Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl
Beoordelingen:

1.926 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.878 beoordelingen in totaal  

4,71
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

de meest kritische beoordeling

25 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb n bestelling teruggestuurd,en om te ruilen ,niets meer gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
10 apr 2024
Geachte klant, met excuses, maar uw retourpakket komt vandaag bij ons aan: 01487012319923 10.04.2024, 05:42, Münster (DE) Out for delivery. Het is vanochtend vroeg op weg gegaan naar ons. We zullen het dan zo snel mogelijk verwerken. Het weekend zat er tussen, dan duurt het iets langer. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht al een week op mijn bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
2 apr 2024
Geachte klant, Met dank voor uw bericht en met excuses voor het eventuele ongemak: u bestelde dinsdag 26 maart om 16.16 uur. De volgende dag meteen ’s ochtends ging uw pakket in de verzending. Helaas kon het donderdag niet meer bij u worden bezorgd, en toen kwam Goede Vrijdag en lag door het lange paasweekend bij de verdere verzending het stil. Maar we zien dat het pakket inmiddels door u in ontvangst is genomen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
levertijd trace and track mijn voorkeur post.nl
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
19 mrt 2024
Geachte, Bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Naar verwachting zal vandaag worden bezorgd. We nemen met u contact op per mail. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik krijg al het tweede verzoek om een beoordeling maar ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
12 feb 2024
Geachte, Met dank voor uw beoordeling: onze levertijd bedraagt normaal gesproken tussen de 1 en 2 werkdagen, maar helaas heeft uw bestelling in dit geval vertraging opgelopen, waardoor de levering 5 werkdagen in beslag heeft genomen. Volgens DPD is uw bestelling vandaag bezorgd. We betreuren het ongemak en bieden onze oprechte excuses aan. Als tegemoetkoming hebben we de verzendkosten van uw aankoop terugbetaald. Het bedrag staat binnen 1-2 werkdagen op uw rekening. Indien u uw bestelling niet langer nodig heeft, kunt u deze binnen 100 dagen retourneren. De retourverzendkosten zijn voor onze rekening. Wij danken u voor uw begrip! Met vriendelijke groet, Uw Hoedshopteam
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel te groot
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
14 feb 2024
Geachte, met dank voor uw beoordeling, wij betreuren het dat de maatvoering niet aan uw verwachtingen voldoet. Het artikel is in één maat verkrijgbaar die geschikt is voor een hoofdomtrek van 55 tot 62 cm, zoals op de productpagina staat aangegeven. De pet is flexibel, zodat hij op het hoofd van de meeste volwassenen past. Jammer dat hij in uw geval niet helemaal past, maar omruilen of retourneren is altijd mogelijk. Dit is natuurlijk kosteloos. U hoeft alleen maar contact met ons op te nemen via e-mail of telefoon voor een retourlabel. Dat kan als het artikel nog in nieuwstaat is. Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
11 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een prijsstijging van 25% binnen een jaar is exhorbitant. Retour betaling kan eenvoudiger georganiseerd worden; winkel vraagt nogmaals om bankrekeningnummer terwijl dit gegeven reeds in bezit van verkoper is. Klachtenafhandeling kan verbeterd worden. Vijf euro korting en een onpersoonlijk bericht, dan neem je je klant niet serieus. Kwaliteit van de hoed is prima evenals het ruime assortiment en
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
20 jul 2023
Geachte klant, met excuses: u bent niet tevreden en dat vinden we jammer. Afgezien van de prijsstijging, die ik helaas hier niet kan nakijken, het volgende: bij betalingen per iDEAL zien we hier geen IBAN, dus moeten we die extra aan de klant vragen. Het is ter bescherming van u als klant zo ingericht door de instantie die de betalingen voor ons verwerkt (veilige betaalmethode). Voor ons betekent het extra werk, maar dit doen we graag. Misschien is het niet zo bij u aangekomen als we het bedoeld hadden, want we hechten juist veel waarde aan een persoonlijke behandeling van de klant. Misschien is het inderdaad bij een bestelling met deze waarde niet geheel passend om over een korting van €5,00 te praten, maar het was in ieder geval positief bedoeld. We nemen nog even per mail met u contact op. Met vriendelijke groet, uw Hoedshopteam.
19 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De stripjes hoor m’n hoed vind ik erg mooi. Mooie kwaliteit … en kleur. Ik vind de verzendkosten veel voor twee stripjes die in een klein brievendoosjehad kunnen verstuurd worden en het verpakkingsmateriaal overdreven, Duurzaam en t kan goedkoper .
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
20 dec 2023
