Lucardi Juwelier Drachten

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden259 beoordelingen in totaal

30 apr 2024
Vanmiddag heb ik met mijn buurmeisje haar eerste oorbellen uitgezocht. De dame die ons hielp was heel aardig en ze mocht van haar alle 6 oorbellen proberen die ze leuk vond om zo te kiezen. Dit was erg fijn omdat ze nogal onzeker was over haar keuze. De dame heeft ons erg goed geholpen

14 jan 2024
Waarschijnlijk had er net een medewerker pauze waardoor er maar 1 medewerker in de winkel stond. Het was erg druk daarom was de wachttijd bovengemiddeld lang. Dat het druk is in de winkel is uiteraard wel positief. De hulp die we kregen was goed. Ik ben blij met mijn nieuwe oorbellen.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Drachten

Goede service

Het duurde even voordat wij geholpen werden omdat het druk was, alle begrip voor. Toen wij aan de beurt waren werden wij goed en netjes geholpen in de winkel, mevrouw nam de tijd voor ons en bood aan om het sierraad in te pakken als cadeautje. Goede service.
We zijn goed geholpen. Alleen vond ik de schoenen van de verkoopster heel erg vies. Kleine moeite om die als je moet werken schoon te maken
27 apr 2024
Goed geholpen
Vlot geholpen maar er waren jammer genoeg wel redelijk veel vakjes leeg.
20 jan 2024
17 aug 2023
Klantvriendelijk en het werd netjes in papier in een doosje gedaan. Ik miste wel wat lintjes ofzo om het een cadeautje te maken. De bril die ik kocht, bleek thuis wel nogal scheef..
22 jul 2023

mooi klokje gekocht

In juni een super mooi klokje gekocht. Maar helaas is die kapot gegaan. Gisteren kon ik het allerlaatste klokje toch nog ophalen, erg blij mee.
17 jun 2023
Het aanbod is prima de verkoopster was niet goed op de hoogte, waarschijnlijk nog niet goed ingewerkt.
15 nov 2023
Duurde erg lang voor dat we geholpen werden terwijl er niet veel mensen in de winkel waren

aardig en behulpzaam personeel

nieuw batterijtje in mijn horloge gedaan met alle voorzichtigheid en hij doet het weer!
24 dec 2023
Vriendelijk geholpen en goed advies gekregen voor een kerstcadeau voor mijn dochter.
13 jul 2023
Aardige verkoopster die goed meedacht en ons hielp bij t bedenken van een goed kado

Vriendelijk personeel

Het was druk in de winkel maar werd al snel geholpen.
24 dec 2023
Heel fijn geholpen, soms is jullie voorraad snel op.
13 sep 2023
De verkoop. Moeilijk om het te verbeteren.
18 jun 2023
Goed niet opdringerig fijn persoon