bulbby.com/nlBeoordelingen

Simply Colors Nederland B.V.
Oostergracht 7
3763LX Soest
Kamer van Koophandel 34219127
Ellen Schepers

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

4.58/5.00

1.899 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over bulbby.com/nl

Versturing producten pas na 4 werkdagen ipv de geadverteerde 1-2, waardoor het als cadeau voor een collega te laat kwam. Geen aankondiging hierover, Verkeerde producten meegeleverd zoals het bestelde kaartje. Wel via klantenservice belofte vergoeding hiervoor te ontvangen, die nog afwacht wordt.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben de order inderdaad één dag te laat verzonden, onze excuses hiervoor. De vergoeding is direct naar u terug gestort. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Product is nog steeds niet binnen. Ook werd ik gebeld dat mijn gekozen kleur niet op voorraad was.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Uw order is 6/1 verzonden en zal dan ook één of twee dagen later geleverd worden. Mocht het nog steeds niet geleverd zijn, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
De naam die erop gegraveerd moest worden staat er niet eens op!
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de naam er niet opstaat. Kunt u ons een foto mailen? Dan lossen we het graag voor u op. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Verkeerde kleur kussensloop ontvangen, mail gestuurd, nog geen reactie ontvangen!
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Excuus voor het ongemak en we gaan het voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Hele trage verzending. Artikel tot heden nog steeds niet ontvangen
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat wij ons wel aan de verzenddatum hebben gehouden, maar dat het extreem druk is bij de post. Mijn collega heeft al contact met u gehad en een DHL onderzoek opgestart. Zodra wij meer weten nemen wij uiteraard contact met u op. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Kwaliteit valt erg tegen. Te zacht/ingedeukt materiaal en lijkt niet op de aantrekkelijke oto zoals te zien is op de site van Bulbby.com
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het niet naar wens is. U kunt ons een foto sturen van het product, dan kunnen wij kijken wat we voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Het product is verkeerd geproduceerd. Ik wil het graag retourneren. Ik heb 2x een aanbod gekregen voor extra korting. Maar dat wil ik niet en ik heb nog steeds geen antwoord dat ik mijn aankoopbedrag terug krijg.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste, bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat een collega het geld 22-12 heeft terug gestort en dat u het product mag houden. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Ik heb de drinkbeker als cadeau gegeven aan mijn vriend. Hij wou deze uitproberen maar koffie loopt er langst onder gewoon uit. Er zit een gaatje in. Ik heb al een mail gestuurd naar Bullby zelf om een nieuwe te verkrijgen of terugbetaald te worden. Dit is zeer spijtig want vond het voor de rest wel goed.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de drinkbeker defect is. Ik zie dat een collega de klacht al met u heeft op gepakt. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Snelle levering, maar prijs/kwaliteit verhouding matig. Hout oogt goedkoop en splintert zelfs een beetje!
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. Mocht u niet tevreden zijn kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken graag naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Heb heel lang moeten wachten op mijn bestelling ! Hadden mijn adres niet goed nagekeken ! Nu aangekomen, maar te laat voor verjaardag
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor uw beoordeling. U heeft zelf uw adres niet juist ingevuld bij het bestel proces. Het is voor ons ook onmogelijk om bij elke order via google het adres te checken. Ik zie dat het pakket retour door ons was ontvangen en wij u hebben gebeld voor het juiste adres, om het vervolgens nogmaals gratis naar u te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Levering niet volgens SLA op de site. Er wordt niet gereageerd op mijn e-mail met mijn uiting hier omtrent. Het uiteindelijk geleverde product voldoet wel aan de verwachting.