Lucardi Juwelier Sneek

161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden221 beoordelingen in totaal

Mijn laatste ervaring was erg goed. Er werd tijd genomen, ondanks dat er meer mensen in de winkel waren. De verkoopster was zeer geduldig, kundig en ook geruststellend (gaatjes schieten).

Zocht een cadeautje. Dat geen wat ik zocht in het thema winter hadden jullie niet. Verder gezocht en iets gevonden. Betaald en vervolgens gaf ik aan het is immers een cadeautje, dan kon ik voor €2 een doosje erbij kopen. Ik gaf aan dat ik gewoon een papiertje ook prima vond, dit was er niet. Papieren tasje kon ik wel kopen voor €0.10. Vond het niet zo klant vriendelijk en voor een juwelier al helemaal niet als je een cadeautje koopt en dat bij zoeken al aangeeft.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Sneek

goed geholpen en vriendelijk
Service was super en op maat.
Goede service van de damed
Zeer behulpzaam, top!
Goede hulp
TS
13 okt 2023
Ik werd super lief geholpen door de medewerkster . Goede uitleg wat resulteerde dat ik geslaagd ben voor een cadeau voor mijn dochter .Het is altijd super leuk om hier wat te kopen klantvriendelijkheid geeft je een vertrouwd gevoel en het spoort aan om iets leuks te kopen
12 nov 2023
Gister een heel mooi kettinkje gekocht voor een vriendin. Kettinkje met 50 procent korting gekocht. Omdat ik een lucardi barcode heb krijg ik over de 50 % nog extra korting. Het doosje moest er wel bij gekocht worden. Hier kreeg ik ook weer korting op. Leuke actie zo
21 sep 2023

Altijd goed in Sneek

De service is altijd erg goed in de Lucardi in Sneek. Altijd leuk en lief personeel! Vandaag ook weer erg behulpzaam, ik kwam voor een cadeautje voor mijn vriend en werd goed geholpen. Ben met een erg mooi cadeautje weggegaan en de vriend is er erg blij mee!!
Mooi lichte winkel met veel keuze. Het personeel was erg vriendelijk en hebben mij goed geholpen! Ik heb oorbellen en een ketting gekocht ze zijn super mooi en de kwaliteit is erg goed, en ook nog eens voor een goede prijs!
7 sep 2023

Armband en ring met graveren 👌

Deskundigheid netheid klantvriendelijk. Eigenlijks alles zoals het hoort te zijn! Echter vind je dat bijna nergens meer. En dat ook nog eens voor een stel jonge meiden. Veel zeggend. Top personeel 👌👌

fijne ervaring

ik vond de medewerkers echt heel aardig. mijn 3e gaatje is gezet en ik vond het een fijne ervaring, er werd goed uitgelegd wat ik moest doen en hoe mijn oor in elkaar zat etc.
11 okt 2023

Een cadeau voor mijn vriendin

Ik was op zoek naar een cadeau voor mijn vriendin maar wist niet zo goed wat ik voor haar zocht, uiteindelijk na uitstekende hulp heb ik toch iets leuks uit kunnen zoekken
1 sep 2023

Super blij met parel oorbellen

Geweldig geholpen door een alleraardigst jongedame! Mooie pareltjes (zoetwater) oorbellen voor mijn dochter gekocht en voor mijzelf zilveren oorringen. Super blij mee!!!
3 okt 2023
er is veel keus in sieraden. het meisje dat mij had geholpen was vriendelijk, en gaf me tips mee waaraan ik moest denken. ik had ringetjes gekocht en ze hielp mij goed!
10 aug 2023
De medewerkers namen de tijd om mij te helpen en te adviseren. De medewerkers bezitten veel kennis van het werk wat ze uitvoeren en de verschillende materialen.
JB
Jet B.
Sneek
24 nov 2023
We zijn zo vriendelijk geholpen Allemaal aardig personeel Snel en behulpzaam En we hebben voor Sinterklaas allemaal leuke dingen uit gezocht en meegenomen
18 nov 2023
Heel erg vriendelijk en goed geholpen door het personeel in de winkel. Ze namen de tijd ervoor. Alles in de winkel was ook netjes.
23 dec 2023
ben onwijs goed geholpen leuke en lieve verkoopster heb een kadootje gekocht voor mijn kleine zusje en was echt goed geholpen
Vriendelijk geholpen, ik kreeg alle tijd om te bekijken en proberen wat ik mooi vond. En gelijk als nieuwe member korting!