dreambeads-online.nl- Logo - Beoordelingen

dreambeads-online.nl

556 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.031 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
dreambeads-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling kwam snel binnen en het assortiment is ruim. Helaas lukte het me niet om na een (zelfgemaakt) foutje in mijn bestelling contact te krijgen met de support van Dreambeads online. Ik heb meerdere e-mails gestuurd, maar nooit meer ergens reactie op gehad. Erg jammer, want in deze tijd met een overvloed aan webshops is goede service en een persoonlijke aanpak erg belangrijk om mij als klant terug te laten komen.

23 jun 2023
Wat ik niet goed vind is dat ik turquoise kralen had besteld die later anders bleken te zijn. Men was vergeten te vermelden dat ze frosted waren en dit was niet te zien op het plaatje. Later is dit aangepast maar ik kon niet mijn kralen omruilen of geld terug krijgen daar je dit zelf moet betalen (de kralen waren net zo duur als de terugzending). Het terugzenden zou gratis moeten zijn.

Beoordelingen voor dreambeads-online.nl

5 jul 2023
What you see is what you get.
1 jul 2023
Snelle service, alles goed ingepakt.
24 jun 2023
23 jun 2023

Goed en wat kan beter

Mooi assortiment natuursteen kralen voor een redelijke prijs. De snelheid van levering is echt top. Wat beter kan is een betere omschrijving en niet dat dit steeds aangepast wordt. Ook een betere mogelijkheid voor de terugzending of omruilen zonder kosten in rekening te brengen bij de klant. (toen ik hierom vroeg was dit niet mogelijk!). Goed dat dit achteraf aangepast is.
WD
Wino D.
Heerlen
21 jun 2023
10 jun 2023

Leuke actuele producten

Snelle levering, mooie producten, reële prijs
EB
Els B.
Gorinchem
2 jun 2023
Ze houden je goed op de hoogte. Versturen snel. Goede kwaliteit
2 jun 2023
Bestelling werd vlug geleverd
Netjes en vlot verzorgd.
24 mei 2023
Alles wordt snel geleverd, de kralen zijn van goede kwaliteit. Ik merk alleen wel dat de kleur van de natuursteenkralen vaak anders is dan op de website lijkt. Ook vind ik het jammer dat je via de website de maat van de kralen slecht kunt inschatten.
Antwoord van dreambeads-online.nl
26 mei 2023
Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Natuursteenkralen zijn natuurproducten die door hun eigenschappen altijd uniek zijn. Onze foto's zijn gemaakt van een streng natuursteenkralen, dus de kleurstructuur kan er anders uitzien bij andere strengen van dezelfde natuursteenkralen. We begrijpen maar al te goed dat het inschatten van de kralenmaat lastig kan zijn. In onze blog MAATTABEL VOOR KRALEN laten we u, door middel van een foto, de verschillende kralenmaten zien van 2 mm tot 16 mm om de pols. Met vriendelijke groeten Dreambeads Online
21 mei 2023