nilfisk-shop.nl- Logo - Beoordelingen

nilfisk-shop.nl

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden269 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2022
nilfisk-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jun 2023
nadat ik mijn bestelling bij Nilfisk ontvangen was, belde een medewerker om te informeren of ik het juiste product voor mijn gm 80 had besteld. dit bleek niet zo te zijn , en kon mijn vergissing direct recht gezet worden. erg atent van uw medewerker. bespaarde mij en Nilfisk een hoop ongemak. Nog maals bedankt!

27 sep 2023
Betere service bieden, deze is duidelijk minder geworden. Mijn pakket is niet aangekomen. Vervolgens contact met Nilfisk-Shop opgenomen en kreeg te horen dat zij geen vervoerder zijn! Bijna Euro 70 kwijt en ze willen niet verder helpen. In januari bericht dat ik meer geduld moet hebben ( In september besteld) Ach ja ik zal dan maar geduldig wachten, zoals ze adviseren.

Beoordelingen voor nilfisk-shop.nl

Ontbrekend item

1 van de 8 items stond wel op de pakbon maar was niet in het pakket aanwezig. Dit direct per e-mail gemeld met het verzoek dit item per ommegaande na te sturen echter geen enkele reactie ontvangen.
27 sep 2023
Antwoord van nilfisk-shop.nl
Helaas gaat er bij ons ook weleens iets fout en dat is vervelend. Bij de orders heb ik gekeken en gezien dat u afgelopen jaren pas 1 x bij ons besteld hebt, dus dat onze service minder is geworden is dan lastig te vergelijken. Wat levering betreft zijn we echt wel afhankelijk van hoe de vervoerder zijn werk doet en vinden we het zeer vervelend als dat niet naar wens is. Met het keurmerk wat we hebben bent u nooit u geld kwijt want verzekerd.