bulbby.com/nl

1.016 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.075 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
Ik vond de slippers fantastisch mooi. Het is voor een verjaardag en hij heeft het nog niet gekregen. Het enige wat mij beetje tegenviel was de sticker die zat er met een bubbel op en dat zat niet goed vast. Het ziet er dan gelijk zo nep uit. Het is natuurlijk mooier als je de slipper ziet dat je denkt dat die sticker al in de slipper zit. Dus alleen daar even op nakijken voordat je het verstuurd. Maar desondanks dikke 4 sterren. Hetvis een geweldige en snelle service en verder zijn wij er heel blij mee Ik wil wel foto toevoegen maar die komt dan later omdat het nog een verrassing is

11 mei 2023
Ten eerste sturen ze het niet dezelfde dag ook al is het ruim voor 14.00 uur besteld (werkdag) Ten tweede zag het bestelde product er niet uit voor het bedrag wat er eigenlijk voor betaald moest worden. Was gewoon een sticker (die je er zo af kon halen dus niet “permanent”) geplakt op een glazen pot die gewoon wazig van de vettigheid was en er zaten ook nog luchtbellen onder de sticker. Heb wel mijn geld terug gekregen, dat dan weer wel.
KB

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

Een product besteld maar nooit ontvangen. klantenservice deed er ook 4 dagen over voordat ze op mij hebben gereageerd. Ze zeggen dat ze bij de leveringsdienst zullen horen maar daarvan heb ik ook nog nooit een track & trace code van ontvangen. Dus ik houd me hart vast voor wanneer ik het product eindelijk zal ontvangen.
Kwaliteit super slecht niet mooi afgedrukt En contact opnemen lukt niet!!
koffertje te klein

Erg jammer

Aangegeven levertijd werd verre van gehaald. Vervolgens ontbrak een besteld product. En was het erg lastig om hierover in contact te komen. 45 minuten in de wacht en dan nog niemand aan de lijn en pas na drie dagen reactie op mails.
Op het koffertje dat ik besteld had, zat het handvat absoluut niet in het midden. Niet te gebruiken dus. Hoop dat mijn vrienden inmiddels een nieuw exemplaar gekregen hebben. Ben dit echt niet van Bulbby gewend.
Vind de tas best teleurstellend.. kwaliteit en materiaal lijkt op foto’s veel mooier en het is anders in het echt.. Daarnaast vind ik het ook jammer dat er op de site wordt aangegeven dat elke bestelling leuk wordt ingepakt.. Maar dit is dus ook niet het geval. Mijn bestelling kwam in een plastic zak aan waardoor de tas helemaal verkreukeld is tijdens het bezorg proces. * Vind het om die redenen niet prijswaardig.
Vies product ontvangen met lijmresten. Krijg als reactie dat ik het zelf moet gaan wassen.
KB
11 mei 2023

Maken belofte levering niet waar, slechte kwaliteit

15 mei 2023
Beste Karen, Vervelend om te lezen dat de levering en het product niet naar wens waren. We verzenden alleen spoedverzendingen dezelfde werkdag als deze voor 14:00 besteld zijn. Uw bestelling was geen spoedbestelling, maar was inderdaad wel 1 dag te laat verzonden. Dit hebben we telefonisch met u besproken en zijn tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
11 sep 2023

Ik raad af om hier te bestellen.

Ik heb recentelijk een etui besteld voor mijn neefje in de kleur die op de foto werd getoond (zandkleur), maar tot mijn grote teleurstelling was het geborduurde detail uitgevoerd in silvergrey. Bulby beweerde dat dit overeenkwam met de kleur op hun website, maar zoals duidelijk te zien is op de foto, klopt dit absoluut niet. Bovendien was de enige optie om het product op eigen kosten te retourneren, waarbij ik ook nog eens zelf de garen eruit moest halen. De communicatie via e-mail verliep ontzettend traag, waardoor ik genoodzaakt was de etui al als cadeau te geven. Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling bij Bulby. Ik raad sterk af hier te bestellen, gezien de kleurafwijkingen en de teleurstellende klantenservice.
14 jul 2023

