bouwsales.nl- Logo - Beoordelingen

bouwsales.nl

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.097 beoordelingen in totaal

ongeldig

Deze Nemef Contraveer voor deurslot 549 paste gelukkig ook op mijn hele kleine doorloop deursloten, die niet meer geleverd worden ( > 50 jaar oud). Het plaatsen van de veren was nogal een 'dingetje' omdat het veel kracht vergt om ze op de juiste manier op de juiste plek te krijgen. Maar nu werken de oude deursloten weer als nieuw. Het enige dat Bouwsales misschien beter had kunnen doen, is de verzending. Paar van die veertjes passen makkelijk in een envelop . Ze zouden ook per briefpost verzonden worden, maar ze werden toch in een veel te groot kartonnen doosjes bezorgd.

24 dec 2023
Als ik een specifieke tijdschakelaar bestel van een bepaald merk, dan verwacht ik die specifieke tijdschakelaar ook te ontvangen. In plaats daarvan kreeg ik een ander artikel toegestuurd, die ik op een andere site kon bestellen voor nog niet de helft van het geld. Het kan gebeuren dat iets niet op voorraad is, maar normaal gesproken wordt er dan een mail gestuurd en krijg je je geld terug. In mijn geval kreeg ik een goedkoper alternatief.

Beoordelingen voor bouwsales.nl

30 jun 2024

Makkelijk bestellen, snelle levering

Makkelijk bestelproces en snelle levering. Echter geen communicatie m.b.t verzending/levering. Gissen dus of alles goed is gegaan. Dat kan beter, lijkt me. Maar verder gewoon goed.
Duidelijke website en makkelijk te bestellen
Snel
10 jul 2024
30 jun 2024
30 mei 2024
Ik moet de factuur nog ontvangen.
1 jun 2024
Zeer tevreden snelle levering.
29 mei 2024
Snelle levering, prima product!
18 jun 2024
10 jun 2024
4 jun 2024
30 mei 2024
6 mei 2024
Prima levering. Alles volgens de opgave. Transport van lengte 2,5 m was geen probleem.
30 apr 2024
Werk alles zoals je het verwacht.
29 apr 2024

Overzichtelijke website met veel keuze!

Overzichtelijke website met veel keuze. Tevens snelle levering met duidelijke informatie.