bulbby.com/nl
Beoordelingen:

957 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.919 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vond de slippers fantastisch mooi. Het is voor een verjaardag en hij heeft het nog niet gekregen. Het enige wat mij beetje tegenviel was de sticker die zat er met een bubbel op en dat zat niet goed vast. Het ziet er dan gelijk zo nep uit. Het is natuurlijk mooier als je de slipper ziet dat je denkt dat die sticker al in de slipper zit. Dus alleen daar even op nakijken voordat je het verstuurd. Maar desondanks dikke 4 sterren. Hetvis een geweldige en snelle service en verder zijn wij er heel blij mee Ik wil wel foto toevoegen maar die komt dan later omdat het nog een verrassing is

de meest kritische beoordeling

11 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ten eerste sturen ze het niet dezelfde dag ook al is het ruim voor 14.00 uur besteld (werkdag) Ten tweede zag het bestelde product er niet uit voor het bedrag wat er eigenlijk voor betaald moest worden. Was gewoon een sticker (die je er zo af kon halen dus niet “permanent”) geplakt op een glazen pot die gewoon wazig van de vettigheid was en er zaten ook nog luchtbellen onder de sticker. Heb wel mijn geld terug gekregen, dat dan weer wel.
KB
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
SD
16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Afdruk stond niet echt in het midden en de pijl was niet zo mooi zoals verwacht. Het leek alsof die niet echt volledig was opgedrukt.
Beoordeling melden
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
slechte service !
Beoordeling melden
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen reactie

Ik had een vraag, ik kon niemand telefonisch bereiken dus gebruikte ik whattsapp. Ik zou binnen 24 uur reactie krijgen maar heb er nog steeds geen
Beoordeling melden
28 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op maandag 2 verpakkingscadeaudozen zelf ontworpen en besteld, zou 1 tot 2 werkdagen duren voor ik het zou ontvangen. De maten stonden erbij op de site en ik had deze eerder besteld voor een huwelijksjubileum en deze waren prachtig. Nu dus weer besteld voor ons eigen huwelijksjubileum met het idee om deze als winnaars prijs te overhandigen bij ons middagprogramma een bowlingwedstrijd. Maar helaas gingen er een aantal dingen goed mis. Op woensdag nog geen dozen binnen, dus maar even een mail gestuurd. Donderdag nog niets ontvangen en zaterdag was al ons feest. Nog steeds geen reactie op de mail, dus donderdag maar gebeld met jullie. Er bleek nog niets verzonden te zijn en vrijdag was toch echt de laatste dag dat we de dozen moesten ontvangen, aangezien we al onze gekochte spullen nog in de dozen moesten doen en zaterdag het feest al was. Jullie hebben toen de dozen alsnog donderdag na mijn telefoontje op de post gedaan en inderdaad heb ik ze vrijdag nog mogen ontvangen. Maar helaas de dozen waren veel kleiner dan de vorige keer en de maten die vermeld op de site staan kloppen dus niet. Hierdoor konden helaas onze gekochte spullen niet zo mooi in de doos verpakt worden. Nu moest nu alles gestapeld worden verpakt. Plus dat er ook nog eens een artikel helemaal niet in de doos erbij paste. Heel veel gedoe en stress gehad en niet het mooie resultaat kunnen bereiken die we voor ogen hadden voor ons feest. Hadden vaker bij jullie besteld maar dit keer was voor echt geen succes. Dus vandaar minder sterren gekregen.
Beoordeling melden
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Pakket te laat binnen

Op de site stond stond duidelijk vermeld dat de levering op zaterdag 15 juli zou plaatsvinden. Ik heb dit toen gedaan, omdat ik het pakketje op 16 juli nodig had. Uiteindelijk kreeg ik het pakket op 17 juli binnen, waardoor het een stuk te laat was. Erg vervelend wanneer het 5 euro bezorgkosten is en de genoemde datum niet gehaald wordt. Anders had ik wel Express levering gekozen.
Beoordeling melden
26 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte communicatie over het bestelde product. Bleek niet voorhanden, moest ik zelf achteraan toen het niet werd afgeleverd op de afgesproken dag. Toen had ik geen alternatief meer en heb ik noodgedwongen genoegen moeten nemen met minder gewild product ( voor dezelfde prijs?)
Beoordeling melden
Antwoord van bulbby.com/nl
26 okt 2023
Beste Eva, bedankt voor uw beoordeling. Onze excuses dat u niet op tijd geïnformeerd was. Na het contact is de bestelling aangepast en dezelfde dag verzonden. U heeft inderdaad dezelfde prijs betaald. Dat komt doordat het artikel dat u nu heeft ontvangen duurder was dan het artikel dat u betaald heeft. De oorspronkelijke bestelling was namelijk met outletartikelen. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hele leuke tassen alleen het is heel jammer dat ze zo klein zijn past echt alleen broodtrommel, fruitbakje en beker in geen extra kleding of iets ..
Beoordeling melden
17 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit is matig voor de prijs. De tas hoger uit € 3, €5 . Dus voor een naam print betaalde ik €28 plus verzending kost €4,95.
Beoordeling melden
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
DHL bezorgd niet op tijd. Cadeau voor kleinzoon te laat binnen. Ga er niet meer bestellen zolang DHL het vervoer doet!
Beoordeling melden
Antwoord van bulbby.com/nl
5 jul 2023
Beste Titia, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat DHL uw bestelling niet op tijd bezorgd heeft. Vaak gaat het goed met de bezorging, maar soms helaas niet. Met vriendelijke groet, Team Bulbby.
1 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Naamprint

Het koffertje ziet er leuk uit, maar de naam is vrijwel onleesbaar, anders dan verwacht. Onder de koala staat MAUD
Beoordeling melden
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het kado lijkt op de foto’s een stuk groter
Beoordeling melden
16 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De koffer liet heeeel lang op zich wachten
Beoordeling melden
Antwoord van bulbby.com/nl
23 mei 2023
Beste Anneke, Bedankt voor uw beoordeling. De koffer die u heeft besteld was besteld als preorder. Deze kon vast besteld worden, maar kon pas later verzonden worden. Helaas was er ook vertraging vanuit de leverancier, waardoor er nog iets langer op de bestelling gewacht moest worden. Dat hadden wij vooraf ook niet voorzien. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
betalingen niet op rekening, en gedoe
Beoordeling melden
MB
Margo B.
Belgie
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit kon beter
Beoordeling melden
11 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Tegenvaller

De verpakking
Beoordeling melden
13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van bulbby.com/nl
14 jun 2023
Beste Ruud, Bedankt voor uw beoordeling. Mocht u toelichting willen geven, kan dit via info@bulbby.com. Met vriendelijke groet, Team Bulbby