Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

1.953 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.912 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

FP
Frans P.
Neerijnen
1 jul 2023
Niets, maar de levering en de hoed is niet buitengewoon. Alles is verlopen zoals verwacht. Als ik naar de Aldi ga en ik kan kopen wat ik nodig heb dan verlaat ik de winkel ook niet luid juichend.
11 jul 2023
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Uw hoedshopteam.
20 jun 2023
zijn hele mooie petten. Maar de levering als je hem nodig hebt met het zonnige weer. we hebben een ruime week op de bestelling moeten wachten. Best lsng ,dat vond ik jammer
27 jun 2023
Geachte klant, met excuses voor de late levering! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
CD
Cornelis D.
Amsterdam
14 jun 2023
het duurde n week voor ik de pet geleverd kreeg, ze beloofden binnen een tot twee werkdagen! nou dat is niet gelukt! de pet is prima!
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met excuses voor de late bezorging. Het pakket werd 7 juni verzonden, maar was veel te lang onderweg, kwam pas 13 juni aan, wat natuurlijk anders had gemoeten. Helaas weten we niet waardoor dit is gebeurd, nogmaals excuses! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
9 jun 2023
Belachelijk dat je alleen met creditcard kan betalen,, dit houd mij tegen om vaker een aankoop te doen. Heel slecht
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, Wij betreuren het dat u moeilijkheden heeft ondervonden met uw betaling. Hoedshop.nl biedt verschillende betalingsmethoden aan. Naast creditcard kunt u betalen met iDeal, Paypal, bankoverschrijving (vooruitbetaling) en onder rembours. Bij een eventuele volgende bestelling helpen wij u graag per e-mail en telefoon om de betaalwijze van uw bestelling naar wens aan te passen. Met vriendelijke groet, Uw Hoedshop Team
20 okt 2023
Beetje duur en 1€ voor vlugge levering vind ik niet nodig. Hopelijk blijven de producten goed.
24 okt 2023
Geachte,met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs! De €0,99 is een immers gewoon een optie, hoeft niet. En is zoals erbij staat vermeld, alleen bedoeld voor snellere verwerking binnen ons bedrijf. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam
Jullie reageren snel alleen de service van bezorging erg slecht
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, het spijt ons, dat het met de bezorging niet naar wens is gegaan, maar we hebben geprobeerd het zo goed mogelijk op te lossen. We wensen u veel plezier met de nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
11 okt 2023
Producten zijn goed maar de maatvoering laat te wensen
12 okt 2023
Geachte, met dank voor uw beoordeling, we stellen uw waardering erg op prijs! We volgen de maatvoering van de producent, omdat het anders te ingewikkeld zou worden met nog een eigen maatvoering van ons ernaast. Helaas kan dit soms dus een beetje mis gaan, maar ruilen is altijd mogelijk. Het is uiteraard kosteloos. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
22 jun 2023
Het duurde 6 dagen voor de bestelling werd afgeleverd.
27 jun 2023
Snellere terugbetaling van retour gestuurde artikelen
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zullen ons best doen hierin verbetering aan te brengen. We wensen u veel plezier met de nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Ik heb het product retour gestuurd was niet te vrede
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling, en het spijt ons, dat het artikel niet naar tevredenheid was. We wachten nu uw retourzending af en zullen het bedrag laten terugboeken zodra het hier is. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
20 aug 2023
Een betere vervoerder die betrouwbare info geeft.
21 aug 2023
Geachte klant, dank u voor uw beoordeling! Wij betreuren het om te horen dat u niet tevreden bent over de levering. We hebben gezien dat uw pakket afgelopen woensdag is afgeleverd. We sturen u een aparte e-mail om eventuele problemen op te helderen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
29 mei 2023
Mooi produkt maar de maat bleek niet te kloppen
28-5 besteld, nog niet ontvangen.
NN
Nadine N.
Borgloon
9 jun 2023
Snellere levering zou beter zijn.
16 mei 2023
Levering is te lang uitgebleven
Trage verzending via DPD
17 mei 2023
Missend item
19 mei 2023
Geachte klant, Wij betreuren het dat de veer in uw pakket ontbrak. Wij hebben deze nu apart verzonden en u zou deze in de komende dagen moeten ontvangen. Wij danken u voor uw begrip. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen met uw bestelling. We wensen u veel plezier met de nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
26 nov 2023
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, met dank voor uw beoordeling. Als het nog aan iets schortte, kunt u graag per mail met ons contact opnemen. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
20 jul 2023
24 jul 2023
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.