leifheit.nl- Logo - Beoordelingen

leifheit.nl
Beoordelingen:

620 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.419 beoordelingen in totaal  

4,39
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
leifheit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Producten voldoen aan de verwachtingen. Op de vraag wat er beter kan: Ik had twee producten besteld (raamwisser met telescoopsteel en duopak vloerwissers. Die zaten in 1 zending maar waren afzonderlijk verpakt. Bij het servicepoint afgeleverd, daar heb ik het pakket met de raamwisser afgehaald, in de veronderstelling dat de vloerwissers er ook inzaten. Er zat ook de pakbon in met beide bestellingen maar geen vloerwissers. Na mailtje net klantenservice, kwam de suggestie dat het twee pakketjes konden zijn. Dus nog een keer naar servicepoint en daar lag inderdaad het tweede pakketje.... Dat kan handiger en slimmer, denk ik. Gewoon in 1 verpakking. Maar dan die raamwisser wel wat degelijker verpakken, graag. Hij was nu bijna uit de slappe en slecht dichtgemaakte doos gevallen....

de meest kritische beoordeling

23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket heb ik helaas nog niet ontvangen. Op het aangegeven tijdstip van UPS was ik thuis. Het kan twee oorzaken hebben dat ik het niet ontvangen heb. Ten eerste : ze lezen de straatnaam niet goed want het gebeurt vaker dat ze in de Pr. Marijkestraat aanbellen terwijl ik in de Margrietstraat woon.. Ten tweede :ze hebben geen zin om trappen te lopen. Ik woon vier hoog zonder lift. En dan is het adres waar het pakket opgehaald kan worden ook nog alleen maar bereikbaar van ma t/m vrijdag van 14.00 - 20.00 uur. Jammergenoeg kan ik dan ook geen hoge beoordeling geven. Mvg. Riny van Os
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor leifheit.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De raamwasser past niet op de steel, twee verschillende clicksystemen, staat nergens vermeld op de website. Leifheit klantenservice gebeld (maar 2 dagen per week in de ochtend bereikbaar) die zouden het nakijken maar niets meer gehoord. Online contact gezocht, blijft ook stil. Kortom onduidelijk op website en waardeloze klantenservice, alles retour gestuurd. Bij Leifheit staat de klant duidelijk niet op de eerste plek. Jammer!!!
Beoordeling melden
Antwoord van leifheit.nl
2 apr 2024
Geachte mevrouw Dekker, wat vervelend dat de raamwasser niet op de steel past. Graag wil ik u hierbij informeren dat wij van Leifheit slecht één clicksystem hebben. De opzetkoppen uit het clicksystem assortiment passen altijd op de click system stelen. Wellicht was er een fabricagefout of had u een steel of opzetkop van een andere fabrikant. Mocht u meer informatie willen omtrent het clicksysteem kunt u ons mailen via klantenservice@roebke.nl Vriendelijke groet, Leifheit klantenservice
HM
Henk M.
Hoofddorp die Niederlande
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slecht

Heel slecht te bereiken en de verzending wordt iedere keer uitgesteld. Nog steeds niet ontvangen. Nooit meer Leifheit.nl. Op 24 maart besteld, nog steeds krijg ik berichten dat het product nog niet kan worden bezorgd. Uitstel op uitstel. Ik krijg er geen vertrouwen meer in.Ik krijg rare berichten van UPS dat ik douanerechten moet betalen. Ik wacht nog steeds op de aflevering.
Beoordeling melden
Antwoord van leifheit.nl
2 apr 2024
Geachte heer Manders, Dank voor uw bericht. Ik vrees dat u een bericht gemist heeft. Wellicht in deze in uw spambox belandt. U producten worden vandaag bij u afgeleverd. Het T&T nummer van uw zending is 1Z6F5E436805739983 (UPS tracking). Uw telefoonnummer wordt vanuit Leifheit niet aan UPS doorgegeven. Het is ons een raadsel hoezo u rare berichten ontvangt. Bij vragen kunt u ons altijd mailen via klantenservice@roebke.nl Fijne dag nog, Leifheit klantenservice
FC
F.J. C.
Koedijk
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Aankomen doet het niet

Gisteren bericht van UPS: Bezorging op 15-4 tussen 2 en 4 uur. U kunt de bezorgtijd wijzigen. Ik heb de bezorgtijd kunnen verzetten naar vanavond. Desondanks om 15 uur niet ingevuld briefje met mededeling: We hebben u gemist Kijk op website. Op website staat: Kom het maar halen in Beverkoog. Is geen aanmoediging om ooit iets bij u te bestellen.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Dank voor de mogelijkheid om te reageren, de droogrek moet nog komen , kan dus geen oordeel geven over het resultaat. Stuur de volgende keer 3 week na dat de bestelling is afgeleverd de vragenlijsten dan kun je een eerlijk antwoord verwachten
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niets...!

