ipadspullekes.nl

218 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.604 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 sep 2022
ipadspullekes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 nov 2023
Na bestelling snel verstuurd door ipadspullekes.nl. top! Levering liep niet helemaal volgens plan. Op dinsdag mail van postnl dat brievenbus pakketje is bezorgd. Het kwam op donderdag pas aan. Maar hier heb ik begrip voor want postbodes hebben het moeilijk nu. Veel regen en ziekmeldingen. Dus de postbodes die nog overeind staan moeten zich door dit hondeweer heenslaan en ook nog het werk van zieke collega's oppakken. Dus ook top!

10 jun 2023
Ipad-hoes met toetsenbord is van plastic ipv aluminium zoals de website beloofd. Leder-look ontbreekt eveneens maar grootste probleem is dat de iPad omvalt als je ‘m openklapt; plastic uitvoering is te licht en als je de iPad inklinkt is het topzwaar. Geleverd als brievenbuspakket maar past niet door een brievenbus (komt door de gratis bijgeleverde stekker; maakt de enveloppe te dik). Bij retournering tarief van pakketpost moeten betalen ipv brievenbuspakkerje. En vreemd om te moeten betalen voor retournering als iets anders wordt toegezonden dan op de website staat. Na een week nog geen geld ontvangen.

Beoordelingen voor ipadspullekes.nl

28 apr 2024
21 apr 2024
Snelle en correcte bezorging. Goed verpakt. Helaas werd €3,95 bezorgkosten in rekening gebracht, terwijl op site werd aangegeven dat bezorging gratis was. Minpuntje, dus.
24 mrt 2024
Vandaag besteld en morgen geleverd! Snelle en goede service.
17 mrt 2024
heldere site, snelle levering en goede service
Snel geleverd
Bestelling op tijd geleverd.
3 feb 2024
10 nov 2023

Toch geleverd ondanks hondeweer!

DM
Het kussen is uitstekend, minder tevreden over PostNl: hebben niet aangebeld (sinds de corona bellen ze niet meer aan in appartementsgebouwen) en hebben het verkeerd geleverd in de wijk. Gelukkig heeft de ontvangen ons de dag nadien het pakketje bezorgd.
4 aug 2023
Wacht nog even af of ik mijn geld van de retour terugkrijg maar verder ging het prima. Bleek de verkeerde houder te hebben besteld maar kon de verkeerde terugsturen (wel retourkosten) en heb een nieuwe besteld die ik de dag erna al binnen had.
Correcte en snelle afhandeling. (Post.nl was niet erg correct, de chauffeur reed al door toen ik onze voordeur net opende, hij liet het pakje zonder boe of bah achter)
Duurde bijna een week voordat de retour terug werd betaald. Dat vond ik wat lang. Verder prima bedrijf.
Goed: Verzending redelijk snel. Beter: Product was iets anders, dan op de website afgebeeld.
4 okt 2023
Niet het juiste ontvangen. Na een telefoontje lag het juiste de volgende dag op de mat.
in principe paste alles wel maar toch kwam niet het hele beeldscher vrij.
11 jul 2023
Goed passend Jammer dat het niet in dr kleur zwart is te verkrijgen
11 nov 2023
Ben goed op de hoogte gehouden ivm de bestelling en de aflevering
7 jul 2023

Tevreden klant

Snelle levering . Kwaliteit- prijs verhouding goed. Mooie kleur
6 jun 2023
Snel, correct, belangrijk goed.