nilfisk-shop.nl- Logo - Beoordelingen

nilfisk-shop.nl

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden269 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jul 2022
nilfisk-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jun 2023
nadat ik mijn bestelling bij Nilfisk ontvangen was, belde een medewerker om te informeren of ik het juiste product voor mijn gm 80 had besteld. dit bleek niet zo te zijn , en kon mijn vergissing direct recht gezet worden. erg atent van uw medewerker. bespaarde mij en Nilfisk een hoop ongemak. Nog maals bedankt!

27 sep 2023
Betere service bieden, deze is duidelijk minder geworden. Mijn pakket is niet aangekomen. Vervolgens contact met Nilfisk-Shop opgenomen en kreeg te horen dat zij geen vervoerder zijn! Bijna Euro 70 kwijt en ze willen niet verder helpen. In januari bericht dat ik meer geduld moet hebben ( In september besteld) Ach ja ik zal dan maar geduldig wachten, zoals ze adviseren.

Beoordelingen voor nilfisk-shop.nl

19 apr 2024
17 apr 2024
Antwoord van nilfisk-shop.nl
18 apr 2024
Mooi omschreven en helemaal mee eens Bedankt

Top stofzuiger

Was perfect. Correct en snel geleverd.

Goede zorg en hulp.breder assortie

Goede zorg en hulp.breder assortiment
Levering conform verwachting. Aandachtspuntje gebruiksaanwijzing: beschrijving diverse filterte en de manier/frequentie vervangen filters is onduidelijk!
alles prima geregeld geen suggesties ter verbetering

Hoe om te gaan met onverwachte en niet geplande processen

De ontvangst van het door mij bestelde artikel liet wel erg lang op zich wachten, zonder enige online en updatet informatie. Daarom maar gebeld. Er werd direct werk gemaakt. en ik werd direct teruggebeld. Zoals het er nu naar uitziet wordt het artikel binnen twee dagen alsnog bezorgt. We maken allemaal fouten en processen lopen soms niet zoals verwacht. Het gaat er om hoe je er mee omgaat en dat is prima verlopen. Daarom de beoordeling met 'GOED'.
Wisselstukken niet gemakkelijk te vinden. Snelheid van levering relatief lang (1 week) T&t niet ontvangen via jullie, waardoor je als klant niet weet wanneer iets komt geleverd. Service & communicatie kan dus iets beter. Wisselstuk past ook niet 100%, maar wel voldoende om te functioneren.
JF
Jolanda F.
Velserbroek
4 jun 2023
Ik was het huisnummer vergeten. Werd gebeld en ze zouden het aanpassen. Is echter niet gebeurd dus uiteindelijk zelf gedaan. Werd wel gebeld na email dat het nog niet binnen was en zou een nieuwe krijgen mocht het fout gaan. Dus wel ontvangen.
15 nov 2023

klant informeren

vandaag besteld, morgen bezorgd gaat niet op....echter bericht van verzending en/of track and trace is volgens mij een aanrader, [Donderdag op tijd besteld en stond maandag pas, opeens voor de deur]
De ervaring met Nilfisk-shop is goed, ik zou persoonlijk alleen een andere pakketdienst aanraden dan DPD. Pakket zou vanmiddag bezorgd zijn, echter hebben wij nog niks mogen ontvangen.
5 jun 2023
bestelling keurig en duidelijk afgewerkt
3 okt 2023
ze maken gebruik van DPD transport.
29 sep 2023

Loopwiel nilfisk

Snel geregeld wel redelijk geprijsd
Heel goed geregeld