Drleenarts.com

1.075 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.075 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2023
Drleenarts.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

9 jun 2023
Wat ik fijn vind aan de producten vindt is dat ze niet tot nauwelijks een reactie van je huid oproepen. Wat minder fijn is,is dat de dag/nachtcreme normale/droge huid en de dag/nachtcreme droge/zeer droge huid best een blinkend laagje achterlaten. Ik krijg als ik het overdag opsmeer van iedereen de vraag of ik het warm heb en de huid voelt ook best afgesloten aan dus vandaar gebruik ik hem alleen s'nachts en overdag alleen de plekjes die het echt nodig hebben. Ik gebruik momenteel alleen de creme voor normale/droge huid en heb geen probleemhuid maar mijn huid kan wel wat extra versteviging gebruiken nu ik wat ouder ben en dat doet die creme super goed( ook rondom de ogen dus dat is weer handig zodat je geen 2 crèmes meer hoeft te smeren. De gezichtsreiniger droge/normale huid is top! Je huid droogt niet teveel uit als je je gezicht wast. Ik heb ook de barrière crème geprobeerd maar ten opzichte van Sudocreme vind ik het herstellende vermogen een stuk minder, maar hij beschermt weer wel goed tegen invloeden van buitenaf. Al met al ben ik een tevreden klant. Helaas zal ik in de toekomst ook af en toe mijn inkopen bij de fysieke winkels moeten gaan doen aangezien de gratis verzendkosten bij een bestelling van €25.- naar €30.- zijn gegaan wat ik dan weer erg jammer vind omdat je dan eigenlijk weer verplicht bent om een extra product bij te bestellen wat niet altijd precies zo uitkomt als je de rest nog voldoende op voorraad hebt en goed is goed. Je kan dan uiteraard ook verzendkosten betalen maar ja daar kun je niet mee smeren😂
IT
Iris T.
Tilburg

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Bestelproces

In het bestel proces wordt gevraagd wanneer het product moet worden geleverd. Ik heb op maandag besteld en aangegeven dat het product op vrijdag bezorgd moet worden, omdat ik niet eerder thuis ben. Vervolgens krijg ik dezelfde dag nog een track&trace en wordt het pakket alsnog op dinsdag thuis aangeboden, maar uiteraard is er niemand thuis. Als je toch niets doet met zo'n stap, vraag het dan niet

Geen verschil

Ik gebruik het nu al 2 weken maar ik zie geen verschil, misschien komt het nog
Het werkt voor mij helaas niet.
9 mrt 2024
Krijg traanogen van de dagcreme
Website overzichtelijk en snel verstuurd! De SPF 30 (was 25 in het verleden) in de gezichtscreme bevalt niet. Erg witte waas met aanbrengen. Ontevreden. Was met vorige versie wel heel blij.
De shampoo is helaas niet het gene wat ik gehoopt had. Heb er last van een jeukende hoofdhuid. Dat is niet minder geworden. Mvg Marieke
22 aug 2023

Zeer heftige acne door de spray SPF50

Ik heb de spray SPF50 gekocht en gebruikt voor mijn gezicht en lichaam. M'n lichaam kan er prima tegen, maar m'n gezicht niet. Ik heb sinds ik dit gebruikte de meest heftige acne aanval ooit gehad. Al meteen bij de eerste keer gebruik begon ik meer pukkels te krijgen. En dat is na dag 4 zeer heftig geweest. Ik gebruik het om deze reden alleen voor m'n lichaam, en absoluut niet meer voor m'n gezicht.
11 jul 2023

Winkelmandje bewaren

Ik had n keer wat producten in mijn winkelmandje, en wilde dat later afronden. Ik kreeg toen ook keurig een email dat ze dit zouden bewaren voor me. Maar toen het zo ver was kon ik niets meer vinden een ook niet mijn producten…. 😩
24 jul 2023
De bestelling verliep vervelend. Ik kreeg steeds mijn korting niet en ik had al een account bij jullie en daarom lukte het niet om als gast te betalen. Later met hulp van mijn dochter is het wel gelukt.
22 nov 2023
Wel snelle levering van het test product maar het spul voldeed bij lange na niet aan mijn verwachtingen en de prijs is veel te hoog voor een heel klein beetje spul
De doos was beschadigd en deels open toen ik hem ophaalde bij het DHL servicepunt. De doosjes zijn ook gebutst.
Antwoord van Drleenarts.com
Beste Desiree, Dankjewel voor je feedback. Ik vind het enorm jammer om te zien dat het pakket niet netjes aangekomen is! Dit zal ik terug koppelen aan de bezorgdienst zodat zij actie kunnen ondernemen bij de bezorger. Helaas is de daadwerkelijke bezorging niet bij ons in handen en kunnen deze dingen gebeuren. Als je event contact opneemt met contact@drleenarts.com dan zal ik met je meedenken voor een passende oplossing. Groeten, Joram - Customer service Specialist Drs Leenarts

Cadeauverpakking mist

Aanvulling De cadeaueauset zat niet in de de cadeauverpakking.
Antwoord van Drleenarts.com
Beste Desiree, Dankjewel voor je feedback. Ik zie dat je bij ons de 'Daily Essentials Huidverzorgingsset' hebt besteld en niet onze tijdelijke cadeau set. Het klopt dat deze set niet in een speciale verpakking komt. Natuurlijk wel jammer als je een echte cadeau verpakking verwacht en je die niet krijgt, maar de doos ook nog is niet mooi aankomt. Zoals in de reactie op je eerdere review wil ik je vragen om even contact met ons op te nemen op contact@drleenarts.com. Groeten, Joram - Customer Service Specialist Drs Leenarts
12 sep 2023
Mn huid werd erg onrustig: veel bultjes en pukkeltjes.
24 sep 2023
De schampo bevalt niet. Heb nog jeuk op mijn hoofd.
12 okt 2023
Beste Janetta, Dankjewel voor je feedback. Jammer om te horen dat de shampoo je niet bevalt. Onze producten bevatten geen alcohol of parfum en zijn hierdoor geschikt voor een gevoelige huid. De shampoo is niet perse een probleemoplosser voor huidproblemen op je hoofdhuid. Als je ons even een berichtje stuurt via contact@drleenarts.com en aangeeft waar je last van hebt dan kan ik mogelijk met je meedenken. Ik hoor graag van je. Groetjes, Joram Drs Leenarts - Customer Service Specialist
25 jun 2023