bulbby.com/nlBeoordelingen

Simply Colors Nederland B.V.
Oostergracht 7
3763LX Soest
Kamer van Koophandel 34219127
Ellen Schepers

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

4.58/5.00

1.899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over bulbby.com/nl

Reageren heel laat op mails/ vragen. Je moet zelf in de gaten houden of je betaalde product wel goed doorgekomen is. Was bij mij niet het geval, als je er zelf niet achteraan gaat gebeurd er ook niks met de order. (Aldus de medewerker) Beloven vervolgens spoed te bezorgen, maar doen dit nog niet eens. Voor mij nooit weer iigv
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat er een verwerkingsfout was opgetreden, onze excuses. Ik zie wel dat uw order direct is verstuurd na dat er contact is geweest, ook hebben wij u een korting gegeven voor het ongemak. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Zeer late verzending & slechte service!
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Door extreme drukte was uw order één dag vertraagt, onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Lange levering, ik had mijn badjas besteld en toen was hij niet meer in de maat. Geen idee hoe de badjas is aangezien hij er nog niet is
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Excuus voor de vertraging van uw order. Door extreme drukte was het wat vertraagt. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Kwaliteit valt tegen, ik verwachtte zo’n bamboe beken met rubber deksel, dit is geheel van hard plastic en formaat te groot Bedrukking onscherp
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Op de site geven wij het voormaat van de beker aan en dat het van hard plastic is gemaakt. U kunt ons een foto sturen van de bedrukking die u heeft ontvangen, onze klantenservice helpt u dan graag verder. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
I bought a customized Tekenkoffer for my friend's daughter. There is a damage on the side of the wooden box. Wrote Bulbby, didn't get a reply after 2-3 days. Couldn't wait longer and my friend said if the content is good then is fine. I visited her today, guess what, turned out the a lot of color water pens are dried out already. Kid didn't mind but it was very embarrassing and disappointing.
Ik heb de kleur oud roze aangegeven als bedrukking van de letters, maar het is een bruine kleur. Ik ben hierdoor niet tevreden met hem product.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien dat u voor de kleur roest roze heeft gekozen. Mocht u niet tevreden zijn met het geleverde product, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Dan zoeken wij graag naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Zag er prima uit, dmv gebruik wordt pas duidelijk hoe de belettering blijft.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Mocht u niet tevreden zijn over het product, kunt u contact met ons opnemen. Wij lossen het graag voor u op. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
De mondkapjes zitten niet goed, niet fijn De levering duurde erg lang en er zou een gratis wenskaart bij zitten, maar dit was een reclame kaart... spijt van dr bestelling en zou hem het liefst retour sturen
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer dat de mondkapjes niet naar wens zijn. Ik zie dat de bestelling één dag vertraagt was door enorme drukte, excuus hier voor. Als u contact met ons opneemt kunnen wij een compensatie met u bespreken. Met vriendelijke groet, Team Bullby
Nooit iets ontvangen
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. In de track en trace link is te zien dat uw bestelling dinsdag 8 september door DHL is afgeleverd. Mocht dit niet het geval zijn, kunt u contact met ons opnemen en lossen wij dit uiteraard op. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Pakketje nog steeds niet ontvangen. Valt ook niet te traceren op de site.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het pakketje nog niet is ontvangen. Het is wel al 04-09-2020 verstuurd. U kunt contact met ons opnemen zodat we het kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Niets ontvangen na >1week
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie inderdaad dat er wat mis is gegaan. Onze excuses hiervoor. Wij zorgen ervoor dat uw order vandaag verstuurd word. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Ik heb een naamkleedje besteld. Zeer dunne stof en slechte kwaliteit. Heel erg teleurgesteld.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Echter verkopen bij het lakentje al tien jaar en is dit van hele goede kwaliteit. Mocht er iets niet goed zijn wat zichtbaar is, kunt u ons altijd een foto mailen en dan lossen wij het graag voor u op! Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Mijn bestelling was niet volledig compleet. Ik heb de naambedrukte waterfles niet gekregen wel voor betaald. Helaas geen gehoord via mail.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat de bidon 24-08-2020 is na gezonden. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, team Bulbby
Helaas kan ik er niets over zeggen. Want na een week heb ik mijn bestelling nog steeds niet binnen. Zelfs nadat ik gebeld heb en er gezegd werd dat het zaterdag binnen zou zijn. Zeker geen 2 dagen levertijd.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Het is op dit moment een ontzettend drukke tijd en ik zie dat uw bestelling daardoor inderdaad niet op tijd verzonden is. Onze excuses voor het ongemak! In de track and trace code zie ik dat het pakketje vandaag bezorgd wordt. Hopelijk valt het product alsnog in de smaak! Met vriendelijke groet, team Bulbby
Reken niet op een correcte levering
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je jouw bestelling nog moet ontvangen omdat het product momenteel niet voorradig is. Hier hebben we je van op de hoogte gebracht. Natuurlijk doen we ons best om de juiste opdruk op het product te bedrukken wanneer deze weer op voorraad is. Met vriendelijke groet, team Bulbby
Pakketje is niet bezorgd , volgens bullby en dhl kwijt geraakt maar word veder niet Een oplossing gezocht afwachten tot DHL iets weet , dus geen goede service en geen goede levering
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u het pakketje niet heeft ontvangen. Wij wachten altijd het onderzoek van DHL af. Als er uiteindelijk uitkomt dat het pakketje kwijt is, sturen wij natuurlijk een nieuwe op. Wij nemen contact met u op om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Nog steeds niets gehoord of ontvangen
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de toilettas te laat geleverd is en dat u hiervan niet op de hoogte was. Excuses hiervoor! Tijdens het doen van de bestelling heeft u wel kunnen zien dat u een pre-order deed. Het product was namelijk op dat moment niet op voorraad. Alsnog veel plezier van het product! Team Bulbby
Ik ben al twee weken aan het wachten op mijn pakketje. Ik heb hierover contact gezocht met Bulbby via de mail, maar heb daar geen reactie op gekregen.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat de klantenservice bezig is met uw bestelling, maar dat de e-mail er wellicht tussendoor is geglipt. Excuses voor het ongemak! Ze zijn ervan op de hoogte gesteld en u kunt alsnog een reactie verwachten. Met vriendelijke groet, Bulbby
Mijn product was niet zoals die op het plaatje stond, de maat was te moeilijk te vinden dus ik wil hem terug sturen, maar dat mag niet van jullie. Dat vind ik een slecht systeem. Ook kwam hij te laat.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat het pakketje wel op tijd is geleverd. Wij verzenden een bestelling twee werkdagen na het doen van de bestelling. Op de derde werkdag wordt het geleverd. Wat jammer dat het eindresultaat niet is geworden zoals gehoopt. Doordat een product gepersonaliseerd is, kunnen wij niet alles terugnemen. Excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, Bulbby
Op 11-6 verzonden. Bulby meldt op 16/6 dat het pakket retour is. DHL kon kennelijk het adres niet vinden. DHL meldt: op 19/6 wordt het pakket tussen 12:10 en 16:10 uur bezorgd. Kort daarna meldt DHL: bezorging verhinderd. (Door wie in godesnaam?) Bellen met Bulbby: ja dan wordt het volgende week..... Wat een sof.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. In de track and trace code kunt u inderdaad zien dat het een en ander niet goed gaat bij DHL. Het pakket komt retour en daarna zullen wij het direct opnieuw verzenden. In de eerste instantie is het op tijd verzonden door ons. Wij zijn voor de levering echter afhankelijk van een derde partij. Hopelijk begrijpt u dat en onze excuses voor het ongemak! Bulbby