Geachte klant, met excuses, de prijs van de verzendkosten voor deze strookjes is verhoudingsgewijs hoog, maar we kunnen door omstandigheden niet anders verzenden dan in dozen/doosjes die aan de deur afgegeven moeten worden. We nemen echter nog per email met u contact op, want ook wij hebben zeker ook voor duurzaamheid, maar we begijpen uw reactie wel. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering geen probleem. Terug sturen wel. Vorige week Retour label gevraagd maar niks gehad. Dus nu zelf maar verstuurd voor 12 euro. Dus bestel niks meer. En de verpakking was kapot. Hoedje erg vies Dus terug en klaar. Gr Tony Haring
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
8 aug 2023
Geachte klant, met excuses, maar we stuurden u als antwoord op uw mail 3 augustus een kosteloos pakketlabel met nummer 01487012174555. Op uw verzoek ook extra per normale briefpost. Het spijt ons, dat er dan kennelijk iets verkeerd gegaan is, maar u hebt geen contact meer opgenomen, dus was van onze kant geen reactie mogelijk. Het spijt ons, we nemen nog per mail met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
26 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Leverdatum niet nagekomen zodat wij op vakantie gaan zonder de hoed. Hebben hierdoor elders een alternatief moeten kopen. Hoedshop.nl is misleidend omdat de werkelijke winkel in het buitenland is.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
27 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak, er is een vertraging van de levering van deze hoeden aan ons. Maar we hebben meteen bij de bevestiging van de bestelling aangegeven, dat er een vertraging zou zijn. We hebben u dit ter illustratie nog eens gestuurd. We geven overigens op de site op meerdere plaatsen aan, dat we in Duitsland zijn gevestigd. Waarom zouden we hier willen misleiden, we wilden juist voor ieder land in eigen taal een site presenteren, zie ook onder het wereldbolletje. Het spijt ons, dat we u desondanks hiermee teleurstellen. We nemen nog per mail met u contact op over de bestelling. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind dat er beter gecommuniceerd moet worden met klanten. Als het ff tegen zit stuur een E-mailtje naar de klant dan weet die er van.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
29 jun 2023
Geachte klant, met dank voor uw mededeling en met excuses voor het ongemak: we verzonden meteen 15 juni en stuurden u toen ook een mail met o.a. de trackinglink teneinde het pakket te kunnen volgen. U had hier de vertraging bij de vervoerder kunnen volgen, wij hebben hier helaas nadat een pakket de deur uit is, geen zicht meer op. U had later per mail nagevraagd en mijn collega had ook geantwoord. Met vriendelijke groeten, uw Hoeshopteam.
23 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
U kunt een betere bezorger nemen die de pakketjes wel ongeschonden bezorgd. Ik heb de indruk dat er in het pakketje is gekeken.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
27 dec 2023
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling en met excuses voor het eventuele ongemak: dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar het kan zijn, dat er tijdens het transport iets gebeurd is, en men wellicht het pakket heeft gecontroleerd, we weten het niet. Of het is op de een of andere manier beschadigd. We nemen hierover nog per mail met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
28 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
heb de pet retour gestuurd ,zat totaal geen pasvorm in en ik kreeg de pet niet netjes opgezet
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
28 jun 2023
Geachte klant, het spijt ons, dat de pet niet aan de verwachting voldeed. Het is echter juist wel een hele losse en luchtige zomerpet zonder voering, die naar believen op het hoofd kan worden 'gedrapeerd', zou je kunnen zeggen. In zo'n pet zit ook geen 'vaste' voor-gemodelleerde vorm. Maar doet er niet toe, hij beviel u niet en dus kon hij terug. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Moeilijk om te bestellen met korting en betalen. Al mails gestuurd , nog geen oplossing
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
19 jun 2023
Geachte, met excuses voor het ongemak, maar uw bestelling 200597614 is binnen en incl. de korting immers. We stuurden u per mail al een bevestiging. Zodra uw betaling binnen is, gaan we verzenden, zodat u uw hoed op tijd binnen krijgt. Uw mails hebben we ook ontvangen, maar gezien de mails van het weekend waren we nog niet hieraan toe gekomen, sorry! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
1 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
€ 1,00 extra betalen voor snellere verwerking. Maar na 1 week nog niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
5 jul 2023
Geachte, bedankt voor uw feedback. Wij bieden u onze excuses aan voor de vertraging in de levering. Deze heeft inderdaad te lang geduurd. Het pakket vertrok wel op 14 juni, maar helaas heeft de vervoerder niet op tijd geleverd en is uw pakket pas op 21 juni bij u aangekomen. Door technische storingen hebben een aantal pakketten die op die dag zijn verstuurd vertraging opgelopen. Ter compensatie hebben wij de verzendkosten aan u terugbetaald. Wij danken u voor uw begrip! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshop Team
20 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Nog niks binnen!

