horloge.nlBeoordelingen

horloge.nl - Horloge kopen bij dé horlogespecialist

Horloge.nl is dé online specialist in merkhorloges, waar service en kennis van zaken voorop staan. Horloge.nl heeft een uitgebreid assortiment aan dameshorloges, herenhorloges en kinderhorloges in alle prijsklassen. Een horloge kopen doet u daarom gemakkelijk en veilig in onze online winkel. Of u kunt langskomen in een van onze winkels in Rotterdam en Breda.
Holland Watch Group B.V.
Willebrordusstraat 16
3037TR Rotterdam
Dhr. M. Diephuis

Beoordelingen voor horloge.nl

4.76/5.00

2.184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over horloge.nl

Prima service en levering. Horloge ziet er 'in het wild' iets minder goed uit dan op de foto.
Hoi
Snelle levering en duidelijke communicatie!
Op tijd en juist geleverd. Alleen geeft horloge.nl aan dat er een track en trace is, wat blijkbaar niet is bij een brievenbuspakket. Ook geen bevestiging van versturen wat wel werd aangegeven.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dat is inderdaad een puntje voor aandacht, dank u hiervoor. Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Leuk horloge en snelle levering. Prima qua prijs-, kwaliteitsverhouding.
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
snel en keurig
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Prima en8
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Heel graag gedaan. We hopen dat u lang mag genieten van uw aankoop. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Duidelijke website en snelle levering
geen
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dank! En neemt u gerust contact met ons op als u nog verdere vragen heeft. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Mooi horloge voor een goede prijs en geleverd volgens afspraak.
Antwoord van horloge.nl
Alles prima, maar was +punt geweest als er setje bij had gezeten om de schakels van de horlogeband te kunnen halen
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Dat is prettig om te horen. De setjes die u bedoelt leveren of verkopen wij bewust niet, om te voorkomen dat klanten op ondeskundige wijze banden inkorten. Zo kunnen beschadigingen ontstaan op de banden. Mocht u toch nog vragen hebben, dan horen wij die graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
Snelle levering en goed product
Gewoon perfect geregeld!!
Antwoord van horloge.nl
Beste heer, mevrouw, Graag gedaan natuurlijk en als u nog eens wat nodig heeft, dan horen wij dat graag. Groet, Serviceteam Horloge.nl
levering 10
Antwoord van horloge.nl
Levering was snel en correct. Het doosje van Danish Design is wel wat aan de simpele kant (nogal karton-achtig papier); mag iets chiquer. Holroge zelf ziet er mooi uit.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. De doos waarin het horloge geleverd wordt, is een ontwerp van Danish Design zelf. Zij hebben bewust gekozen voor dit minimalistische design. Mocht u liever een ander soort doos willen ontvangen om uw horloge in te bewaren kunnen we altijd kijken naar de mogelijkheden! We nemen contact met u op. Groet, HWG Service-Team
Op tijd geleverd en in goede staat
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Veel dank voor uw positieve feedback. Geniet ervan en heel graag tot een volgende keer. Groet, HWG Service-Team
Service was prima
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Geniet ervan en heel graag tot een volgende keer! Groet, HWG Service-Team
Mooie horloge voor 'n scherpe prijs!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Veel dank voor uw positieve feedback. Geniet ervan en heel graag tot de volgende keer! Groet, HWG Service-Team
Prima website, goede levering
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw vriendelijke terugkoppeling. Fijn om te lezen dat onze service naar wens is, daar doen we hard ons best voor. Heel veel plezier met uw aankoop gewenst. Groet, HWG Service-Team