Drleenarts.com

1.075 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Drleenarts.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

9 jun 2023
Wat ik fijn vind aan de producten vindt is dat ze niet tot nauwelijks een reactie van je huid oproepen. Wat minder fijn is,is dat de dag/nachtcreme normale/droge huid en de dag/nachtcreme droge/zeer droge huid best een blinkend laagje achterlaten. Ik krijg als ik het overdag opsmeer van iedereen de vraag of ik het warm heb en de huid voelt ook best afgesloten aan dus vandaar gebruik ik hem alleen s'nachts en overdag alleen de plekjes die het echt nodig hebben. Ik gebruik momenteel alleen de creme voor normale/droge huid en heb geen probleemhuid maar mijn huid kan wel wat extra versteviging gebruiken nu ik wat ouder ben en dat doet die creme super goed( ook rondom de ogen dus dat is weer handig zodat je geen 2 crèmes meer hoeft te smeren. De gezichtsreiniger droge/normale huid is top! Je huid droogt niet teveel uit als je je gezicht wast. Ik heb ook de barrière crème geprobeerd maar ten opzichte van Sudocreme vind ik het herstellende vermogen een stuk minder, maar hij beschermt weer wel goed tegen invloeden van buitenaf. Al met al ben ik een tevreden klant. Helaas zal ik in de toekomst ook af en toe mijn inkopen bij de fysieke winkels moeten gaan doen aangezien de gratis verzendkosten bij een bestelling van €25.- naar €30.- zijn gegaan wat ik dan weer erg jammer vind omdat je dan eigenlijk weer verplicht bent om een extra product bij te bestellen wat niet altijd precies zo uitkomt als je de rest nog voldoende op voorraad hebt en goed is goed. Je kan dan uiteraard ook verzendkosten betalen maar ja daar kun je niet mee smeren😂
IT
Iris T.
Tilburg

Beoordelingen voor Drleenarts.com

De producten die jullie leveren zijn goed. Alleen product nog steeds niet ontvangen. Budbee kan volgems hun al een week niwt bezorgen om allerij onbekende redenen of omdat er een telefoonnummer niet klopt. Terwijl ik gewoon aangeef dat het bij de deur gelegd mag worden. Een goed bezorgbedrijf zou fijn zijn. Ik bedenk me nog wel 10x voordat ik weer wat bestel.
Ik heb m,n veertien dagen geleden bestelde product nooit gekregen! E-mail gestuurd maar nog steeds niets gehoord! A Oostrom
Had echt hele goede hoop voor de producten maar ik kreeg er alleen maar meer puistjes en acne van helaas.
Helaas voel ik geen verschil met andere shampoos
Niet gekregen! 1 Feb bericht van DHL dat ze op die dag komt, hele dag thuis, niks. Nog een bericht van DHL dat het bezorgd is, niet dus. Daarna nog een berichtje van DHL dat het naar een service punt is afgeleverd. Welke service punt?? Niks verder gehoord, ik heb jullie ge-mailed en DHL. Niks. Geen idee waar mijn pakket is!!!!
RV
Ronald v.
Lelystad
Ik heb het product helaas nog niet mogen ontvangen aangezien ik wel betaald heb maar dat bij de betalingspartner van deze site fout was gegaan. Is ook gezegd maar wel pas nadat ik screenshots van de betaling heb doorgestuurd. Zit dus nog steeds te wachten….
Antwoord van Drleenarts.com
18 jan 2024
Beste Ronald, Dankjewel voor je feedback. Je hebt met mijn collega contact gehad over je bestelling. Er ging inderdaad iets mis bij een derde partij waardoor je betaling wel gelukt is maar dit niet correct aan onze webshop is gekoppeld. Dit gaan we uiteraard direct oplossen en ik zorg er voor dat er meteen een pakket naar je toe komt met de producten waar je voor betaald hebt. Hier krijg je nog een bericht over in je inbox. Mijn excuses voor het ongemak. En een fijne dag vandaag! Groeten, Joram Drs leenarts
Helaas voedt het niet en doet het verder niets voor mijn huid de dag crème ik niet nogmaals kopen
10 feb 2024
Veeeeeeeeeeeeeeeeeel te vet!
27 jul 2023
Ik heb de dagcreme besteld voor de vette en onzuivere huid met Spf 20. De creme bevalt mij helaas helemaal niet. De creme is nog steeds véél te vet voor mijn huid. Het laat een vette laag achter op mijn huid en mijn huid blijft de hele dag glimmen ! Ik krijg hier juist meer pukkels en puistjes van ! Voor mij is deze creme dus absoluut niet geschikt. Jammer en zonde van het geld. Een miskoop dus.
Ik gebruikte de Dag&nachtcreme voor de zeer droge huid. Om 4 uur ‘s nachts ging ik wegens een prikkelde huid naar de badkamer om de crème af te wassen. Ik had rode vlekken en opgezwollen konen op het gezicht . Er zit blijkbaar toch iets in wat ik niet verdraag. Heeft u hier meerdere klachten van gekregen ? Desire.
Bestelling bezorgen, dit is niet gebeurd afgelopen zaterdag 1 juli 2023 en geen reactie gekregen of en wanneer de bestelling dan wel bezorgd gaat worden. De bestelling is betaald, hopelijk wordt het vandaag bezorgd.
19 okt 2023
Ik heb het product nooit ontvangen
Antwoord van Drleenarts.com
27 okt 2023
Beste Fanny, Wat vervelend dat er iets mis gegaan met je bestelling! Mocht dit nog niet opgelost zijn dan help ik je er graag mee. Als je even een berichtje stuurt naar contact@drleenarts.com dan kan ik je helpen. Groeten, Joram Drs Leenarts