Op zich gaat het bestellen goed, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
20 okt 2023
Geachte, bedankt voor uw feedback. Onze excuses voor de vertraging in de levering. Het heeft inderdaad te lang geduurd. Het pakket is wel op 16 oktober vertrokken, maar helaas heeft de vervoerder niet op tijd geleverd. Uw pakket is pas vandaag onderweg voor bezorging. Door technische problemen zijn sommige pakketten die deze week zijn verstuurd, vertraagd. Ter compensatie hebben wij de verzendkosten aan u terugbetaald. Bedankt voor uw begrip! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshopteam
14 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer trage levering zit nu al een week te wachten op een simpel petje
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
27 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak van de late bezorging. U bestelde 7 juni in de avonduren, we verzonden 9 juni 's ochtends, daarna kwam het weekend er tussen, waardoor er vertraging was. Uw pakket kwam pas 14 juni aan, sorry! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
22 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb de hoed nog niet ontvangen en wel betaald
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
23 aug 2023
Geachte klant, Wij danken u voor uw beoordeling! Met excuses voor het ongemak: het bestelde artikel had een verzenddatum van ongeveer 22 augustus (gisteren) omdat we het uit een ander van onze magazijnen moesten halen. Deze datum werd bij de bestelling vermeld op de productpagina en in het PDF-document dat u heeft ontvangen ter bevestiging van uw bestelling. Misschien had u dit niet gezien? Helaas is er inmiddels een vertraging opgetreden in de levering en we verwachten het artikel binnen een week tot 10 dagen naar u te kunnen verzenden. We hebben u hierover vandaag een e-mail gestuurd. Als u niet op de levering wilt wachten, stellen wij het zeer op prijs als u op onze e-mail zou willen reageren. Wij danken u voor uw begrip! Met vriendelijke groet, Uw Hoedshop Team
4 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
18 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Trage levering, product valt tegen
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
20 jul 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak: u bestelde 3 juli en we verzonden 3 juli. Helaas kon de vervoerder het pakket 6 juli niet bij u kwijt en probeerde het later nog eens, maar toen kwam het weekend er ook tussen en daarom kon uw pakket niet eerder dan 10 juli worden bezorgd. Als u niet tevreden bent over de pet, kunt u het uiteraard ruilen of terugsturen via ons retourportaal. Het is een linnen pet, met opzet zonder voering, omdat het een luchtige en lichte zomerpet is. Linnen heeft een heel eigen weefselstructuur, waardoor het minder glad gestreken kan overkomen. Mayser is een merk dat garant staat voor hoogwaardige producten, maar uiteraard: smaken verschillen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
VK
Vera K.
's Gravenmoer
13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
want leveren op verkeerd adres
Beoordeling melden
Antwoord van Hoedshop.nl
19 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor het ongemak van de verkeerde adressering, maar wij weten niet hoe dan het ongewenste adres in uw bestelling is terecht gekomen. We nemen hierover nog even extra per mail met u contact op, want het is ons een raadsel. Met vriendelijke groeten, uw hoedshopteam.