ipadspullekes.nl

218 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.604 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
ipadspullekes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 nov 2023
Na bestelling snel verstuurd door ipadspullekes.nl. top! Levering liep niet helemaal volgens plan. Op dinsdag mail van postnl dat brievenbus pakketje is bezorgd. Het kwam op donderdag pas aan. Maar hier heb ik begrip voor want postbodes hebben het moeilijk nu. Veel regen en ziekmeldingen. Dus de postbodes die nog overeind staan moeten zich door dit hondeweer heenslaan en ook nog het werk van zieke collega's oppakken. Dus ook top!

10 jun 2023
Ipad-hoes met toetsenbord is van plastic ipv aluminium zoals de website beloofd. Leder-look ontbreekt eveneens maar grootste probleem is dat de iPad omvalt als je ‘m openklapt; plastic uitvoering is te licht en als je de iPad inklinkt is het topzwaar. Geleverd als brievenbuspakket maar past niet door een brievenbus (komt door de gratis bijgeleverde stekker; maakt de enveloppe te dik). Bij retournering tarief van pakketpost moeten betalen ipv brievenbuspakkerje. En vreemd om te moeten betalen voor retournering als iets anders wordt toegezonden dan op de website staat. Na een week nog geen geld ontvangen.

Beoordelingen voor ipadspullekes.nl

Het pakketje is door uw bedrijf wel optijd verzonden, maar nog steeds niet ontvangen. Ik wacht morgen nog af daarna neem ik contact met u op
23 sep 2023
De muziek op mijn iPad stoort als ik gelijktijdig typ maar ook als ik daarna alleen maar typ. Dat deed de vorige die ik bij u kocht niet. Ik heb het toetsenbord EEN MAAL geprobeerd en meteen daarna weer ingepakt. Daarom begrijp ik niet dat u denkt dat ik de beschadigingen heb veroorzaakt. Ik begrijp niet dat u het aangekochte bedrag niet naar mij overmaakt.
3 jun 2023
De hoes klopt niet met mijn iPad terwijl ik het juiste model er heb bij gezocht. Er zit een gat voor een dubbele camera en ik heb alleen een klein gaatje op de andere hoek. Anders zit de menuknop weer verstopt. Ik vind het ronduit slecht, totaal niet wat ik ervan verwacht had.