horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.434 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.492 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

9 jun 2023
Klantenservice telefonisch goed bereikbaar, vriendelijk en daardoor mijn horloge online besteld. De volgende dag had ik hem al in huis.
9 jun 2023
Goedemiddag, Dank voor de fijne beoordeling. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop en zien u graag snel weer terug! Groet, Team Horloge.nl
9 jun 2023
Dank voor uw positieve review! veel plezier van uw aankoop. Groet, Team Horloge.nl
9 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier van uw aankoop. Groet, Team Horloge.nl
9 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Graag tot een volgende keer. Groet, Team Horloge.nl
8 jun 2023
Thank you for your positive review! We hope to see you again soon. Kind regards, Team Horloge.nl
Best and best
8 jun 2023
Thank you for your kind review! We hope you will enjoy your purchase. Kind Regards, Team Horloge.nl
8 jun 2023
Dank voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl
7 jun 2023
Veel te lang moeten wachten op bezorging, geen informatie daarover via mail [wat fijn geweest zou zijn]. Het horloge was voor een jarige, die daardoor het horloge pas later gekregen heeft. Het horloge is overigens keurig netjes verpakt en later bezorgd geworden. Telefonisch contact was ook eenvoudig.
8 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat het pakket helaas later aangekomen is dat verwacht. We hopen dat de jarige alsnog veel plezier van het cadeau heeft. Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Groet, Team Horloge.nl
7 jun 2023
In de ochtend besteld en in de avond geleverd. Ik ben super blij met m'n mooie nieuwe horloge.
6 jun 2023
Al langer had ik de Seiko 5 Sports Midfield op het oog en met Pinksteren ging ik overstag: ik drukte op de bestelknop. Twee dagen later (dinsdag) was ik in het gelukkige bezit van dit horloge. Horloge.nl biedt eigenlijk alle horloges (van laag tot midden-segment) van alle merken. Dat zal vast niet helemaal opgaan, maar keuze is er genoeg. Ik heb al vaker bij horloge.nl besteld en altijd is de levering snel, net als de communicatie over de levertijd. De site is overzichtelijk. Het enige dat ik graag zou willen, is dat ik kan zoeken op exacte diameter (dat is nu een range van 5).
6 jun 2023
Goedemiddag, Dank voor de fijne beoordeling. We hopen dat u lang plezier heeft van uw aankoop en zien u graag snel weer terug! mocht u verder nog vragen hebben, horen we het graag! Groet, Team Horloge.nl
RH
Rudy H.
AMERSFOORT
6 jun 2023
Goede prijs en snel geleverd.
6 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw fijne feedback. We staan graag klaar voor onze klanten en zien u graag snel weer terug. Groet, Team Horloge.nl
6 jun 2023
Snelle service en het gemak van de site
6 jun 2023
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen! Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
6 jun 2023
Zondag besteld en maandag geleverd. Top kwaliteit Seiko rvs stalen band van ruim 100 gram.
6 jun 2023
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij het graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
6 jun 2023
Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl
Zeer snelle levering top😁
6 jun 2023
Overzichtelijke website. Gemak van bestellen-betalen. Snelle levering.
snelheid en verzorging
6 jun 2023
Een dag eerder bezorgd dan verwacht. In het echt nog steeds een mooi horloge.

Geen pennen meegeleverd

Bij de levering van horlogeband werden geen pennen meegeleverd. Dit was niet duidelijk bij de bestelling.
6 jun 2023
Beste Bert, bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen dat dit niet duidelijk is geweest! we willen u graag vragen contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we alsnog kunnen zorgen dat deze verstuurd worden. Groet, Team Horloge.nl