Lucardi Juwelier Amersfoort

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden178 beoordelingen in totaal

28 okt 2023
In eerste instantie wilde ik een ketting die onder mijn huidige ketting (hanger met kruisje) zou vallen qua lengte. Alleen omdat mijn huidige al zo lang was van zichzelf moest deze nieuwe ketting erg lang worden waardoor hij erg smal zou gaan vallen. Dankzij het oprecht eerlijke advies van de verkoopster toch besloten om een kortere te nemen, met in mijn achterhoofd nog het idee dat ik mijn huidige ketting altijd nog zou kunnen verkorten of een kortere aan zou kunnen schaffen. Dit is het fijne eerlijke advies wat ik nodig had, anders had ik misschien wel de verkeerde keuze gemaakt. Daarna had de verkoopster mij ook nog attent gemaakt op een extra korting als ik mij aan zou melden voor een klantenkaart. Dit was ter plekke binnnen een minuut geregeld. Superfijn natuurlijk Al met al een zeer fijne ervaring. Ik zou hier zeker terugkomen als ik nog iets nodig zou hebben.

Er waren 3 medewerkers aanwezig in de winkel. Goeiemiddag zeggen was al teveel moeite. Ze hadden het luidruchtig over de nieuwe stagiaires die waren aangenomen en hoe ze het deden. Toen ik eindelijk werd geholpen bleven ze doorkletsen zelf terwijl ik wilde afrekenen. Al met al heel onbeleefd de 3 dames die er waren...

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Amersfoort

De dame nam rustig de tijd om ons te helpen. Haalde verschillende kettinkjes uit de vitrine. En mijn dochter kon passen en vergelijken. Mijn dochter wordt 18 deze week dus ze zocht een mooi gouden kettinkje met hanger dat ze dan van opa en oma krijgt als tastbare herinnering. Ook raadde ze ons aan club member te worden voor directe korting. Heel blij met het kettinkje en de service!
17 apr 2024

Uitstekende service

Ik kwam vlak voor sluitingstijd binnen en de dame hielp me erg goed met een nieuw horloge en een batterij vervangen van een oud horloge dat ik had meegebracht. Toen ik mij excuseerde voor dat ik zo laat was, en dat ze vast en zeker wel zouden sluiten, zei zij dat ze dit absoluut geen probleem vond. Klasse!
20 apr 2024
Super aardige verkoopster, werd erg goed geholpen. Was een cadeautje, en werd erg mooi verpakt! Goede aanbieding! Kortom, ik weet waar ik de volgende keer mijn sieraden koop
13 apr 2024
Gewoon super goede service en advies Altijd vriendelijk personeel De winkel is klein maar heel overzichtelijk zodat je alles kunt vinden waar je naar op zoek bent
De tijd kunnen nemen om te bekijken naar de sieraden. Ik ben goed en vriendelijk behandeld door de verkoopster.
Prettig geholpen, en er werd goed meegedacht, ook omdat het een cadeautje is.
MD
Marjolein D.
Amersfoort
13 apr 2024
Mooie winkel en genoeg te kiezen. Prijs kwaliteit is heel goed.
7 apr 2024
My experience was really fine, the service was good.
YV
y v.
soest
18 apr 2024
Heerlijk rustig iets gaan uitzoeken, met advies.top
Het vriendelijke personeel
13 apr 2024
Goede hulp, goede service!
Netjes en vlot geholpen
Klantvriendelijkheid
19 mrt 2024
Lucardi Amersfoort, vriendelijk personeel alleen geen rosé vergulden silveren oorbellen in het winkel assortiment. Nu voor staal gegaan.
16 mrt 2024
Vriendelijk. Snel, Duidelijke en vriendelijke service. Nette winkel
19 mrt 2024

Genoeg keuze

Snel geholpen en genoeg keuze
We waren op zoek naar een horloge en een ringetje voor onze kleinkinderen wat we ze konden geven op ons huwelijk! En daarbij werden we heel goed geholpen en zijn we prachtig geslaagd. De cadeautjes zijn prachtig ingepakt, dat wordt heel speciaal!

Klant met een smile

Ik kwam, ik zag, ik vroeg, ik werd snel geholpen, ik nam het, ik was zeer tevreden, ik geef die dames 5 sterren, ik kom nog eens terug.

Zo leuk en meedenkend personeel...en…

Zo leuk en meedenkend personeel...en vakkundig geholpen en prachtig ingepakt