecteer iets groter
Afwikkeling erg soepel. De zelftest hebben helaas een houdbaarheid van 5/6 maanden.
24 nov 2023
Snellere levering , staat 1 tot 2 dagen. Maar zijn er 3
15 mei 2023
geendingen verkopen die niet op voorraad zijn
AV
Astrid V.
Utrecht
9 sep 2023
Het is de tweede keer dat jullie het vragen
15 mei 2023
Het product is oké, levertijd is dramatisch.