Lucardi Juwelier Beek

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden366 beoordelingen in totaal

Het winkelpersoneel was erg vriendelijk in Beek in tegenstelling tot filiaal Heerlen. Zaterdag in Heerlen geweest en zo onbeschoft geholpen. Wilde ringentjes passen, ik moest eerst 5 min wachten tot een privé gesprek klaar was ik wilde graag ringen passen. Mw haalde ringen uit de vitrine. Mocht het doosje en de ringen niet aanraken en moest de ringen maar van “ver af bekijken” toen het prijskaartje van een ring iets omhoog wilde halen om de ring te kunnen bekijken trok Mw weer de ringenbox weg, het ten slotte fluweel! De ringen die ik wilde passen kreeg ik niet want was mijn maat niet en de rest was niet op voorraad zoals online wel aangegeven stond. Na een aantal minuten discussiëren zijn we weg gelopen en kregen we de opmerking “nou lekker dan ben ik al die tijd bezig met jullie en jullie kopen niet eens iets” het was vernederend en écht onbeschoft! In Beek zijn we meer dan goed geholpen, mw zelfs geholpen met een klantenkaart, erg vriendelijk dus Beek krijgt wel een dikke 10 van mij! De beoordeling zal ik ook invullen naar de service van Beek en niet Heerlen!

24 feb 2024
Professioneler personeel, die niet tussendoor met andere dingen/klanten bezig zijn..we hadden bijna de verkeerde ringen gekregen, hopelijk dat we over 4 weken de juiste , passende ringen ontvangen. Laat ons menner worden om 10% korting te krijgen en blijkt dan niet te gelden op trouwringen, slogan is altijd 10% ! Dus niet !

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Beek

30 apr 2024

Jullie zijn een top team...fijne ,lieve…

Jullie zijn een top team...fijne ,lieve mensen die mij vriendelijk hebben verder geholpen ...wij komen uit België en ik ga toch altijd naar jullie om de mooie juweeltjes en het goe gevoel bij het passen...doe zo verder.dikke mercikes.
Behulpzaam. Ervaren. Luisteren naar de klanten wat ze graag willen, stellen kinderen gerust die voor de 1ste keer oorbellen krijgen. Deze zaak is echt een aanrader.
1 mei 2024

Een tien met een griffel! Was voor door een ringetje te halen

Werd héél goed geholpen. Verkoopster dacht met me mee en legde alles heel goed uit. Ze wist van wanten. En was héél vriendelijk.
PS
Zeer vriendelijke verkoopster, vragen correct geantwoord. Winkel opstelling goed. Weer gekocht Makado centrem Beek.
1 mei 2024
Erg vriendelijk behulpzaam geduldig en informatief personeel. Ging met een blij gevoel naar buiten.
Jullie hoeven niks beter te doen prima zaak service is goed vriendelijke personeel zeer tevreden
3 mei 2024
Fijne service en leuk ingepakt! Prijzen zijn prima en heel tevreden over de sieraden !
Heel vriendelijk, heel mooie collectie en prijs kwaliteit! Super winkel voor juwelen!
2 mei 2024

Goede service

Mijn moeder en ik worden altijd fijn geholpen door vrolijke medewerkers!

Behulpzaam

Genoeg moeite gedaan om 2 setjes sieraden bij elkaar te krijgen.
Fijne service. Stond ons vriendelijk te woord en behulpzaam.
Hele leuke winkel juffrouw Snelle en mooi gegraveerd
UP
Ursula P.
Brunssum
2 mei 2024
Super vriendelijk personeel en goed advies gekregen.
Mooie winkel en vriendelijk behulpzaam personeel
RC
Daar word je goed geholpen ben klantvriendelijk
Hele goede service en vriendelijke mensen

🙌🏼

Zeer fijne geholpen