horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.462 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.434 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 feb 2018
horloge.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

9 aug 2023
Horloge is prachtig! Enige minpuntje was de bezorging. Als verjaardagskado besteld omdat het de volgende dag bezorgd zou worden, op vrijdagavond. Helaas bleef de order op ontvangen staan en gebeurde er verder niets. Op zaterdag gebeld en gemaild, werd niet opgenomen of geantwoord, op maandag pas antwoord met excuses en is het horloge die dag 's avonds alsnog bezorgd, hele nette service! Nu hopelijk nog een goedwerkende link met uitleg over het verstellen van het bandje, de link op de website werkt niet
10 aug 2023
Beste Belinda, Bedankt voor uw positieve review gelukkig hebben we elkaar hier telefonisch over gesproken, en zijn we blij te horen dat uw man blij is met het horloge! Ook hopen we dat het is gelukt met de instructies op de website hoe u de band mag inkorten, mocht dit niet zo zijn neem dan gerust contact met ons op. Groet, Team Horloge.nl
30 jul 2023
De horloges kwamen zeer mooi aan, alles was ook goed in orde en nagekeken door Rick. Trunkrs mag wel beter communiceren, eerst krijg ik een mail dat ze vertraagd zijn en ze de volgende dag komen, de dag erna hoor ik niks en zie ik ook niemand, de dag daarna hoor en zie ik niks, maar krijg ik om 10u de mededeling dat het bij de buren ligt.. Verder heb ik ook nog een bandje dat te groot is, maar dat is mijn eigen schuld.. Met vriendelijke groet Lars Ruiters
Antwoord van horloge.nl
Beste Lars, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de horloges goed in de smaak vallen! Jammer om te horen dat de levering vertraagd is geraakt en dat u hier niet goed van op de hoogte gehouden bent. Excuses daarvoor! we zijn heel blij met uw feedback en zullen dit zeker ook met onze verzendpartner bespreekbaar maken. Als wij verder nog kunnen helpen bij het vinden van het juiste horloge bandje, horen we het heel graag! Groet, Team Horloge.nl
23 aug 2023

Goede service!

Het door mij uitgekozen horloge bleek alleen in Antwerpen op voorraad te zijn. Hierdoor zou de levertijd 5 dagen worden ipv 1 dag, en ik mijn horloge niet voor mijn vakantie zou hebben, wat jammer zou zijn. Klantenservice heeft hierover contact opgenomen met leverancier en ik had mijn horloge binnen 3 dagen in huis. Goede service, goede uitleg over leverstatus en gebruiksaanwijzing horloge als bijlage per mail en boekje gebruiksaanwijzing bij levering.
24 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat het horloge uiteindelijk op tijd geleverd kon worden. Veel plezier van uw aankoop, en een hele fijne vakantie gwenst. Groet, Team Horloge.nl
16 aug 2023

citizen automaat

Het model en de kwaliteit bevalt me. Leuk om weer een automatisch horloge te hebben. Er was helaas geen gebruiksaanwijzing ingesloten. Wat ik van jullie site downloadde was niet logisch (volgorde tijd versus datum/dag). Bovendien bevat het een fout. De richting waarin je de kroon moet draaien om de wijzers vooruit te zetten is tegengesteld aan de richting die de handleiding aangeeft.
16 aug 2023
Beste Frank, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat het horloge goed bevalt. We zullen de juiste handleiding alsnog per mail naar u opsturen. Mocht u verder nog vragen hebben, horen we het graag! Groet, Team Horloge.nl
2 aug 2023

Wat misschien nog beter kan worden .. zie bovenstaande…

Wat misschien nog beter kan worden geregeld is de bezorging. Jullie website vraagt aan mij wanneer het bezorgd kan worden waarbij ik een specifieke dag en tijd aangeef daar ik niet alle dagen thuis ben. Bij terugkomst van mijn werk afgelopen maandag avond moest ik mijn pakket ophalen bij de buren. Dat was niet de afspraak. Dat is jammer.
2 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback! Vervelend om te horen dat het pakket is afgeleverd op een niet afgesproken tijdstip, onze excuses hiervoor. We zijn heel blij dat u dit met ons deelt, hier gaan we iets mee doen. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop, mocht u nog vragen hebben laat het ons dan gerust weten! Groet, Team Horloge.nl
25 aug 2023

