amagard.com Nederland

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.398 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 nov 2018
amagard.com Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Levering in drie dagen maar pas later bleek dat er op zaterdag niet geleverd werd. Zou iets duidelijker aangegeven kunnen worden. Levering ook later omdat er een kooiaap ingezet moest worden. Dit kon bij online reserveren niet aangegeven worden. Verder zeer tevreden over contact en geleverde materialen.
JV
J v.
Amsterdam

14 apr 2024
In de beschrijving staat dat er een rvs rooster in zit. Nou dat is het zeker niet. En als je gaat bellen moet er meer duidelijkheid komen. Niet dus. Staat ook nergens vermeld dat als je het voor 17.00 besteld het pas 3 werkdagen. Later krijgt. Ik had hem op een vrijdag besteld in de hoop deze het weekend te kunnen gebruiken Kreeg hem dinsdag laat pas geleverd. Over het transport bedrijf 0 klachten. Goede service medewerker. De bezorger zetten hem ook netjes in de achter tuin zonder problemen. Maar de omschrijving van dit product mag echt wel beter en de klantenservice ook wel. Van daar een 3 steren Moet nu nog best wel wat andere dingen kopen om de bbq echt goed en naar mijn zin te maken Dus achter af wel iets spijt

Beoordelingen voor amagard.com Nederland

18 apr 2024

Product niet te gebruiken

Producten besteld, kalk en tuinaarde. Echter is dit de tweede keer dat kalk geleverd wordt, terwijl deze volledig natgeregend is tot op de bodem van de Bigbag. Hierdoor niet meer bruikbaar. Afhandeling van de klacht was goed.
18 apr 2024
Dank u wel voor uw reactie, nogmaals onze excuses, door de vele regen is dit niet goed gegaan, wij hebben de zak kosteloos opgehaald en u heeft een volledige terug betaling van ons gehad
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor u waardering, ik zie dat door omstandigheden een dag later hebben geleverd dan gevraagd, onze excuses, hiervoor.
5 jun 2023
Jammer. Voor een hoop geld elf bigbags met boomschors besteld. Dat werd vlot geleverd (alhoewel de avond voor het afgegeven tijdvak) en ziet er netjes uit (alhoewel veel groter dan de 25-40mm en dan het ontvangen sample). Schoonheidsfoutjes, maar acceptabel. Echter, volgens de beschrijving zouden 11 bigbags goed moeten zijn voor 143-154m2. We moeten hier ca 130m2 mee zien te bedekken, maar helaas
12 jul 2023
Bedankt voor uw opnieuw geplaatste waardering, er is een oplossing geboden aan u en uitgevoerd.
20 aug 2023
De reactie klopt niet,wij hebben wel om stenen 80/120 gevraagd en een proefsteen gekregen.Mijn fout is dat ik niet goed op de opdrachtbevestiging heb gelezen welke stenen er geleverd zouden worden.Na gebeld te hebben met een medewerker zou deze aan Meneer Jan vragen of er nog een klantvriendelijk voorstel zou worden gedaan. Niets meer van gehoord! Vriendelijke groeten, John van Lit
ED
ewout d.
culemborg
7 jul 2023
afgesproken aflevering wordt zonder bericht geannuleerd. Nieuw gemaakte afspraak wordt niet nagekomen, pellet wordt gewoon op de stoep gedumpt zonder dat er iemand thuis is. Zowel amagard als De Rooij transport komen hn afspraken niet na.
Antwoord van amagard.com Nederland
Wat jammer dat u ons beoordeeld met 1 ster. Bij beide orders die u heeft geplaatst kunnen wij geen klacht terug vinden. Ook geen annulering en geen mail verkeer. Als er geen klacht bij ons wordt gemeld kunnen wij jammer genoeg ook geen oplossing bieden. Wij vinden het spijtig dat het zo gelopen is. Als wij nog iets voor u kunnen betekenen dan horen wij dat graag.
5 nov 2023
ik dacht een zak strooi kalk gekocht te hebben blijkt een steen te zijn kwam zo doorweekt aan etc
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw review, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Echter hebben nog geen correspondentie kunnen vinden over uw klacht en zullen u daarom per mail benaderen.
11 jul 2023
12 jul 2023
Op verzoek van klant is de opdracht vooraf levering geannuleerd.