Ballonbox.nl- Logo - Beoordelingen

Ballonbox.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden337 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 mrt 2023
Ballonbox.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 apr 2024
Ik heb telefonisch contact gehad, omdat ik nog wat vraagjes had..de dame was zeer vriendelijk en behulpzaam om voor mijn moeder die 88 werd de kaart die ik bij de ballon heb genomen, de tekst zo goed mogelijk te krijgen ( ik wilde nog een aanpassing doen, en omdat ik nog op tijd belde, was dat geen enkel probleem! ) de doos met ballon en kaart was heel goed verzorgt en was echt een extra kado voor mijn moeder, het voelde als de kers op de taart die dag, bedankt nog daarvoor! Ook de prijs is zeer redelijk te noemen..Een echte aanrader dus! M. Takes

Ballon aan mijn zieke nichtje gestuurd. Kwam half opgeblazen aan en liep leeg en opblazen lukte niet. Dus hele slechte ervaring en geen helende werking/lichtpuntje voor haar omdat ze langdurig ziek is en ook heel erg zonde van het geld natuurlijk..... Ze durfde niet te vertellen tegen me dat de ballon al stuk was (ze wist ook niet dat het best prijzig was) en 'm gelijk weggegooid. Vandaag ben ik bij mijn nichtje en hoorde dit verhaal dus toch maar melden want vind het eigenlijk niet oké Helaas geen foto want afval is net opgehaald.... Hoop op een gepaste oplossing/nieuwe ballon

Beoordelingen voor Ballonbox.nl

24 apr 2024

Geweldige service en top doos met inhoud, een echt kado!

25 apr 2024
Beste Mevrouw Takes, Wij willen dat iedereen tevreden is over onze klantenservice en onze producten. Gelukkig bent u tevreden.
1 mei 2024
De ballonnen voldeden helemaal aan de verwachting, werden op tijd bezorgd en er zat ook nog een superfijne ballpoint in de doos. De doos was wel behoorlijk beschadigd, maar gelukkig mankeerde er niks aan de ballonnen. Na ruim een week staan ze er nog goed bij.
1 mei 2024
Beste Arien, Soms hebben de boxen een lange weg te gaan. Excuses voor de beschadiging. Wij doen er alles aan om de ballon in goede staat bij de ontvanger te krijgen. Dank voor de 5 sterren
1 mei 2024

Mooie ballon en goede service

De ballon is net zoals de foto op de website is. Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer de ballon bezorgd zou worden en ook toen het bezorgd was. Duidelijke website en goede service!
1 mei 2024
Beste, Dank je wel voor de foto en de 5 sterren review
Werd bijzonder goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de ballon box . Als je weet wat de status is van de box dan stelt je dat erg gerust
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Hetty, Dank je wel voor de uitgebreide 5 sterren review
25 apr 2024
Helaas was de ballon kapot gegaan, maar super snel opgelost! Kreeg de keuze of een nieuwe ballon of geld terug. Snelle en nette afhandeling
25 apr 2024
Beste Sterre, Het blijven kwetsbare producten daarvan zijn wij ons bewust. Fijn dat we het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Dank voor uw review.
1 mei 2024
Leuke website met veel feestelijke ballonnen, voor elk wat wils! Ook leuke kaarten om mee te sturen met een ballon.
1 mei 2024
Beste, Dank je wel voor de complimentjes en de 5 sterren review
18 apr 2024

Prima prijs kwaliteit!

Mooi aanbod, kwaliteit, en goed op de hoogte gebracht ook na de levering. Prima prijs kwaliteit!
18 apr 2024
Beste, Erg blij met uw review, bedankt ook voor de foto's
24 apr 2024

Heel blij met m’n bestelling

Alles ging prima, van uitzoeken tot bestellen tot afleveren. Keurig verpakt, mooie ballon.
25 apr 2024
Beste, Dank je wel voor de leuke foto, worden wij blij van Fijn dat u tevreden bent
29 apr 2024
Bestelling voor iemand die 80 jaar werd keurig bezorgd en de ontvanger was zeer verrast
1 mei 2024
Beste Harald, Leeftijd maakt geen verschil, iedereen wordt blij met een ballon. Dank voor uw review
25 apr 2024
Was een heel.lwuk kado voor als je ver weg woont van degene die je het stuurt
25 apr 2024
Beste Angel, Daar zijn wij voor ;-) Dank voor uw review
26 apr 2024
Doos is opgestuurd naar Duitsland, is onbeschadigd aangekomen
26 apr 2024
Beste Jos, Dank voor je review. Zelfs Duitsland is dichtbij, fijn dat het goed is aangekomen.
29 apr 2024
Makkelijk bestellen, goede keuzemogelijkheden, snel geleverd
29 apr 2024
Beste, Dank voor de mooie review. Wij poetsen de sterren op en laten ze stralen
24 apr 2024
Goede kwaliteit en op het gevraagde moment geleverd
25 apr 2024
Hallo Marrigje, We zijn blij met de 5 sterren review die u ons geeft.
makkelijk bestellen, genoeg keuze, snel geleverd
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank je wel voor deze mooie review
Prima site, keurige afhandeling en bezorging.
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank je wel voor deze mooie review
Snelle levering, komen afspraken na
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste Bart, Dank je wel voor de foto en de 5 sterren review
23 apr 2024
Het is echt leuk om te geven
23 apr 2024
Beste Marjon, Dank je wel voor de 4 sterren review
Perfect en snel geleverd
Antwoord van Ballonbox.nl
Beste, Dank je wel voor de 5 sterren review
22 apr 2024
Goede en snelle levering
23 apr 2024
Beste Willem, Dank je wel voor de 5 sterren review
22 apr 2024
Perfect geregeld!
23 apr 2024
Beste, Dank je wel voor de 5 sterren review