Niets...! Gewoon ophouden producten aan te bieden op de NEDERLANDSE markt.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Jarenplan!!!! Als ik iets in china bestel komt het nog eerder aan
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Erg late bezorging, nog steeds niets ontvangen!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van leifheit.nl
4 apr 2024
Geachte klant, wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. U heeft deze op donderdag 28.03 na 17 uur besteld. Vrijdag en maandag was een feestdag in Duitsland en daarom zijn er geen bestellingen verwerkt. Uw bestelling is daarom op 2 april pas verwerkt. Ik ga ervan uit dat deze morgen wordt afgeleverd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging door de feestdagen rondom Pasen. Vriendelijke groet, Klantenservice Leifheit
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren en beter communiceren
Beoordeling melden
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket heb ik helaas nog niet ontvangen. Op het aangegeven tijdstip van UPS was ik thuis. Het kan twee oorzaken hebben dat ik het niet ontvangen heb. Ten eerste : ze lezen de straatnaam niet goed want het gebeurt vaker dat ze in de Pr. Marijkestraat aanbellen terwijl ik in de Margrietstraat woon.. Ten tweede :ze hebben geen zin om trappen te lopen. Ik woon vier hoog zonder lift. En dan is het adres waar het pakket opgehaald kan worden ook nog alleen maar bereikbaar van ma t/m vrijdag van 14.00 - 20.00 uur. Jammergenoeg kan ik dan ook geen hoge beoordeling geven. Mvg. Riny van Os
Beoordeling melden
Antwoord van leifheit.nl
2 apr 2024
Geachte mevrouw van Os, wij betreuren, dat de verzending met UPS niet naar wens is. Wij hebben daarom een klacht ingediend. Uit coulance hebben wij u een tegoedbon van 10 Euro op uw volgende bestelling toegestuurd. Deze ontvangt u op uw mailadres. Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Vriendelijke groet, Klantenservice Leifheit
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wel een factuur ontvangen vorige werk, maar nog steeds de bestelling niet
Beoordeling melden
JS
Jan S.
Rhenen
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb wel betaald maar niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van leifheit.nl
2 apr 2024
Geachte klant, ik zie dat het pakket op 22.03.2024 om 11.03 uur is bezorgd. Wij wensen u veel plezier met uw Leifheit aankoop. Vriendelijke groet, klantenservice Leifheit
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb gevraagd waar mijn bestelling is afgeleverd daar ik niet thuis was. Ondanks de juichende e-mail van Leifheit 'wij geven zo snel mogelijk antwoord, etc....' heb ik nog niets vernomen.
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er voor thuis gebleven en niemand gehoord of gezien, later een berichtje dat we het ergens anders moeten ophalen Chauffeur geen zin😂😂😂misschien
Beoordeling melden
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nog steeds geen levering plaatsgevonden

Goedemorgen, Vol verwachting klopte ons hart, maar wat verwacht werd is niet gekomen. Mooie beloftes, maar daar koop je niets voor. De beloofde levertijd inmiddels ruim overschreden. En, en dat is heel vervelend ik heb de hele dag thuis gewacht en twee afspraken afgezegd en komen ze niet opdagen. Weer geen levering Daarnaast moest ik tekenen voor ontvangst, hetgeen niet is gebeurd. 0005781662
Beoordeling melden
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op 2 januari product besteld en tot op heden niet geleverd. Geen reactie op mail naar klantenservice duitsland clean twist disk mob bestelnr 0005780737 eerst werd er een strijkplank geleverd die ik niet besteld heb, daarna de belofte dat het door mij bestelde item binnen 5 a 10 werkdagen geleverd zou worden. Niemand telefonisch bereikbaar. Ergerlijk!!
Beoordeling melden
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de bestelling geannuleerd nu zeggen zij van niet ik heb bevestiging ervan en nu krijg ik mijn geld niet terug en ook niets ontvangen Het is een drama gewoon
Beoordeling melden
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
er zat een leeg doosje in 2 mails gestuurd maar nog geen antwoord
Beoordeling melden
Antwoord van leifheit.nl
16 jan 2024
Geachte klant, wat vervelend dat u een leeg doosje heeft ontvangen. Wij sturen u direct opnieuw het bestelde product toe. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Leifheit klantenservice
TB
Teus B.
Rijssen
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Misschien moet je mededwerkers in dienst nemen die wat meer klantgericht zijn en geen medewerkers die op een simpele vraag antwoorden met: als U geen aankoopbewijs heeft dan kunnen we "niks" (leterlijk) voor U doen. Verder zijn een aantal producten gewoon slecht, zien er goed uitrmaar zitten gewoon rot in elkaar.
Beoordeling melden
Antwoord van leifheit.nl
21 dec 2023
Geachte klant, wat vervelend dat u onze klantenservice als niet klantgericht heeft ervaren. Zoals u wellicht weet is het in Nederland wettelijk zo geregeld, dat een kassabon als garantiebewijs fungeert. Bent u niet in het bezit van een kassabon, kan de winkel ook altijd op vertoon van een pin afschrift uw aankoop in het systeem terugvinden. Leifheit producten hebben minimaal 3 jaar garantie. Vandaar dat er wordt geadviseerd, uw kassabon goed te bewaren. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u ons altijd mailen. Wij helpen u graag. Vriendelijke groet, Klantenservice Leifheit
30 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Onze bestelling is beschadigd aangekomen. We hebben 2 dagen geleden een mail gestuurd met foto’s van de beschadigingen in de bijlage. We hebben hier niks op gehoord, ook geen bevestiging van ontvangst. Slechte service Leifheit!
Beoordeling melden
Antwoord van leifheit.nl
1 sep 2023
Van harte dank voor uw melding. In de tussentijd hebben we contact met u opgenomen om tot een oplossing te komen. Het duurt door vakantietijd zo’n 5 werkdagen alvorens we alles behandeld hebben. Het kan dus zijn dat u niet direct een antwoord ontvangt, maar we werken er met man en macht aan om om e.e.a. zo spoedig mogelijk te behandelen.
AV
Aisha V.
Alkmaar
5 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn product niet ontvangen en krijg ook geen antwoord op mn vraag waar het blijft, er is ook geen track and trace code beschikbaar. Heel jammer want ik ben wel altijd tevreden over de producten zelf.
Beoordeling melden
Antwoord van leifheit.nl
7 jun 2023
Geachte klant, ik zie dat uw bestelling op Maandag is afgeleverd. Wij wensen u veel plezier met uw Leifheit product. Vriendelijke groet, Leifheit Klantenservice