Hoedshop.nl- Logo - Beoordelingen

Hoedshop.nl

1.963 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.931 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 sep 2013
Hoedshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Op de website staat vermeld dat er een snelle levering is tussen de 1 à 2 werkdagen. Helaas door omstandigheden is dit echter uitgelopen tot bijna 3 weken. Via mail werd ik wel op de hoogte gehouden van de vertraging. Uiteindelijk de bestelde goederen in goede orde mogen ontvangen en deze zitten perfect. Dus alsnog super blij met de aankoop en 1 ster minder omwille van de levertermijn, maar ik bestel zeker nog via hoedshop. Misschien een tip voor de leverancier: kunnen jullie vermelden of de artikelen aanwezig zijn. Als dit niet het geval is zouden de klanten op de hoogte zijn van een vertraagde levering als jullie de goederen nog dienen te bestellen ;)

25 mei 2023
Mutsen 11 mei 2023 besteld. Hoedenshop geeft aan 1 a 2 dgn levertijd. Na 4 dgn maar eens gaan informeren waar mutsen bleven. Deze waren nog op depot van DPD in duitsland. Hoedenshop vroeg mij nog even geduld te hebben. 18 mei nog maar eens geinformeerd, nog steeds niets ontvangen. Ze hebben 19 mei de bestelling voor een 2e keer verstuurd. De 1e verzending van 11 mei heb ik 23 mei dan eindelijk wel ontvangen. Maar afgeleverd op verkeerd adres, was gewoon thuis, zonder achterlating van bericht. De 2e verzending van 19 mei moet nog komen! Daarvan staat op de site van DPD, vertraagd wegens sorteerfout!! Wellicht een andere vervoerder zoeken!! Als dit in de toekomst weer zo gaat??

Beoordelingen voor Hoedshop.nl

2 werkdagen is 3 werkdagen geworden!
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Doorgaans komen de pakketten de volgende dag of hooguit een dag later aan, maar 100% garanderen kunnen het het niet, sorry. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Snelle levering. Goeie kwaliteit.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
Het kan altijd beter niet dan ?
23 mrt 2024
Prima hoed perfecte aflevering.
Antwoord van Hoedshop.nl
Leuke hoeden en snel geleverd!
AB
Anna B.
Amsterdam
20 mrt 2024
kleur en maat precies goed
10 mrt 2024
Doen wat ze zeggen, top!
Snel en goede levering
de kwaliteit is goed
Goede maatvoering.
Ouderwets goed.
9 mrt 2024
Antwoord van Hoedshop.nl
snelle levering goede service alleen jammer dat de maat van de gekochte hoed niet goed was maat aanduiding klopt niet de maat is groter dan de opgave daardoor de hoed moeten terug sturen weet niet of ik hier een andere hoedmaat bestel ben bang dat het weer niet goed zal zijn Via DPD geleverd ben ik niet zo blij mee heeft het pakje gewoon over de schutting in mijn tuin gegooid afspraak was dat ik het opzou halen bij een aflever depot
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Het is bijna altijd zo, dat als een model van dezelfde hoed te groot is, de kleinere maat dan wel past. Wat de DPD betreft: dit had uiteraard zo niet gemogen. Maar we zouden u altijd een vervangend pakket sturen, mocht de inhoud zijn beschadigd. Of u de schade vergoeden. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
RW
Rinie W.
Doetinchem
Bestelling en levering verliep redelijk vlotjes, toch jammer dat DNL naar parcel shop brengt terwijl ik gewoon thuis ben. En iemand moet vragen het voor me op te halen omdat ik zelf niet mobiel ben, bestel juist online in de hoop zaken thuis geleverd te krijgen
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, met dank voor uw beoordeling. Wat de DPD betreft: dit had uiteraard zo niet gemogen. Pas als u er niet bent, zou het bij buren of naar een parcelshop mogen. We nemen nog per mail hierover met u contact op. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
De Pork Pie en Lambskin cap zijn goed Alleen de doos bij levering zag er gehavend uit. Een zijde was open gescheurd en met veel plakband dicht geplakt. Dit kan overal gebeurt zijn. Zie foto van doos ER WAS GEEN SCHADE AAN DE PRODUCTEN
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, met dank voor uw beoordeling. Het spijt ons, dat het met het transport niet vlekkeloos is gelopen, had echt anders gemoeten. Met vriendelijke groeten, uw Hoedshopteam.
18 feb 2024

De stentson pet is van hoge kwaliteit

De verpakking was zeer solide, doch niet overdreven. De keuze van stentson petten zijn niet geweldig gerebruceerd. Een filter op kleur zou ook fijn zijn.
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte, bedankt voor uw beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. We geven uw aanbeveling door aan de desbetreffende afdeling. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Uw Hoedshop-team
10 feb 2024
De flatcap die besteld is maar de levering was ronduit slecht de hele doos was aan alle kanten open, we zijn blij dat de cap er nog inzat
Antwoord van Hoedshop.nl
Geachte klant, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven. Wij betreuren het dat de levering niet naar tevredenheid is verlopen. Wij nemen hierover per e-mail contact met u op. Met vriendelijke groet, Uw Hoedshop-team