Snelle levering, top horloge

Snel geleverd. Sneller dan aangegeven. Goed verpakt en alvast op tijd gezet. Meer aandacht geleverd. Wat wel een pintje is dat het verstellen van de sluiting van de band niet werd uitgelegd. Misschien is dat voor deze band wel handig om erbij te doen. Nu moest ik dat zelf uitzoeken. Verder alles top, zoals altijd bij Horloge.nl
25 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Via deze link vind u meer informatie hoe u het horloge bandje kan inkorten: https://www.horloge.nl/horlogebandje-inkorten/ Mocht u hier nog vragen over hebben, helpen we u hier graag verder mee! Groet, Team Horloge.nl
HS
Hap S.
Spierdijk
23 sep 2023
Ik was heel blij dat jullie dit vintage bandje konden leveren. Ik heb daar jarenlang naar gezocht. Het was denk ik al heel oud, want de lijm tussen de 2 lagen leer lieten meteen los. Die heb ik zelf geplakt, dus niet erg. Met de geleverde batterij doet mijn oude horloge het weer helemaal!
25 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u uw oude horloge nu weer kan gebruiken! Heel veel plezier ervan Groet, Team Horloge.nl
10 sep 2023

De ontwerp van de wijzerplaat.

De kwaliteit van het ontwerp van de wijzerplaat kan aanzienlijk beter. Het is kwalijk dat op het net staat dat men een Nederlandse gebruiksaanwijzing kan downloaden terwijl er een Engelse uitkomt. Bij het horloge zit ook geen Nederlanse gebruiksaanwijzing. Knap klantonvriendelijk.
11 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback We zullen hierin uitzoeken wat er mogelijk is qua Nederlandse handleidingen! Mocht u er niet uitkomen het horloge te installeren, laat het ons dan gerust weten. We kijken graag met u mee! Groet, Team Horloge.nl
10 sep 2023
Goede gids en zoekhulp. Heldere opties voor levering. Verbeterpunt is communicatie over verwachtte levering na bestelling (datum kan afwijken). (Benoemen dat je in de regel nog drie dagen na verwachtte leverdatum kan wachten voordat je contact opneemt, schept onduidelijkheid)
11 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback! We nemen uw feedback ter harte en zullen kijken hoe we hierin kunnen verbeteren. Veel plezier van uw bestelling. Groet, Team Horloge.nl
16 nov 2023

Bezorging kan beter

Bestelling prima. Bezorging kan veel beter. Stuur een pakje wat door de brievenbus kan gewoon met de post. Dan hoef ik er niet voor thuis te blijven want die bezorger doet dat ook en komt echt niet naar je voordeur. En dat is ook nog goedkoper. Beter voor de klant.
16 nov 2023
Goedendag, Bedankt voor uw positieve review en voor de feedback! We zullen dit zeker meenemen, en kijken hoe we op dit vlak kunnen verbeteren. We hopen dat de bestelling naar uw zin in, en kijken er naar uit u een volgende keer bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
28 okt 2023

Prima service!

Het gekochte horlogebandje was van een zeer matige kwaliteit (niet van de buitenkant te zien) en al na een half uur onbruikbaar. De reactie van Horloge.nl was prettig, snel en doeltreffend. Binnen anderhalve dag lag er een nieuw bandje in de bus.
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw review! Fijn om te lezen dat het uiteindelijk goed is opgelost. Veel plezier ervan. Groet, Team Horloge.nl
20 jul 2023

Snel geleverd, mooi horloge maar op maat was vergeten

Snel geleverd en mooi horloge, maar helaas niet op maat zoals besteld, dus kon weer retour. Wel zeer snel reactie op de mail en heel fijn geholpen. Hoop dat ik het horloge weer snel (op maat) terug heb. Heb 18cm besteld en het is duidelijk 19cm
20 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de band niet ingekort is excuses hiervoor. We lossen dit heel graag voor u op! en zullen wanneer we het horloge hebben ontvangen dit spoedig voor u in orde maken. Groet, Team Horloge.nl
Aangezien er geen handleiding in het Nederlands is, kost het onnodige moeite om het horloge goed in te stellen. Dit is een groot manco. Nederland wil in alles haantje de voorste zijn maar een handleiding in onze eigen taal is teveel gevraagd.
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw review. Vervelend dat het horloge niet geleverd is met een Nederlandse handleiding. We helpen u heel graag verder met het installeren van uw horloge, u kunt altijd telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Ook is het mogelijk om langs te komen in een van onze winkels. We kijken er naar uit u hier verder mee te helpen. Groet, Team Horloge.nl
5 jul 2023

Prettige ervaring!

Het totaal pakket was enorm prettig, vooral met het ontvangen van het product op diezelfde dag. Wat mij opviel is dat het horloge al liep (erg prettig) maar op volledig de verkeerde datum stond. Dit zou wellicht in de toekomst beter kunnen.
5 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw prettige review. Wat fijn om te horen dat alles goed verlopen is, bedankt voor dit feedback punt! we zullen hier beter op letten in de toekomst. Veel plezier van uw aankoop, en we hopen u graag weer bij ons terug te zien in de toekomst. Groet, Team Horloge.nl