amagard.com Nederland

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.391 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 nov 2018
amagard.com Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het contact op de zaak in Waalwijk was erg goed! Wel is het zo dat de bakjes met steentjes/ graniet of basalt/ split niet de juiste kleur hebben met de echte storting in mijn tuin; veel donkerder op de zaak. Hopelijk wordt in mijn tuin het split ook nog donkerer. ( antraciet)

In de beschrijving staat dat er een rvs rooster in zit. Nou dat is het zeker niet. En als je gaat bellen moet er meer duidelijkheid komen. Niet dus. Staat ook nergens vermeld dat als je het voor 17.00 besteld het pas 3 werkdagen. Later krijgt. Ik had hem op een vrijdag besteld in de hoop deze het weekend te kunnen gebruiken Kreeg hem dinsdag laat pas geleverd. Over het transport bedrijf 0 klachten. Goede service medewerker. De bezorger zetten hem ook netjes in de achter tuin zonder problemen. Maar de omschrijving van dit product mag echt wel beter en de klantenservice ook wel. Van daar een 3 steren Moet nu nog best wel wat andere dingen kopen om de bbq echt goed en naar mijn zin te maken Dus achter af wel iets spijt

Beoordelingen voor amagard.com Nederland

Product omschrijving en klantenservice mag beter

Antwoord van amagard.com Nederland
Dank u wel voor uw reactie, wij gaan contact met uw opnemen, daar wij geen correspondentie kunnen terug vinden m.b.t uw vragen. Het rooster is wel degelijk RVS, dat kunt u controleren met een magneet, RVS is niet magnetisch. Levertijd was correct, u besteld vrijdag om 15 uur, ( dat is dan de besteldag voor 17 uur.) Levering was dinsdag dat is dan afleverdag 2.
24 mrt 2024
Nette shop, reageren snel op e-mail (in dit geval om proefmonsters te leveren). Levering van bestelling verliep vlekkeloos, kreeg keurig van te voren een sms dat ze er bijna waren. Product moet ik nog in gebruik nemen,maar ziet er goed uit.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor de positieve feedback!
Keurig en op tijd afgeleverd, behulpzame en vriendelijke chauffeur. De Rosso Verona split 16/25 is precies conform de beschrijving op de website.
Bedankt voor uw review!
Levering prima verzorgd, opties mbt levering bespreekbaar zowel met amagard als transporteur.
Bedankt voor uw waardering!
Grill guru large besteld. Goede prijs en keurig geleverd op de gewenste leverdatum.
Super flexibel en top dat ik de avond voor levering gebeld werd over de aflevertijd
Bedankt voor uw waardering!
Goede levering van een makkelijk te verwerken kantopsluiting.
Nette vlotte aflevering goede tuingrond. Duidelijke website.
Bedankt voor uw respons!
BS
Brigitta S.
Enkhuizen
Goede site en mijn bestelling is vlot verzonden.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw respons en het doorsturen van de mooie foto's!
KM
Kees M.
Kaatsheuvel
Correcte en snelle afhandeling van de bestelling
KM
Kees M.
Kaatsheuvel
Correct en snelle leveringsproblemen
netjes bezorgd, fijne communicatie
TH
Ton H.
Spijkenisse
Op tijd. Vriendelijke bezorger.
RR
Ruud R.
Nieuwerkerk aan den IJssel
Keurig bezorgd en afgehandeld
Bedankt voor uw review!
Prima verzorgde levering.
Goede afspraken te maken
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor de feedback!
duidelijke communicatie
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor de feedback!
Fijn klantcontact
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw positieve feedback!
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw positieve reactie!