leifheit.nl- Logo - Beoordelingen

leifheit.nl

620 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.419 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2022
leifheit.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Producten voldoen aan de verwachtingen. Op de vraag wat er beter kan: Ik had twee producten besteld (raamwisser met telescoopsteel en duopak vloerwissers. Die zaten in 1 zending maar waren afzonderlijk verpakt. Bij het servicepoint afgeleverd, daar heb ik het pakket met de raamwisser afgehaald, in de veronderstelling dat de vloerwissers er ook inzaten. Er zat ook de pakbon in met beide bestellingen maar geen vloerwissers. Na mailtje net klantenservice, kwam de suggestie dat het twee pakketjes konden zijn. Dus nog een keer naar servicepoint en daar lag inderdaad het tweede pakketje.... Dat kan handiger en slimmer, denk ik. Gewoon in 1 verpakking. Maar dan die raamwisser wel wat degelijker verpakken, graag. Hij was nu bijna uit de slappe en slecht dichtgemaakte doos gevallen....

23 mrt 2024
Het pakket heb ik helaas nog niet ontvangen. Op het aangegeven tijdstip van UPS was ik thuis. Het kan twee oorzaken hebben dat ik het niet ontvangen heb. Ten eerste : ze lezen de straatnaam niet goed want het gebeurt vaker dat ze in de Pr. Marijkestraat aanbellen terwijl ik in de Margrietstraat woon.. Ten tweede :ze hebben geen zin om trappen te lopen. Ik woon vier hoog zonder lift. En dan is het adres waar het pakket opgehaald kan worden ook nog alleen maar bereikbaar van ma t/m vrijdag van 14.00 - 20.00 uur. Jammergenoeg kan ik dan ook geen hoge beoordeling geven. Mvg. Riny van Os

Beoordelingen voor leifheit.nl

JV
Jeff v.
Nieuwerbrug

Verzenden

Sneller verzenden, en eerder communiceren als de zending vertraagd is.
Lange levertijden
14 apr 2024
GE
Gert E.
Zutphen
10 feb 2024
Produkt werd bij een UPSkontakt afgegeven, terwijl ik thuis was. Geen plus minus tijd wanneer het werd afgegeven/
GE
Gert E.
Zutphen
11 feb 2024
een aanvullende steel hoort simpel op het systeem te passen.
6 jan 2024

Leifheid is een goed merk.

Leifheid is een goed merk, dat ik graag koop
4 aug 2023

Problemen met de betaling bij u??

Ik kreeg bericht, dat de bestelling door u geannuleerd was, omdat mijn betaling mislukt was. Dat was niet zo. Paypal had het geld ook al van mijn rekening gehaald. U was telefonisch niet bereikbaar. Ik heb u gemaild. Daar werd gelukkig snel op gereageerd, dat ik de annulering als niet verzonden kon beschouwen. Daarna is alles naar wens verlopen. Maar dit gaf wel stress
1 okt 2023

Geen bestel - en verzendbevestiging gekregen

Geen bestelbevestiging gekregen van de bestelling en ook geen verzendbevestiging. Je moet dus maar navragen of alles goed is doorgekomen of gewoon hopen dat het goed komt. Volgende keer ga ik naar een daadwerkelijke winkel om iets van Leifheit aan te schaffen
17 aug 2023
Ik vind het een mooi ding, maar de spanning van de draden, daar heb ik mijn twijfels over Bestelling was goed en snel, jammer dat de verzorging niet goed is, als het groot en wat zwaarder is dan krijg je een kaartje dat hé niet thuis bent, maar wel thuis was
HB
Hans B.
SLIEDRECHT
28 aug 2023

Prima product

Product, een strijkplank overtrek, is prima. Kwalitatief goed. De bezorging was echter niet goed. Op een andere plaats afgeleverd terwijl wij gewoon thuis waren. De bezorging verdient aandacht.
HT
H T.
Lelystad
25 jul 2023
Mijn postcode werd niet herkend kon dus niet bestellen dit gedaan door postadres van mijn zoon te gebruiken. Mijn postcode is echt 8219 CD huisnr 21
Verbeterpunt: Duidelijke communicatie als een zending vertraagd is. Hoe lang is het vertraagd, wanneer wordt het WEL geleverd.
PE
Puck E.
Haarlem
26 mei 2023

Bodemplaat

Het is erg onduidelijk welke bodemplaat je nodig hebt voor de clean twist Misschien handig om de afmetingen erbij te vermelden
9 mei 2023
De bezorging is 2 keer uitgesteld, komt door UPC , de product is netjes op tijd verstuurd. Zeker te etsen met de producten.
28 okt 2023
Er werd gezegd dat het dinsdag geleverd zou worden; het werd vrijdag
27 okt 2023
Het pakketje zou dinsdag komen en is er nog niet. Hopelijk vanmiddag
3x. Verschillende bezorgtijden opgegeven met dag verschil
21 aug 2023
Slordig verpakt, had prima in 1 verpakking gekunt.
26 jul 2023
Ja een automatische hendel er aan maken