horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.462 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.434 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

19 jul 2023

Past niet goed.

Product in het verleden meer gekocht en toen tevreden. Helaas bleek bij de laatste levering de maat niet goed op het horloge te passen. Té dik. Pas na lang rommelen (met een tang!) lukte het om het bandje te plaatsen.
19 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We zijn blij om te zien dat de band toch past op het horloge. Mocht u hier verder nog vragen over hebben, helpen we u hier graag verder mee. Groet, Team Horloge.nl
6 aug 2023

Snel weer in voorraad

Ik had dit horlogebandje op mijn verlanglijstje gezet en kreeg na enkele weken al bericht dat er weer voorraad was. Na bestelling zeer snel geleverd.
Antwoord van horloge.nl
Bedankt voor uw positieve review! Veel plezier van de band. Groet, Team Horloge.nl
Mooi horloge voor een goede prijs. Echter niet ingepakt als cadeau terwijl ik hier wel voor heb betaald. En doos was wat beschadigd helaas.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Excuses voor het ongemak! In dit geval zullen we er direct voor zorgen dat de kosten voor de verpakking aan u terugbetaald worden, graag ontvangen we per mail foto's van de horloge box waar de beschadigingen goed zichtbaar zijn. We zullen hiervoor een passende oplossing voorstellen. Groet, Team Horloge.nl
14 mei 2023
De horlogeband is goed maar de bijbestelde Springbar Tool Hulpmiddel past niet op de schroefjes van het Horloge.
15 mei 2023
Beste Jan, bedankt voor uw review. Vervelend om te lezen dat de tool die u erbij genomen heeft en aanbevolen werd niet werkt voor de schroefjes van deze horloge band. We zullen hierover met u contact opnemen om dit op de juiste manier voor u op te lossen! Groet, Team Horloge.nl
27 jun 2023
Kapot voor eerste gebruik Na wat email verkeer zonder problemen geld retour gekregen👍 Dank daarvoor.
5 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de band kapot is gegaan voor eerste gebruik, fijn om te horen dat het opgelost is! mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen horen we het graag. Groet, Team Horloge.nl
11 aug 2023
Verzendkosten € 5,95 veel te hoog voor pennetjes tbv horlogebandje wat nog geen 5 gram weegt.
11 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw feedback! We zijn ons ervan bewust dat de verzendkosten hoog zijn ten opzichte van het artikel dat u besteld heeft. Alle pakketten die we versturen worden verstuurd met een track & trace en zijn goed te traceren, dit versturen we op deze manier dat als er iets mis gaat we u ook een vergoeding kunnen aanbieden. Als u hier verder nog vragen over heeft, dan horen we het heel graag! Groet, Team Horloge.nl
24 nov 2023

Bezorgdienst matig

Horloge enz was allemaal goed alleen de bezorgdienst heeft er een zootje van gemaakt
24 nov 2023
Goedendag, Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij om te horen dat het product naar uw zin in! Mocht u nog vragen hebben over de levering, dan vernemen we het graag. Prettige dag verder! Groet, Team Horloge.nl
15 jul 2023
De envelop was open, het bandje viel eruit terwijl de postbode het pakje aangaf.
Antwoord van horloge.nl
Beste Miriam, bedankt voor uw review. Excuses dat de envelop geopend binnen is gekomen, dit is uiteraard niet de bedoeling dit zullen wij bespreken met onze verzendpartner. Mocht er iets mis zijn met de bestelling vernemen we dit graag en denken we graag mee naar een oplossing! Groet, Team Horloge.nl
23 jun 2023
Het horloge zou op maat gemaakt worden, dit is echter niet gebeurd.
29 jun 2023
Beste Rijk, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de band niet op maat gemaakt is. U mag het horloge uiteraard naar ons terugsturen zodat we dit alsnog voor u in orde kunnen maken. Mocht u hier verder nog vragen over hebben neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Groet, Team Horloge.nl
HP
Hans P.
Alphen ad Rijn
25 okt 2023
Dames horloge kleiner maken, is nu 40 maar zou liever 38 zijn.
25 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw review. We hebben veel verschillende dames horloges, ook in verschillende maten van de wijzerplaat. Mocht u hulp nodig hebben bij het vinden van een geschikt model dan vernemen we dit heel graag! Groet, Team Horloge.nl
28 sep 2023
Levertijd niet conform website en bevestiging maar 5 dagen later
28 sep 2023
Beste Erik, Bedankt voor uw review. Excuses dat het pakket later aangekomen is dan verwacht. We hopen dat u veel plezier van het horloge zult hebben. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
Verzendkosten waren heel hoog voor een brievenbuspakketje.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We versturen al onze pakketjes met een track & trace code zodat elke klant het pakketje netjes kan volgen. Ook wordt u van de levering op de hoogte gesteld, en mocht er bijvoorbeeld iets mis gaan kunnen we dit direct oplossen. Als u hier verder nog vragen over heeft, vernemen we het graag. Groet, Team Horloge.nl
18 okt 2023
Waarom DHL voor een horloge bandje en niet per post?
19 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. We versturen ook onze horloge bandjes met DHL of Trunkrs zodat dit altijd aangetekend is en het pakketje goed te volgen is met de tracking informatie die we u versturen. Mocht u hier verder nog vragen over hebben horen we het heel graag! Groet, Team Horloge.nl
27 sep 2023
Welkomstkorting bij eerste aankoop verdisconteren
27 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw goede feedback! We zullen deze zeker meenemen, en hopelijk kunnen we dit gaan toepassen. In dit geval wil ik u laten weten dat we de €5,- aan u zullen terugbetalen, dit staat binnen 1-3 werkdagen terug op uw rekening. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het ons gerust weten. Prettige dag verder. Groet, Team Horloge.nl
24 dec 2023
Matige logistieke dienstverlener, verder top.
Bedankt voor uw beoordeling! Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Horloge.nl

Ptijs