nilfisk-shop.nl- Logo - Beoordelingen

nilfisk-shop.nl

181 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden335 beoordelingen in totaal

De ontvangst van het door mij bestelde artikel liet wel erg lang op zich wachten, zonder enige online en updatet informatie. Daarom maar gebeld. Er werd direct werk gemaakt. en ik werd direct teruggebeld. Zoals het er nu naar uitziet wordt het artikel binnen twee dagen alsnog bezorgt. We maken allemaal fouten en processen lopen soms niet zoals verwacht. Het gaat er om hoe je er mee omgaat en dat is prima verlopen. Daarom de beoordeling met 'GOED'.

27 sep 2023
Betere service bieden, deze is duidelijk minder geworden. Mijn pakket is niet aangekomen. Vervolgens contact met Nilfisk-Shop opgenomen en kreeg te horen dat zij geen vervoerder zijn! Bijna Euro 70 kwijt en ze willen niet verder helpen. In januari bericht dat ik meer geduld moet hebben ( In september besteld) Ach ja ik zal dan maar geduldig wachten, zoals ze adviseren.

Beoordelingen voor nilfisk-shop.nl

20 jun 2024
14 jun 2024
25 mei 2024
YP
yvan p.
aardenburg
2 okt 2023
Er wordt verzonden zonder handtekening vereist. Ik zag in de postnl app pakket afgeleverd....maar niet bij mij. Een straat verderop in de bus gedaan door postnl. Gelukkig kwam de buurvrouw het aan ons geven.

tekst van opmerkingen.

Bij opmerkingen had ik gezet : Niet bij buren afgeven. Dus ik dacht.....ze zetten die tekst op de doos. Helaas is dat niet gebeurd.
11 feb 2024
Ik heb op de 4e februari een nozzle besteld en nog steeds niets ontvangen of enige verklaring van de reden. Ik wacht maar af......
21 sep 2023
Goed was de nalevering van onderdelen. Het ontbreken van communicatie daarover was vervelend.

Kan beter

1. Deelleveringen 2. 2e levering een dag te laat.
Antwoord van nilfisk-shop.nl
Beste Klant, 1) Aangezien de onderdelen niet in de doos bij de stofzuiger kunnen heeft u 2 leveringen ontvangen 2) 2e levering 1 dag te laat, erg vervelend natuurlijk maar helaas niet altijd te voorkomen