Lucardi Juwelier Amersfoort

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden187 beoordelingen in totaal

28 okt 2023
In eerste instantie wilde ik een ketting die onder mijn huidige ketting (hanger met kruisje) zou vallen qua lengte. Alleen omdat mijn huidige al zo lang was van zichzelf moest deze nieuwe ketting erg lang worden waardoor hij erg smal zou gaan vallen. Dankzij het oprecht eerlijke advies van de verkoopster toch besloten om een kortere te nemen, met in mijn achterhoofd nog het idee dat ik mijn huidige ketting altijd nog zou kunnen verkorten of een kortere aan zou kunnen schaffen. Dit is het fijne eerlijke advies wat ik nodig had, anders had ik misschien wel de verkeerde keuze gemaakt. Daarna had de verkoopster mij ook nog attent gemaakt op een extra korting als ik mij aan zou melden voor een klantenkaart. Dit was ter plekke binnnen een minuut geregeld. Superfijn natuurlijk Al met al een zeer fijne ervaring. Ik zou hier zeker terugkomen als ik nog iets nodig zou hebben.

Er waren 3 medewerkers aanwezig in de winkel. Goeiemiddag zeggen was al teveel moeite. Ze hadden het luidruchtig over de nieuwe stagiaires die waren aangenomen en hoe ze het deden. Toen ik eindelijk werd geholpen bleven ze doorkletsen zelf terwijl ik wilde afrekenen. Al met al heel onbeleefd de 3 dames die er waren...

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Amersfoort

29 jun 2023
Nu een arm bandje voor reparatie aan geboden en €12;50 aan betaald. Arm bandje maken kost duurder dan maak kosten. Maar krijg de aan betaling niet terug!Arm bandje komt retour terug🫢