leifheit.nl- Logo - Beoordelingen

leifheit.nl

620 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.419 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2022
leifheit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Producten voldoen aan de verwachtingen. Op de vraag wat er beter kan: Ik had twee producten besteld (raamwisser met telescoopsteel en duopak vloerwissers. Die zaten in 1 zending maar waren afzonderlijk verpakt. Bij het servicepoint afgeleverd, daar heb ik het pakket met de raamwisser afgehaald, in de veronderstelling dat de vloerwissers er ook inzaten. Er zat ook de pakbon in met beide bestellingen maar geen vloerwissers. Na mailtje net klantenservice, kwam de suggestie dat het twee pakketjes konden zijn. Dus nog een keer naar servicepoint en daar lag inderdaad het tweede pakketje.... Dat kan handiger en slimmer, denk ik. Gewoon in 1 verpakking. Maar dan die raamwisser wel wat degelijker verpakken, graag. Hij was nu bijna uit de slappe en slecht dichtgemaakte doos gevallen....

23 mrt 2024
Het pakket heb ik helaas nog niet ontvangen. Op het aangegeven tijdstip van UPS was ik thuis. Het kan twee oorzaken hebben dat ik het niet ontvangen heb. Ten eerste : ze lezen de straatnaam niet goed want het gebeurt vaker dat ze in de Pr. Marijkestraat aanbellen terwijl ik in de Margrietstraat woon.. Ten tweede :ze hebben geen zin om trappen te lopen. Ik woon vier hoog zonder lift. En dan is het adres waar het pakket opgehaald kan worden ook nog alleen maar bereikbaar van ma t/m vrijdag van 14.00 - 20.00 uur. Jammergenoeg kan ik dan ook geen hoge beoordeling geven. Mvg. Riny van Os

Beoordelingen voor leifheit.nl

Inmiddels is de levering al enkele dagen vertraagd. Dus.....een echte beoordeling is niet te geven.
20 mrt 2024
We wachten een week op de bestelling. Veel mailtjes van hen maar langdurig wachten op het verzenden. Bij de bestelling hoort een leveringsdatum. Die is niet gegeven. Het product is nog niet binnen
Het duurt eeuwen voordat de bestelling binnen is. Deze questionaire was er nog eerder dan mijn bestelde artikelen.... In deze tijd lijkt dat niet meer nodig.
21 jan 2024

Vervangende Picobellopads niet wasbaar op 60graden.

Vervangende pads ontvangen voor de Leifheit Picobello. Op de site staat dat de pads wasbaar zijn op 60graden. De pads die geleverd zijn hebben een andere verpakking waarop staat wasbaar op 40graden. Deze pads zijn minder geschikt voor zorginstellingen e.d. waar wasbaar op 60graden uit hygiëne oogpunt gewenst is.
31 dec 2023
Een week later bestelling geagendeerd dan aanvankelijk beloofd.
31 okt 2023
Ik had een deksel voor een koffiekan besteld en gelijk betaald. Kreeg de dag erop een mail dat de bestelling was geannuleerd omdat de betaling was mislukt. Volgens mijn bank was het geld wel degelijk over gemaakt. Daarna een mail gestuurd naar Leifheit met de gegevens van de betaling. Zonder een klein excuus werd het artikel alsnog opgestuurd. Het bleek echter niet te passen en ik heb het geretourneerd. Ik vind het een wat matige eerste ervaring met Leifheit, maar daar zult u wellicht anders over denken.
21 nov 2023
Geachte klant, hartelijk dank voor uw mail. Ik denk dat er iets niet helemaal duidelijk is. De bestelling die u heeft betaald was niet de bestelling die door Leifheit is geannuleerd. Het ordernummer op uw afschrift kwam niet overeen met het nummer van de geannuleerde bestelling. Dit kunt u zelf controleren door het nummer van de bankafschrift en het ordernummer van de annuleringsmail te vergelijken. De bestelde en betaalde order is zoals het hoort door ons verwerkt en ook binnen de beloofde periode bezorgd. Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Klantenservice Leifheit
9 mei 2023

Bestelling liep erg stroef.

Tijdens mijn bestelling meteen via iDeal betaald en daarvan een bevestiging gehad van Leifheit. De volgende dag kreeg ik bericht dat de verzending was gecanceled wegens een mislukte betaling. Er moesten eerst wat boze mailtjes van mijn kant gestuurd worden, toen ik als antwoord kreeg dat er een fout was gemaakt. Uiteindelijk heeft het een week geduurd voor ik de raamwisser binnen had. Dit was dus mijn eerste én laatste bestelling bij Leifheit.
2 mei 2023

Heel veel fouten…4x gemeld voor…

Heel veel fouten…4x gemeld voor nieuwsbrief, nooit geen kortingscode gekregen. Na bestelling en betaling krijg ik een melding dat ik niet betaald heb. Klantenservice telefonisch slecht bereikbaar. Geen excuus voor onterechte melding. Kortom niet weer een site waar ik gauw iets zal bestellen.
8 mei 2023
Geachte mevrouw Wubs, wat vervelend dat u de kortingscode niet heeft ontvangen. Wellicht is deze in de spamfilter terecht gekomen. Ik kan zien, dat uw betaling niet goed is gegaan, en niets is afgeschreven van uw rekening. Daardoor zijn ook de producten niet zijn verstuurd. Mocht u toch nog willen bestellen vraag stuur ik u met liefde een kortingvoucher per mail toe u kunt dan direct een mail sturen naar onze afdeling klantenservice via klantenservice@roebke.nl. Hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen, vriendelijke groet Leifheit
TD
Tina d.
GRONINGEN
Ik heb 2 x een antwoordmail gestuurd dat mijn pakje er nog niet was terwijl hij bijna bij mij was volgens track en trace. Dat was niet nodig. Jammer.
AB
anton B.
Vlaardingen
20 sep 2023
Order 0005756548. In een keer besteld en betaald . Is echter in twee aparte zendingen thuis geleverd. Erg vervelend, twee keer vrij moeten nemen !
4 nov 2023
BESTELDE EN BETAALDE ARTIKELEN VOLLEDIG AFLEVEREN EN INDIEN NAZENDING VAN EEN VAN DE ARTIKELEN NODIG BLIJKT , DAN DUIDELIJK VERMELDEN !
SV
Sandra v.
Zoetermeer
4 jun 2023
Heb nog niks ontvangen dus misschien pas beoordeling sturen als je zeker weet dat het geleverd is?
5 mei 2023
De bestelling eerder versturen, dit is echt nergens voor nodig om het zo lang te laten duren!!
8 mei 2023
Geachte klant, wat vervelend dat u zo lang moet wachten op uw bestelling. Reden hiervoor is dat u op vrijdagmiddag 17.21 uur heeft besteld. Onze fabriek is dan helaas al gesloten. Maandag 1 mei was een feestdag in Duitsland. Hierdoor is uw bestelling dinsdag pas verwerkt. Vandaag staat de uitlevering op de planning maar deze info heeft u al via UPS ontvangen zie ik. Hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, vriendelijke groet, Leifheit klantenservice
19 aug 2023
we hebben het produkt nog niet ontvangen, dus kunnen dit niet beoordelen
Nog steeds produkt niet ontvangen
9 mei 2023
Verzenden duurt te lang, een week
17 mei 2023
23 mei 2023
Geachte klant, wat vervelend dat uw product beschadigd is tijdens het transport. Wij zullen u een e-mail sturen zodat wij het probleem met u kunnen oplossen en u een nieuwe bezem krijgt toegestuurd. Vriendelijke groet, Leifheit Nederland