Kwaliteit was verschikkelijk

Een bed overtrek heeft nog een betere kwaliteit stof dan die van onze badjas. Ik voel me opgelicht! De stof van onze badjas komt tótaal niet overeen met die op de foto. Hier 40+ euro van vragen is gestoord. Ook was de badjas ontzettend klein en was hij ook nog eens doorzichtig! Lekker weer. De print was het enige met een beetje kwaliteit hierzo. Zelfs het touwtje om de badjas vast te knopen zag er niet uit. Hoe je dat voor elkaar krijgt vraag ik me ook af. Ik raad deze site en vooral dit item af!

Heel erg lelijk kleur

Het rugzakje dat ik besteld heb is niet mooi. Heel erg lelijk kleur, zeker de achterkant, het geel achtige kleur. Het lijkt enorm goedkoop, een afgebleekt kleur. Heel erg spijtig dat ik dit moet geven als sinterklaaskado aan mijn neefje :( Het rugzakje komt helemaal niet overeen met de afbeelding ervan op jullie website... https://www.bulbby.com/nl/rugzakje-0-6-jaar-1-maat-oudroze-zand?source=14&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIwJWOjOn9ggMVSoZoCR3ycgVAEAAYASAAEgLGmfD_BwE#design=33464
21 nov 2023
Bestelling niet op tijd binnengekregen terwijl er op de site staat 1 a 2 werkdagen. Tas niet op voorraad terwijl ik het wel heb kunnen bestellen meestal als je iets besteld staat het er gelijk bij , dan weet ik dat ik het niet kan bestellen. Pakket spoorloos en ik ben nu al 2 weken bijna verder. Eerste keer besteld bij jullie maar geen fijne ervaring helaas.
23 nov 2023
Beste klant, vervelend dat het niet goed gaat met de bezorging. Volgens de track en trace zou de bestelling inmiddels bezorgd moeten zijn. Mocht dat niet zo zijn, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Artikel niet op voorraad. Levering op korte termijn en die "korte termijn" duurt ondertussen erg lang! Na raadplegen track and trace zijn, ondanks het bericht binnen 2 werkdagen wordt uw artikel afgeleverd, die 2 dagen al lang voorbij.
Moeilijk om t juiste tasje te bestellen. Ik ben van mening dat ik 3x gecontroleerd had dat de juiste naam erop zou staan maar helaas ontvang ik toch het rugzakje met de naam die als voorbeeld stond. Kon tas niet retourneren.
2 jun 2023
Het bestelde product is niet naar behoren gemaakt. Hierover heb ik contact gehad met de klantenservice. Op verzoek van de medewerker heb ik een foto gestuurd. Na 3 dagen heb ik daar nog geen reactie op ontvangen.
13 jun 2023
Beste Loes, Bedankt voor uw beoordeling. We hebben inmiddels contact gehad en het probleem met u opgelost. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
8 nov 2023

Unsatisfactory service

I ordered a bedsheet for a baby. It was shipped without any packaging in an envelop with another product and it was completely crumpled. The article is not cheap and I was really expecting a better service.
De foto op de bestelde kerstbal was niet compleet. Er was een stukje af. Dit had zo niet geleverd mogen worden voor 15.00 euro. Mijn dochter heeft een mail gestuurd met foto. Ben niet tevreden
17 nov 2023
Heb helaas mijn pakketje nooit ontvangen ookal had ik de verkeerde adres in gevoerd en langs ben geweest bij mensen en ze zeiden dat ze niks ontvangen hadden enorm slechte service
Ik ga proberen hen te bereiken. Heb mijn bestelde producten ( vazen) in honderd gebroken stukjes ontvangen helaas.
25 dec 2023
Stoppen met bij elke aankoop een beoordeling te sturen. 1 ster voor elke keer.