amagard.com Nederland

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.400 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 nov 2018
amagard.com Nederland voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 apr 2024
Levering in drie dagen maar pas later bleek dat er op zaterdag niet geleverd werd. Zou iets duidelijker aangegeven kunnen worden. Levering ook later omdat er een kooiaap ingezet moest worden. Dit kon bij online reserveren niet aangegeven worden. Verder zeer tevreden over contact en geleverde materialen.
JV
J v.
Amsterdam

14 apr 2024
In de beschrijving staat dat er een rvs rooster in zit. Nou dat is het zeker niet. En als je gaat bellen moet er meer duidelijkheid komen. Niet dus. Staat ook nergens vermeld dat als je het voor 17.00 besteld het pas 3 werkdagen. Later krijgt. Ik had hem op een vrijdag besteld in de hoop deze het weekend te kunnen gebruiken Kreeg hem dinsdag laat pas geleverd. Over het transport bedrijf 0 klachten. Goede service medewerker. De bezorger zetten hem ook netjes in de achter tuin zonder problemen. Maar de omschrijving van dit product mag echt wel beter en de klantenservice ook wel. Van daar een 3 steren Moet nu nog best wel wat andere dingen kopen om de bbq echt goed en naar mijn zin te maken Dus achter af wel iets spijt

Beoordelingen voor amagard.com Nederland

MR
Michel R.
Hollande

Verbeteringen

Goedemiddag, wat verbeterd kan worden, is het volgende: de blokken hout zouden vlg de info 25 cm bedragen, maar de maat was 23 cm. Het volume was geen 2 m3, in werkelijkheid was dat alleen 1.6 m3 hout.
Antwoord van amagard.com Nederland
Dank u wel voor uw reactie, uiteraard moeten wij leveren wat wij verkopen, dat de lengte van de blokken wat afwijkt kan, maar niet dat de inhoudt zo verschilt. heeft u enkele foto's die u kunt sturen, als reply op de opdracht bevestiging ? Dan gaan wij het verder voor u uitzoeken.