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Door enorme drukte zie ik dat uw order één dag vertraagt is, onze excuses! Fijn om te horen dat het product voldoet aan de verwachting, veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Bij het uitpakken merkten we een vlek op het item. Op de mail naar de klanten dienst kregen we geen antwoord en telefonisch werd na een half uur wachtmuziek de telefoon gewoon opgelgd.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad niet de bedoeling dat er een vlek op het item zit. Helaas kan kunnen wij de mail niet terug vinden. Als u contact met ons opneemt zorgen wij uiteraard voor een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Product beschadigd toegekomen, verpakking (voor verjaardag) met 10 scheuren errond (vermoedelijk door veel te hard aan te spannen tijdens inpakken, je kan weten dat het dan bij de minste schok scheurt. Probeer ze al meerdere keren te bereiken zowel via mail als telefoon, krijg geen reactie. Ze hebben via instagram dm wel geantwoord maar gewoon gezegd het is druk. Ben zeer ontevreden.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het artikel stuk is aangekomen. Ik zie dat mijn collega het met u heeft opgepakt en u een nieuwe toegestuurd krijgt. Excuus voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Nu voor de tweede keer extra betaald om iets met spoed te laten bezorgen, weer niet gelukt. Als je een bepaalde service niet kunt waarmaken, bied het dan niet aan. Behalve een sorry wordt er ook verder geen enkele service geleverd, of oplossing geboden om het klantvertrouwen terug te winnen. Jammer want ze hebben hele leuke producten, en we bestelden er best veel, maar niet meer.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de uw order niet met spoed is bezorgd. Ik zie in het systeem dat er een verwerkingsfout was en wij u het bedrag terug hebben gestort. Excuus voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Kwaliteit van de sticker is mega slecht en moest helaas zelf Weer bellen voor een oplossing
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet tevreden was met uw product. Fijn dat we het konden oplossen door een nieuw onderdeel te sturen. Heel veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Team Bulbby
Ik heb niet alles ontvangen en de communicatie is slecht
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor de beoordeling. Ik zie in uw order dat u onder anderen een pre order heeft besteld. Het klopt dan ook dat u deze niet heeft ontvangen. De pre order komt eind deze maand pas binnen, dit is aangegeven op de website. Met vriendelijke groet, team Bulbby
Communicatie 1.0, op tijd verzenden 1.0 (op de website staat uiterlijk 2e werkdag , was 5 werkdagen later. Terwijl ik bij Goedgemerkt en babygoodies (zelfde artikelen ) 2e en 3e werkdag binnen had. Ze laten ook niet weten dat je bestelling wat later aankomt. Ik had een mail verzonden (7 dagen na mijn bestelling met de vraag waar mijn bestelling blijft. Ik kreeg als een reactie track&trace link
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor de beoordeling. Wat vervelend dat uw producten te laat geleverd zijn. Wij hadden te maken met top drukte. Excuus voor het ongemak en veel plezier met uw bestelde product! Met vriendelijke groet, team Bulbby
Foutief product geleverd, volledig nieuw product ontvangen. Daar ga ik niet over klagen. Wel laat de communicatie en service an sich te wensen over. Laat reactie op een klacht, nogmaals een berichtje gedaan, telefonisch slecht bereikbaar. Is nog veel winst te behalen.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor de beoordeling.Wij hebben te maken met top drukte. Excuus voor het ongemak en veel plezier met uw bestelde product! Met vriendelijke groet, team Bulbby
De tas kwam later dan de beloofde levertijd met als gevolg een verdrietig jongetje die zijn tas niet mee kon nemen naar zijn eerste schooldag.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor de beoordeling. Door enorme drukte is het pakketje inderdaad een dag te laat geleverd. Onze excuses hiervoor! Erg verdrietig dat jouw zoontje zijn rugzak niet mee kon nemen op de eerste schooldag. Hopelijk heeft hij er de rest van het schooljaar nog wel veel plezier van! Met vriendelijke groet, team Bulbby
Te laat geleverd, en niet in cadeaupapier geleverd maar wel zo besteld.
Antwoord van bulbby.com/nl
Beste klant, bedankt voor je beoordeling. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat het cadeaupapier ontbreekt. Hier kan je contact over opnemen met onze klantenservice. Dan kunnen zij het bedrag vergoeden. Door enorme drukte is het pakketje 1 dag te laat geleverd. Onze excuses hiervoor maar alsnog veel plezier van het product! Met vriendelijke groet, Bulbby