Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
20 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Producten voldoen aan de verwachtingen. Op de vraag wat er beter kan: Ik had twee producten besteld (raamwisser met telescoopsteel en duopak vloerwissers. Die zaten in 1 zending maar waren afzonderlijk verpakt. Bij het servicepoint afgeleverd, daar heb ik het pakket met de raamwisser afgehaald, in de veronderstelling dat de vloerwissers er ook inzaten. Er zat ook de pakbon in met beide bestellingen maar geen vloerwissers. Na mailtje net klantenservice, kwam de suggestie dat het twee pakketjes konden zijn. Dus nog een keer naar servicepoint en daar lag inderdaad het tweede pakketje.... Dat kan handiger en slimmer, denk ik. Gewoon in 1 verpakking. Maar dan die raamwisser wel wat degelijker verpakken, graag. Hij was nu bijna uit de slappe en slecht dichtgemaakte doos gevallen....
Het pakket heb ik helaas nog niet ontvangen. Op het aangegeven tijdstip van UPS
was ik thuis. Het kan twee oorzaken hebben dat ik het niet ontvangen heb.
Ten eerste : ze lezen de straatnaam niet goed want het gebeurt vaker dat ze in de Pr. Marijkestraat aanbellen terwijl ik in de Margrietstraat woon..
Ten tweede :ze hebben geen zin om trappen te lopen. Ik woon vier hoog zonder lift.
En dan is het adres waar het pakket opgehaald kan worden ook nog alleen maar bereikbaar van ma t/m vrijdag van 14.00 - 20.00 uur.
Jammergenoeg kan ik dan ook geen hoge beoordeling geven.
Mvg. Riny van Os
Per ongeluk bestelling 0005801100 op 29-03-2024 geannuleerd en opnieuw besteld op 30-03-2024
Had per ongeluk bestelling 0005801100 d.d. 29-03-2024 geannuleerd in mijn account. Bestelling opnieuw geplaatst op 30-03-2024. De Klantenservice heeft me laten weten ze van Leifheit Duitsland bevestigd gekregen had, dat het geld deze week op mijn rekening teruggestort zal worden (wat inderdaad op 2 april op mijn bankrekening stond).
Bestelling 0005801283 is met vertraging op dinsdag 9 april 2024 bezorgd bij een parcelpunt om 15:36 uur (2 pakketten van UPS 1Z6F5E436805810047 en 1Z6F5E436805813562).
Leifheit is al jarenlang een van mijn favoriete duurzame merken in het huishouden
De bestelling had 2 x vertraging opgelopen en was niet in 1 doos verpakt, waardoor ik dacht dat mijn order incompleet was bezorgd bij het parcelpunt. Ik had alleen de dweilovertrekken meegekregen en gaf aan, dat ik meer artikelen besteld had. Bij thuiskomst contact opgenomen met de klantenservice, die me een screenshot stuurde van het tweede pakket, levertijd dezelfde dag. De info en de snelle reactie van de Klantenservice stel erg ik op prijs. Ik heb mijn andere pakket meteen opgehaald bij het parcelpunt.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Was wel iets later dan verwacht, maar is uiteindelijk goed gekomen
Beoordeling melden
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
goed product
snelle levering en een uitstekend product
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Dank voor de mogelijkheid om te reageren, de droogrek moet nog komen , kan dus geen oordeel geven over het resultaat.
Stuur de volgende keer 3 week na dat de bestelling is afgeleverd de vragenlijsten dan kun je een eerlijk antwoord verwachten
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.