dreambeads-online.nl- Logo - Beoordelingen

dreambeads-online.nl

569 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.007 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2021
dreambeads-online.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling kwam snel binnen en het assortiment is ruim. Helaas lukte het me niet om na een (zelfgemaakt) foutje in mijn bestelling contact te krijgen met de support van Dreambeads online. Ik heb meerdere e-mails gestuurd, maar nooit meer ergens reactie op gehad. Erg jammer, want in deze tijd met een overvloed aan webshops is goede service en een persoonlijke aanpak erg belangrijk om mij als klant terug te laten komen.

23 jun 2023
Wat ik niet goed vind is dat ik turquoise kralen had besteld die later anders bleken te zijn. Men was vergeten te vermelden dat ze frosted waren en dit was niet te zien op het plaatje. Later is dit aangepast maar ik kon niet mijn kralen omruilen of geld terug krijgen daar je dit zelf moet betalen (de kralen waren net zo duur als de terugzending). Het terugzenden zou gratis moeten zijn.

Beoordelingen voor dreambeads-online.nl

Top!
17 mrt 2024
9 mrt 2024

Aanrader om te bestellen!

Inmiddels meerdere keren besteld naar volle tevredenheid. Verzending is snel en het is netjes verpakt. Er was 1 keer iets fout gegaan en dat is ontzettend netjes opgelost. Ze communiceren op een prettige en duidelijke manier. Dus zeker een aanrader om te bestellen!

Heel mooi aanbod voor DIY projectjes

Heel mooi aanbod voor mensen die zelf sieraden willen maken. En niet geheel onbelangrijk, de prijzen zijn ook leuk!

Zeer tevreden over de webshop

Nu een aantal producten besteld, en alles snel naar verwachting geleverd. Goede overzichtelijke webshop. Gerard.
GM
Grietje M.
Dordrecgt
Groot assortiment Snelle levering Geld direct teruggestort gekregen van iets wat niet voorradig was
Goede service en snelle verzending. Ook als er iets mis gaat, altijd vriendelijke service
Zijn tel bereikbaar en denken mee om probleempjes op te losse; vriendelijke medewerkster!

Erg blij!

Ik bestel vaker bij deze winkel en krijg altijd snel mijn pakketje binnen. Blij mee!