bulbby.com/nl

959 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden16.923 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
Ik vond de slippers fantastisch mooi. Het is voor een verjaardag en hij heeft het nog niet gekregen. Het enige wat mij beetje tegenviel was de sticker die zat er met een bubbel op en dat zat niet goed vast. Het ziet er dan gelijk zo nep uit. Het is natuurlijk mooier als je de slipper ziet dat je denkt dat die sticker al in de slipper zit. Dus alleen daar even op nakijken voordat je het verstuurd. Maar desondanks dikke 4 sterren. Hetvis een geweldige en snelle service en verder zijn wij er heel blij mee Ik wil wel foto toevoegen maar die komt dan later omdat het nog een verrassing is

11 mei 2023
Ten eerste sturen ze het niet dezelfde dag ook al is het ruim voor 14.00 uur besteld (werkdag) Ten tweede zag het bestelde product er niet uit voor het bedrag wat er eigenlijk voor betaald moest worden. Was gewoon een sticker (die je er zo af kon halen dus niet “permanent”) geplakt op een glazen pot die gewoon wazig van de vettigheid was en er zaten ook nog luchtbellen onder de sticker. Heb wel mijn geld terug gekregen, dat dan weer wel.
KB

Beoordelingen voor bulbby.com/nl

JD
Joske D.
Iddergem
Mijn vorige bestelling zat er onderaan een valse vouw in en daardoor kon het valiesje niet rechtopstaan. Was wel een teleurstelling! Heb er al 3 besteld en 2 waren in orde! Spijtig!
RP
Ria P.
Houten
13 feb 2024
De kleuren op het houten spaarpotje bleken wat vaal te zijn, waardoor het contrast tussen hout en opdruk niet goed zichtbaar is...
8 feb 2024
Jullie zijn soms telefonisch slecht te bereiken.
10 jan 2024
Wij vonden de kleuren van de naamletters fletser en minder onderscheidend dan op de website te zien was. Als we dat hadden geweten hadden we voor een andere kleur letter gekozen. Ik zou deze combinatie van kleur tas en kleur letter als mogelijkheid op de website blokkeren
5 jan 2024

Licht beschadigde bedrukking

Ik heb een zak gekocht met een afbeelding van planeten + naam. Eén van de planeten was licht beschadigd en ipv deze opnieuw te bedrukken is er toch gekozen dit zo te verzenden.
7 dec 2023

Uitvoering valt tegen.

De kleur en het materiaal zijn mooi, de afbeelding van de foto is heel erg klein en er zijn stukjes af gehaald waardoor de tekst bijna niet te zien is. Ik had juist de kleur tekst gekozen omdat het mooi te zien was op de foto, maar nu de tekst op de bal zit valt het weg. Erg jammer , resultaat valt me tegen .
13 dec 2023
Snelle levering, goedverpakt De glazen pot was gewoon van de ikea met een bedrukking die veel te klein was voor de pot en je amper zag staan.
4 dec 2023
Zeer beperkte communicatie. Daarnaast is de afbeelding is ook kleiner dan verwacht
WS
W S.
Nijmegen
29 nov 2023

Mooie tas naam vrij donker

Mooie tas, naam vrij donker
27 jul 2023

Lijkt op plaatje een aardige rugtas

Met grote letters erop moeten zetten, is heel klein rugtasje, durf hem geeneens cadeau te geven. Kan ook niet naar een ander er staat al een naam op gedrukt. Jammer maar helaas, haastige spoed zelden goed, ik had beter op moeten letten.
30 mrt 2023
Product was van goede kwaliteit maar viel een stuk kleiner uit dan verwacht. Dit komt omdat er een geschatte grootte op de website stond, die groter was dan dat wij hebben gekregen. Waarschijnlijk omdat er meerdere designs waren.
Antwoord van bulbby.com/nl
31 mrt 2023
Beste Claudia, Bedankt voor uw beoordeling. Het formaat verschilt inderdaad per design. Daarom staat er op de website een maximale breedte vermeld. Met vriendelijke groet, Team Simply Colors
7 sep 2023
tas met opdruk besteld. De opdruk is prima en ziet er goed uit. De overslag van de tas zit scheef en er zaten hier en daar wat draden aan die ik eraf heb moeten knippen. verder wel stevig en mijn kind is er blij mee.
4 sep 2023

Goed, maar bestelling niet compleet.

Jammer dat het bijbestelde kaartje er niet bij zat en de ontvanger dus niet wist van wie het was, best vervelend dat je dan niets hoort. Maar uiteindelijk na 3 dagen er achter gekomen en waren ze er blij mee
7 sep 2023

Levering

De levering zou zaterdag zijn door dpd, zaterdag ochtend krijg ik een mailtje dat het pakketje overgebracht is naar bpost, uiteindelijk had ik het pakketje dinsdag.
21 jul 2023

Portemonnee

Ik heb een portemonnee besteld met naam! Voor 5e kleinkind. Deze slechter kwaliteit dan alle vorige. Dus teleurgesteld ! Bulbby merkje ontbreekt ook. Stof slapper
30 aug 2023
Pakketje is door DHL ' geleverd' in de brievenbus maar dat kan helemaal niet want past er niet in. Nog steeds in afwachting.
21 sep 2023
De bezorgtijd zoals aangegeven is niet nagekomen waardoor het cadeau voor het huwelijk niet op tijd is bezorgd.
14 sep 2023
Ik wacht nog steeds op antwoord van jullie ivm de foto die jiet correct op de brood doos stond
4 apr 2023
Jammer dat er een cadeaudoos wordt aangeboden bij een koffertje en deze doos dan te klein is.
Antwoord van bulbby.com/nl
5 apr 2023
Beste Isabel, Bedankt voor uw beoordeling. De afmetingen van de cadeaudoos staan op de website vermeld. Mocht er toch een doos meebesteld worden sturen we die inderdaad los mee, omdat de doos ook vaak als bewaardoos wordt gebruikt. We komen u toch graag tegemoet. We sturen u hierover een e-mail. Met vriendelijke groet, Team Bulbby
12 aug 2023
Bezorging was ipv zaterdag pas dinsdag …helaas niet meer te gebruiken als kado