amagard.com Nederland

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.432 beoordelingen in totaal

19 apr 2024
Levering in drie dagen maar pas later bleek dat er op zaterdag niet geleverd werd. Zou iets duidelijker aangegeven kunnen worden. Levering ook later omdat er een kooiaap ingezet moest worden. Dit kon bij online reserveren niet aangegeven worden. Verder zeer tevreden over contact en geleverde materialen.
J v.
Amsterdam

14 apr 2024
In de beschrijving staat dat er een rvs rooster in zit. Nou dat is het zeker niet. En als je gaat bellen moet er meer duidelijkheid komen. Niet dus. Staat ook nergens vermeld dat als je het voor 17.00 besteld het pas 3 werkdagen. Later krijgt. Ik had hem op een vrijdag besteld in de hoop deze het weekend te kunnen gebruiken Kreeg hem dinsdag laat pas geleverd. Over het transport bedrijf 0 klachten. Goede service medewerker. De bezorger zetten hem ook netjes in de achter tuin zonder problemen. Maar de omschrijving van dit product mag echt wel beter en de klantenservice ook wel. Van daar een 3 steren Moet nu nog best wel wat andere dingen kopen om de bbq echt goed en naar mijn zin te maken Dus achter af wel iets spijt

Beoordelingen voor amagard.com Nederland

Zeer vlug geleverd plus men laat weten wanneer ze hier zijn ,zeer vriendelijke chauffeur en zonder problemen de big backs geplaats waar we het vraagde om te doen.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw positieve reactie!
30 mei 2024
Was handiger geweest als de grind platen niet onder het pallet geleverd werden waar een bigbag met grind boven op stond. Verder alles prima in orde
PW
Paul W.
Vlaardingen
Plezierig geholpen. Verder goed op de hoogte gehouden van dag en tijdstip van aflevering. Goed verzorgd.
besteld en binnen 2 dagen netjes geleverd, heel fijn dat ze afspraken nakomen
Jan v.
NIEUWEGEIN
25 mei 2024
Denken goed mee, juiste hoeveelheden split en andere materialen.
BJ
Bert J.
Lelystad
Vriendelijke nazorg omdat een product niet geleverd kon worden.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw review. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze geleverde service!
Gewoon goed afgeleverd, verder niets aan toe te voegen
VB
V B.
Den helder

Makkelijke website, besteld en snelle levering. Top
1 jun 2024
Snelle levering tegen een prima prijs
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw positieve reactie!
27 mei 2024
Vriendelijke en gastvrij ontvangen.
Bedankt voor uw review!
2 jun 2024
29 mei 2024
24 mei 2024
LP
Lique P.
Sint Michielsgestel
30 mei 2024
Door de drukte hebben wij een dag te laat geleverd, nogmaals onze excuses.
J v.
Amsterdam
19 apr 2024
29 apr 2024
Bedankt voor de feedback! Wij leveren inderdaad van maandag tot en met vrijdag en een eventuele kooiaap kan worden toegevoegd in de winkelwagen. Wij gaan uw tips meenemen om onze Website te verbeteren!
21 apr 2024
Columbus pro line urban grey bbq gekocht. Netjes te woord gestaan in de showroom. Geleverd conform afspraak. Bleek een halve maan gebroken te zijn. Is netjes opgelost en een nieuwe toegezonden. Goed en net bedrijf die afspraken nakomt!!
29 apr 2024
Bedankt voor uw positieve reactie en nog veel plezier gewenst met uw mooie Kamado!
1 mei 2024
Coreccte hoeveelheden woden afgeleverd na drie bestellingen. Keurig op tijd en goed verpakt.
6 mei 2024
Bedankt voor de fijne feedback!
4 mei 2024
Ga vooral zo door. En ook de levering was perfect verlopen. Alles netjes ingepakt 👍🏻
6 mei 2024
Bedankt voor uw review!