Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl
Beoordelingen:

1.938 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.897 beoordelingen in totaal  

4,71
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

de meest kritische beoordeling

25 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(40)
(37)
Resetten
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering door dpd kon niet doorgaan wegens niet thuis (er moet af en toe ook gewerkt worden). Ze hebben het pakket dan maar in een depot op ruime afstand van mijn adres gedumpt, dit terwijl er voldoende depots ( 2) vlak bij mijn deur zijn. Het bleek onmogelijk om het pakket dichter te laten brengen. Vandaar dat het terug naar afzender gestuurd werd.Dus: over het artikel dat ik besteld heb kan ik geen beoordeling geven, over de pakjes dienst dpd wel: inefficient en klantontvriendelijk
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
8 apr 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. U stuurde u ons 26 maart een bericht hierover en we hebben geprobeerd e.e.a. te herstellen. Dit is helaas niet gelukt, waardoor het pakket teruggaat naar ons. We sturen u een mail zodra het pakket hier terug is. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Prima product te laat en in beschadigde verpakking geleverd

Een cadeau uitgezocht, ook omdat de levertijd goed passend zou zijn. Dus niet: De pet moest uit Duitsland komen en het duurde een aantal dagen voor hij in Nederland aankwam. Dat was van te voren niet aangegeven. Extra teleurstelling: de doos was beschadigd en door de vervoerder met veel tape extra dichtgeplakt. Dus niet meer aantrekkelijk als cadeau.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
11 apr 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. U bestelde woensdag 3 april rond half vijf en uw pakket had er vrijdag 5 april eigenlijk moeten zijn. Maar gezien de staat van de verpakking, gaan we ervan uit dat er tijdens het transport iets verkeerd is gegaan, vandaar ook de dichtgeplakte verpakking. We nemen hierover met u per mail contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Over de site kan iedereen tevreden zijn omdat het overzichtelijk is en voldoende keus. Ik wacht nu een week en zie nog niet wanneer ik mijn pet kan verwachten. DPD is een onbetrouwbare pakketverzorger.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
8 apr 2024
Geachte klant, Met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het eventuele ongemak: we weten niet waarom het zo lang duur, maar uw pakket is nu in aantocht. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een leuke bandala gekocht en op zich ben ik tevreden over het model en de kleur. Maar aan de binnenkant linksboven zat een ijzeren symbool wat prikte en dat had er ebeter niet op kunnen zitten.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
7 dagen geleden
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, we habben per email hierover contact gehad. Het kan een keer gebeuren, dat zo'n merkembleem niet optimaal is aangebracht en normliter is uiteraard dan ruiling mogelijk. Maar u had het zelf verwijderd en als dan de stof beschadigd is, kunnen we helaas niet meer ruilen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
de bezorging en de communicatie hierover vonden we niet erg goed.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
13 dagen geleden
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak bij de bezorging. We nemen nog per mail met u contact op hierover. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
5 dagen geleden
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
RF
Rudy F.
Amsterdam
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
10 apr 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd

De kwaliteit van de geleverde hoeden is prima, net als het assortiment. Helaas is de levering van wat je bestelt dagen later dan wordt beloofd.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
21 mrt 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, en met excuses voor de vertraging van de levering. Er was een vertraging bij de vervoerder en daarna kwam het weekend er nog tussen. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Misschien aangeven of een hoed stevig of soepel is
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
8 mrt 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. We begrijpen uw vraag, maar we geven al veel informatie op de site over een product en we moeten hier keuzes maken. Het is ook lastig aan te geven of een hoed soepel of stugger is, de grijsgebieden zijn groot. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
12 mrt 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De levering is uiteindelijk na 6 dagen door jullie geannuleerd vanwege laadproblemen door DPD. Het enige voordeel was, dat ik mijn geld snel terug ontving.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
22 feb 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Het spijt ons, dat het transport helaas niet vlekkeloos ging. We hebben meteen na uw melding gereageerd en geprobeerd het probleem op te lossen. U wenste geen hernieuwde verzending, maar het bedrag terug. Wij hebben dit gedaan. Het is jammer, dat we u desondanks gezien uw 1 * op geen enkele manier tevreden konden stellen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
21 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Twee petten besteld. Ik heb na 8 dagen nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
21 feb 2024
Geachte, bedankt voor uw feedback. Wij bieden onze excuses aan voor de vertraging in de levering. Er is inderdaad al een week geen beweging op de track&trace. We hebben een onderzoek aangevraagd bij de DPD en sturen u desgewenst een vervangend pakket. Wij nemen hierover per e-mail contact met u op. Hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

slechte bezorging.

ben absoluut niet tevreden met de bezorging. komen niet aan de deur en sturen een mail dat je het ergens moet gaan ophalen in een shop. ik had zo graag deze hoed ontvangen voor de eindejaarsfeesten. zeer spijtig. ps.is reeds de tweede maal dat mij dit overkomt met DPD;
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
3 jan 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. De DPD zegt: "Levering bij een Pickup parcelshop na een eerste leveringspoging." Maar misschien klopt dit niet? Het pakket ligt sinds 29 december bij een pakketpunt. Nogmaals, het spijt ons, dat we u niet tevreden konden stellen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
JM
Jos M.
Schoten
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hoed kwam niet overeen met wat er op de website stond
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
16 jan 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak. We hebben de kleur op de site als 'beige' neergezet, maar gezien de foto zou het ook bruin kunnen zijn. U hebt het artikel teruggestuurd en we hebben het bedrag van de aankoop laten terugboeken. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas niet de bestelde kleur van de muts gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
16 jan 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak van de verkeerde kleur. We nemen hierover per mail met u contact, want de zien dit nu hier pas. Bij onze klantenservice is van u niets binnen gekomen, u kunt natuurlijk ruilen. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na bestelling en betaling niets meer gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
4 jan 2024
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het ongemak, maar in het PDF-document van de bevestigingsmail staat al, dat we pas 5 januari kunnen verzenden. Deze mail stuurden me u meteen na de bestelling, misschien in de spam? Een van de artikelen is helaas niet op tijd binnen gekomen, dit is oorzaak van de vertraging. Anders had u uw bestelling gisteren, 3 januari in huis gekregen (lang weekend). Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
alles was goed ,de ruil en de andere pet
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
25 jan 2024
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Betalen lukt niet
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
11 jan 2024
Geachte klant, het spijt ons, dat het u met de betaling niet lukt. We hebben er verder momenteel geen klachten over. Mogen we u aanraden het eens met een ander apparaat of andere browser te proberen? Betalen met Ideal is normaliter gewoon mogelijk, u kunt echter ook een ander betaalmiddel kiezen. We nemen nog per mail met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
25 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Goede kwaliteit Beanies / Zeer slechte levering

Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
26 mei 2023
Geachte klant, Wij betreuren de vertraging in de levering van beide pakketten ten zeerste. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wij danken u voor uw geduld en begrip. Echter hebben wij gezien dat ook het tweede pakket gisteren is bezorgd. In de toekomst nodigen wij u uit contact met ons op te nemen voordat u een bestelling plaatst en wij zullen ons best doen u een alternatieve leveringsoplossing aan te bieden. Met vriendelijke groet, Uw Hoedshop Team