amagard.com Nederland

150 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.347 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 nov. 2018
amagard.com Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 mrt. 2023
Jullie moeten jullie site nog eens goed bekijken omdat ik heb gemerkt dat als je een keuze hebt gemaakt en naar de vervolgstappen gaat het bestelde blijkbaar automatisch weer naar de standaard afmeting en kleur gaan die je vervolgens weer moet aanpassen. Dat is bij mijn laatste bestelling in ieder geval gebeurd. Gelukkig werd ik ‘s morgens gebeld door een medewerker van de binnendienst of de kleur paaltjes voor de kantboarding wel grijs moest zijn omdat de planken en rollen beide zwart waren. Zeer attent en oplettend. Toen ik ‘s middags nog eens goed keek zag ik tot mijn schril dat de breedte van de rollen 10 cm was i.p.v. de bedoelde bestelling die ik bij mijn eerdere bestelling ook had gehad. Ik heb nog direct gebeld, maar jullie waren niet meer bereikbaar. Ik heb vervolgens naar jullie en de vervoerder nog een mail gestuurd, maar daar werd die dag niet meer op gereageerd. De volgende morgen direct gebeld, maar het logistieke proces was al gestart en niet meer te stoppen. Dat klopt want de vervoerder was al op pad. Toen waren er helaas geen echte andere opties meer of voor mij te duur om de rollen alsnog om te ruilen. Dat vond ik jammer en ik heb de geleverde rollen toch maar verwerkt, maar wel met tegenzin omdat door de mindere breedte de kant minder diep is ingegraven, waardoor minder stevig.
RW
Rene W.
Bladel

14 jan. 2024
Alles is tot zover tevreden alleen wat we niet leuk vonden is dat ze voor de garagedeur neergezet heeft Ondanks we gezegt hadden door de telefoon dat ze bij de voordeur moest doen Mijn zoon is extra daarvoor even gebleven voor dat hij naar zijn werk zou gaan en ze zou binnen 15 Minuten er zijn maar na 20 minuten hebben we niets gemerkt dat ze geweest was toen wou mijn zoon weg wou gaan met zijn auto en kon daardoor de garage er niet uit omdat ze voor de garagedeur neergezet heeft waardoor hij niet direct naar ze werk kon gaan
CH
Chris H.
Winschoten

Beoordelingen voor amagard.com Nederland

De levering werd op de juiste dag en geleverd met vooraf een berichtje met de ETA. De bevestiging van de kantopsluiting aan elkaar is makkelijk. Het duurt wel twee weken voordat het is geroest. Al met al tevreden over mijn bestelling.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor de feedback en het doorsturen van de foto. Samen met de afboording ziet het er erg netjes uit!
30 jan. 2024
Veel sneller bezorgt dan de vermelde 3 dagen en product voldeed aan de verwachtingen.
2 feb. 2024
Bedankt voor uw positieve reactie!
AL
Ank L.
Hardinxveld-Giessendam
Een goede service. Keurige leverantie en ze maken waar wat ze zeggen.
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw fijne, positieve reactie!
Goede updates over alles via mail berichten
Bedankt voor uw respons!
2 feb. 2024
Prima service, advies en snel geleverd
5 feb. 2024
Bedankt voor uw feedback!

Columbus proline kamado

Alles zoals beschreven
Antwoord van amagard.com Nederland
Bedankt voor uw reactie, Alvast veel plezier gewenst met uw Kamado!
MR
Michel R.
Hollande

Verbeteringen

Goedemiddag, wat verbeterd kan worden, is het volgende: de blokken hout zouden vlg de info 25 cm bedragen, maar de maat was 23 cm. Het volume was geen 2 m3, in werkelijkheid was dat alleen 1.6 m3 hout.
Antwoord van amagard.com Nederland
Dank u wel voor uw reactie, uiteraard moeten wij leveren wat wij verkopen, dat de lengte van de blokken wat afwijkt kan, maar niet dat de inhoudt zo verschilt. heeft u enkele foto's die u kunt sturen, als reply op de opdracht bevestiging ? Dan gaan wij het verder voor u uitzoeken.
28 dec. 2023
Prima Pellets en een zeer vlotte levering !!! Zeer tevreden!!!
8 jan. 2024
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze houtpellets. Veel stookplezier gewenst!
Komt afspraken na.
15 jan. 2024
Bedankt voor uw waardering!
RB
CH
Chris H.
Winschoten
15 jan. 2024
Bedankt voor uw review, onze excuses dat u niet tevreden bent met de aflevering van uw order. Wij zullen dit zeker opnemen met de transporteur!
14 jan. 2024
Slecht gestapeld, haalt de 1.8 kuub niet. Ook hout met schimmels ertussen. Positief is de levering juiste dag en tijd.
15 jan. 2024
Bedankt voor uw reactie, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent daarom zullen wij contact met u opnemen.
KM
Kees M.
Kaatsheuvel
23 dec. 2023

Perfect

Een bedrijf dat is aan te bevelen. Een duidelijke webshop. Bestellen gaat eenvoudig met een goed advies. Perfecte en snelle levering met een duidelijke tijdsaanduiding.
8 jan. 2024
Bedankt voor uw positieve reactie! Uw oprit ligt er weer netjes bij.
WD
W G D.
Meppel
21 dec. 2023
Snelle levering en vervoerder heeft de juiste pelletwagen voor het naar binnen rijden.
22 dec. 2023
Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze service en houtpellets. Veel stookplezier gewenst.
13 dec. 2023
Afspraken waren geweldig alles klopte Zeer gewaardeerd bedrijf voor ons. Top👍
22 dec. 2023
Bedankt voor uw review, Veel plezier met uw aankoop gewenst!
18 dec. 2023
Prima communicatie en adequate levering.
22 dec. 2023
Bedankt voor uw waardering!
15 dec. 2023
28 okt. 2023
Goede communicatie en komen afspraken na. Levering op vraag was super geregeld
30 okt. 2023
Bedankt voor uw review en veel plezier met uw mooie voortuin!
15 nov. 2023
Goede klantenservice en snelle levering. Daarnaast ook zeer goed geprijsd!
15 nov. 2023
Bedankt voor uw review! Veel plezier met uw aankoop gewenst!