Ledhandel24.nl- Logo - Beoordelingen

Ledhandel24.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.847 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 mrt 2024
Ledhandel24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De juistheid van de led verlichting. De levensduur van de led verlichting oin weer en wind.De afspraak van bestelling en aanleveren en verpakking is uitstekend verlopen. Ga zoals een eerdere bestelling hier vaker bestellen voor mijn truck en aanhanger.
JB
Jacob B.
Andelst

26 apr 2024
Na 4 dagen nog geen bestelling ontvangen

Beoordelingen voor Ledhandel24.nl

geen lampjes binnengekomen.
Antwoord van Ledhandel24.nl
Goedemiddag Ton, Vervelend om te horen dat uw pakket nooit gearriveerd is. U heeft 14 maart uw bestelling bij ons geplaatst. Deze hebben wij uiteraard dezelfde middag nog verzonden. In uw tracking staat dat uw pakket op 15 maart bezorgd is bij uw buren. Ik heb u zojuist een mail gestuurd met alle gegevens en uw track&trace link erin. Mocht u nog vragen voor mij hebben hoor ik dit natuurlijk graag. 0597-234500 of Ledhandel24.nl Vriendelijke groet, Michella | Ledhandel24.nl
Geïmporteerde beoordeling

Nog niet geleverd

Ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen. Maar ik hoop dat het goeie leds zijn voor mijn Dodge Ram. Mvg Andrew
7 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling