bulbby.com/nlBeoordelingen

Simply Colors Nederland B.V.
Oostergracht 7
3763LX Soest
Kamer van Koophandel 34219127
Ellen Schepers

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

4.57/5.00

1.941 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over bulbby.com/nl

Goede service
Verkeerde levering ontvangen maar dit werd direct rechtgezet en de volgende dag de correcte bestelling ontvangen. Dank u voor de snelle rechtzetting!
nvt
Kwalitatief een goed product. Snelle levering en duidelijke communicatie over wanner het pakket verstuurd word en hoe de bestelling verloipt
Onesie voor onze kleinzoon ! Goede kwaliteit en hij was er erg blij mee.
Erg fijne en ruime toilettas.
Snelle levering!
Alles soepel en vlot verlopen
Product voldoet wat je ziet op de foto . Zeer snelle bezorging vooral in deze tijd niks lange wachttijd.
Snel geregeld, goede service
Een goede zaak met mooie producten.
geen commentaar
Was prima
Leuk en mooi cadeau. Als de prijs wat lager zou zijn, zou ik vaker bestellen. Cadeaukaartje was wat rommelig qua tekst, zou duidelijker mogen.
De eerste geboortedoos die ik bestelde, heeft een deksel dat spant sinds ontvangst. Het houten kistje is wel mooi en dus besliste ik enkele dagen later toch een tweede geboortedoos te bestellen. Maar het gepersonaliseerde schuifdeksel van de meest recent geleverde doos was reeds los gekomen in één hoek bij ontvangst. De kwaliteit van deze dozen valt dus eerder tegen. Jammer.
Van de 3 artikelen had één een kapotte rits. Nadat ik het heb vermeld werd onmiddellijk een nieuwe sporttas geleverd. Dát noem ik klantenservice. Het zijn mooie sporttassen maar verwacht geen kwaliteit zoals bij merken als Hedgren, Kipling, Eastpak..... Een goede prijs/ kwaliteit verhouding. Perfecte kado's.
Rugzak ziet er goed uit.
Levering is goed ,behalve dat er een bestelling ontbrak.Maar nageleverd dus ok. Service minder omdat ik verschillende mails heb moeten versturen. Ook een beloofde terugbetaling met datum 3-2 is nog steeds NIET gebeurd. Kreeg wel antwoord dat de betaling op 3-2 ging i.o.zijn. Hopelijk komt dat vlug in orde.
Het bordje was goed in gepakt zo dat het niet kapot gaat en jij zag er mooi uit, de levering was best snel maar had hem later door het post kantoor
T houten kaartje bij n geboorte is flut Tekst op adres sticker