bouwsales.nl

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.077 beoordelingen in totaal

ongeldig

bouwsales.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij bouwsales.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Deze Nemef Contraveer voor deurslot 549 paste gelukkig ook op mijn hele kleine doorloop deursloten, die niet meer geleverd worden ( > 50 jaar oud). Het plaatsen van de veren was nogal een 'dingetje' omdat het veel kracht vergt om ze op de juiste manier op de juiste plek te krijgen. Maar nu werken de oude deursloten weer als nieuw. Het enige dat Bouwsales misschien beter had kunnen doen, is de verzending. Paar van die veertjes passen makkelijk in een envelop . Ze zouden ook per briefpost verzonden worden, maar ze werden toch in een veel te groot kartonnen doosjes bezorgd.

10 jun 2023
Niet zozeer het bestelde voldoet niet, ik heb het nog steeds niet in mijn bezit, Echter de bezorging door Post NL is dramatisch te noemen; Woensdag 7 juni heb ik een buva ergo besteld; Op de site stond dat zulks een dag later bezorgd zou worden Donderdag 8 juni, nadat het pakketje onderweg was, werd gemeld dat dit een dag later zou worden Vrijdag 9 juni hetzelfde verhaal, het zou die dag niet meer lukken; Zaterdag 10 juni stond op de Track en trace dat het pakketje bezorgd was bij een Post NL bezorgpunt (dichtsbijzijnde)!! Niet het dichtsbijzijnde punt, (Jan Linders supermarkt, Markt Geleen) maar Trucklab Rijksweg Noord 125 in Geleen (nooit van gehoord!), dat op zaterdag ook maar tot 12.00 uur geopend is!!. Overigens is dit niet de eerste keer dat een pakketje via Post NL niet conform afspraak geleverd wordt, onderhand ben ik niet anders gewend. Onderstaande de historie zoals door PostNL opgetekend Waarom gaat mijn pakket naar dit PostNL-punt? Meestal brengen we je pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL-punt. Dit lukt helaas niet altijd, bijvoorbeeld wanneer het pakketpunt vol is. De reis van je pakket 1. 10 juni 9:45 Pakket ligt klaar bij PostNL-punt De reis van je pakket Sorry! We hebben helaas wat vertraging. We doen ons best om je pakket vandaag nog te bezorgen (uiterlijk 22:00 uur). 1. 9 juni 9:27 Zending is gesorteerd Bezorgtijd: vandaag tussen 13:15 en 15:45 2. 8 juni 13:43 Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt 3. 8 juni 13:37 Bezorger is onderweg 4. 8 juni 9:11 Zending is gesorteerd 5. 7 juni 20:25 Pakket is ontvangen door PostNL 6. 7 juni 11:45 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Beoordelingen voor bouwsales.nl

22 apr 2024
21 apr 2024
Snelle levering, maar veel te hoge verzendkosten voor iets wat in principe door de brievenbus kan
netjes geleverd en goed verpakt alleen de transport kosten vind ik aan de hoge kant
naar aanleiding van mijn vraag zeer snelle reactie.
Bereidwilligheid om bestellingen aan te passen.

Vlotte afhandeling

Ze maken waar wat ze op internet zeggen

Levering was netjes, nu retour …?

Levering was netjes , nu ben ik benieuwd hoe de retour levering afgewerkt word .?
14 jul 2023
Beter kijken naar de info, ik had 3 meter in twee delen van 1.50 meter besteld. dit kon ik aangeven, echter de rail kwam in een geheel van 3 meter binnen. Ik moet wel zeggen het geheel was keurig verpakt. Ook de telefonische ondersteuning, toen ik er niet helemaal uitkwam was perfect.
4 sep 2023
2 raamklinken besteld zonder stift maar helaas krijgen we deze ook zonder bevestings materiaal voor de rest goede kwaliteit
19 jul 2023
Na telefonisch contact snel een goed antwoord. Wat beter kan: Retourzending via antwoordnummer.
4 jul 2023
Prima zoals het hoort. Bestelling en levering zijn goed en vlot verlopen.
12 mei 2023
Nog iets duidelijker de specificaties aangeven.
MD
M d.
Niederlande
22 sep 2023
Vlot geleverd, goede prijs.
24 jul 2023
Goede en snelle levering.
14 jun 2023
onderdeel past perfect