dreambeads-online.nl- Logo - Beoordelingen

dreambeads-online.nl

559 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.031 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
dreambeads-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling kwam snel binnen en het assortiment is ruim. Helaas lukte het me niet om na een (zelfgemaakt) foutje in mijn bestelling contact te krijgen met de support van Dreambeads online. Ik heb meerdere e-mails gestuurd, maar nooit meer ergens reactie op gehad. Erg jammer, want in deze tijd met een overvloed aan webshops is goede service en een persoonlijke aanpak erg belangrijk om mij als klant terug te laten komen.

23 jun 2023
Wat ik niet goed vind is dat ik turquoise kralen had besteld die later anders bleken te zijn. Men was vergeten te vermelden dat ze frosted waren en dit was niet te zien op het plaatje. Later is dit aangepast maar ik kon niet mijn kralen omruilen of geld terug krijgen daar je dit zelf moet betalen (de kralen waren net zo duur als de terugzending). Het terugzenden zou gratis moeten zijn.

Beoordelingen voor dreambeads-online.nl

Blij verrast!

Ze hadden precies wat ik zocht. Prijs-kwaliteit is prima en fijn dat je voor de optie brievenbuspost kan kiezen waardoor de verzendkosten lager zijn. Alles werd snel verzonden en was zoals beschreven en op de foto. Heel tevreden!
Antwoord van dreambeads-online.nl
Vriendelijk bedankt voor deze positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met ons verzendaanbod. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
IS
Ilanda S.
Tilburg
1 jun 2023
Altijd snel geleverd, goed prijs en top kwaliteit.
1 jun 2023
Snelle levering en goede producten.
De snelle verzending
MH
1 jun 2023
Prima assortiment, snelle verzending. Eventueel zou t leuk zijn als kralen ook in kleine hoeveelheden verkocht worden ipv meteen een hele streng.
DL
Diana L.
Etten-Leur
Zeer snelle bezorging, en netjes verpakt en goede kwaliteit
29 mei 2023
28 mei 2023
Bestelling werd vlug geleverd
Netjes en vlot verzorgd.
24 mei 2023
Alles wordt snel geleverd, de kralen zijn van goede kwaliteit. Ik merk alleen wel dat de kleur van de natuursteenkralen vaak anders is dan op de website lijkt. Ook vind ik het jammer dat je via de website de maat van de kralen slecht kunt inschatten.
26 mei 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Natuursteenkralen zijn natuurproducten die door hun eigenschappen altijd uniek zijn. Onze foto's zijn gemaakt van een streng natuursteenkralen, dus de kleurstructuur kan er anders uitzien bij andere strengen van dezelfde natuursteenkralen. We begrijpen maar al te goed dat het inschatten van de kralenmaat lastig kan zijn. In onze blog MAATTABEL VOOR KRALEN laten we u, door middel van een foto, de verschillende kralenmaten zien van 2 mm tot 16 mm om de pols. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
24 mei 2023
Snelle levering!
23 mei 2023
de oorbellen die ik heb besteld gingen vrijwel allemaal niet goed open en dicht, heel erg stroef. Na deze beoordeling heb ik netjes m’n geld teruggekregen voor de kapotte oorbellen, het was een snelle en fijne service
Antwoord van dreambeads-online.nl
Vriendelijk bedankt voor deze positieve beoordeling. We zijn blij dat u tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
21 mei 2023
20 mei 2023
De natuurstenen kralen die ik heb besteld vielen kleiner uit dan gedacht. Ik had 6 mm kralen besteld en deze bij ontvangst opgemeten, het bleken 4 mm kralen te zijn.
26 mei 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij verzoeken u om bij uw bestelling de artikelnummers van de kralen te controleren. Als deze overeenkomen, heeft u zeker de juiste artikelen ontvangen die u heeft besteld, namelijk de 6 mm kralen. Wij adviseren om het kralenmaat met een schuifmaat te meten. Het meten met een lineal geeft helaas geen correcte meting. Mocht u nog vragen hebben over de maat van de kralen of over het retourneren van deze artikelen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
19 mei 2023
Snelle levering, goede prijzen en uitgebreid assortiment! Flexibel en servicegerichte service afdeling!
26 mei 2023
Bedankt voor de positieve feedback 😊