Drleenarts.com

1.067 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.067 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Drleenarts.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

9 jun 2023
Wat ik fijn vind aan de producten vindt is dat ze niet tot nauwelijks een reactie van je huid oproepen. Wat minder fijn is,is dat de dag/nachtcreme normale/droge huid en de dag/nachtcreme droge/zeer droge huid best een blinkend laagje achterlaten. Ik krijg als ik het overdag opsmeer van iedereen de vraag of ik het warm heb en de huid voelt ook best afgesloten aan dus vandaar gebruik ik hem alleen s'nachts en overdag alleen de plekjes die het echt nodig hebben. Ik gebruik momenteel alleen de creme voor normale/droge huid en heb geen probleemhuid maar mijn huid kan wel wat extra versteviging gebruiken nu ik wat ouder ben en dat doet die creme super goed( ook rondom de ogen dus dat is weer handig zodat je geen 2 crèmes meer hoeft te smeren. De gezichtsreiniger droge/normale huid is top! Je huid droogt niet teveel uit als je je gezicht wast. Ik heb ook de barrière crème geprobeerd maar ten opzichte van Sudocreme vind ik het herstellende vermogen een stuk minder, maar hij beschermt weer wel goed tegen invloeden van buitenaf. Al met al ben ik een tevreden klant. Helaas zal ik in de toekomst ook af en toe mijn inkopen bij de fysieke winkels moeten gaan doen aangezien de gratis verzendkosten bij een bestelling van €25.- naar €30.- zijn gegaan wat ik dan weer erg jammer vind omdat je dan eigenlijk weer verplicht bent om een extra product bij te bestellen wat niet altijd precies zo uitkomt als je de rest nog voldoende op voorraad hebt en goed is goed. Je kan dan uiteraard ook verzendkosten betalen maar ja daar kun je niet mee smeren😂
IT
Iris T.
Tilburg

Beoordelingen voor Drleenarts.com

MT
Miranda T.
Harskamp
Ik heb exceem en mijn huid kan bijna nergens tegen.. vooral niet tegen zonnebrand.. Nu heb ik dr leenarts factor 50 gebruikt ik kan er prima tegen! Dus niet die speciale met zinkolie..
Fijne producten voor een schappelijke prijs
De producten die jullie leveren zijn goed. Alleen product nog steeds niet ontvangen. Budbee kan volgems hun al een week niwt bezorgen om allerij onbekende redenen of omdat er een telefoonnummer niet klopt. Terwijl ik gewoon aangeef dat het bij de deur gelegd mag worden. Een goed bezorgbedrijf zou fijn zijn. Ik bedenk me nog wel 10x voordat ik weer wat bestel.
De dag en nacht creme droge huid.
Ik had een zonnebrand besteld die bevalt mij enorm goed en voorheen had mijn moeder ook al spullen van u besteld en die waren ook enorm prettig in gebruik vooral omdat ik een enorme gevoelige huid heb

Geweldg product

De bodycreme voor de droge huid bevalt me goed. 👍

Erg tevreden!

Een paar dagen de gezicht reiniger en haar producten in gebruik. Erg tevreden mee!

Heerlijke jojobaolie !!

Ik ben helemaal weg van de Jojoba olie en gebruik deze voor werkelijk alles, mijn voeten worden er ook heerlijk zacht. Het enige minpuntje is dat het flesje veeeeeel te klein is 😉
Ja het is op dit moment slechter
Gelijk besteld toen ik deze zag! Heel blij met de minerale zon factor net wat ik nog miste bij dr Leenarts. Gebruik het nu bij de kids en bevalt goed. Smeert prima uit in het begin lichte witte waas maar dat is vaak bij minerale varianten ik vind dit niet storend.

Zeer tevreden!

Heb de producten voor mijn tiener dochter besteld, ze reageert met roodheid en jeuk op heel veel “gewone” producten maar bij gebruik van de producten van Dr Leenarts gaat het met haar huid super goed. Ze vindt ze ook erg prettig in gebruik. Ook de shampoo heeft ervoor gezorgd dat de jeuk die ze op haar hoofd had(droge gevoelige hoofdhuid) nagenoeg is verdwenen.Wij zijn dus erg tevreden!

Van een kast vol, naar een mandje vol

Na jarenlang tobben, allergietesten, meerdere dermatologen die zich erover bogen, niet meer weten welke producten we nog moeten aanschaffen (gevolg een kast vol producten die toch weer een allergische reactie veroorzaakten) kwam ik de lijn van dr Leenarts tegen en besloten dit uit te proberen. Eindelijk, echt eindelijk kregen we de huid van onze dochter rustig, geen allergische reacties meer, en niet continue meer etiketten hoeven uit te pluizen. Wat een genot!! Wat scheelt dit ons enorm veel tijd, maar ook geld, wat zijn wij dankbaar. Van ene kast vol onbruikbaar naar een mandje vol bruikbaar. En we hebben al meerdere mensen in de omgeving hier ook mee kunnen helpen, vrienden van onze dochter die hormoonzalf moesten blijven smeren van de dermatoloog, en nu ook de productlijn van Dr. Leenarts gebruiken en nergens meer last van hebben. Inmiddels ook de zon-lijn gebruiken. En als ik de jeugd tegenkom ze steeds weer zeggen hoe dankbaar ze zijn voor die tip, hoe hun leven daardoor positief veranderd is, van altijd jeuk naar nooit meer jeuk, geen kapotte huid meer, geen kasten vol probeersels..... Kortom hier op het platteland in het Noorden is dr Leenarts geliefd in menig boerderij en woning.
AT
Annet t.
Almelo
Ik heb de dag crème met spf en die glimt wel erg. De body crème is erg fijn evenals de zonnecrème factor 50
Ik had nooit problemen met mijn huid maar nu ik (iets ) ouder word werd het ineens schuurpapier en bij mijn kin en wangen gewoon pijnlijk en rood dus opzoek naar een andere huidverzorging via insta zag ik dit voorbij komen en tot nu toe bevalt het prima mijn huid is weer rustig en zacht !
Goede service klant vriendelijk en een goed advies kan je krijgen