koro-shop.nl- Logo - Beoordelingen

koro-shop.nl
Beoordelingen:

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden908 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een zakje was defect (niet doorgeprikt, maar defect van de fabricatie. De rand van de zak aan de zijkant die via hitte methodes in elkaar werd geplaakt, had een deel die open was) waardoor een goed deel van de spul in het pakket tetecht kwam. Omdat dit was niet vsn transport maar van de duidelijke kapotte zak van het begin, ik neem aan dat in de magazijn zagen ze dar de zak lekt, maar ze hebben het zo verstuurd, war helemaal niet netjes is. Omdat de poeder etin ook heel erg fijn gemalen is, bik geringe beweging zat mijn huis onder oranje kleur/poeder die heel moeilijk de verwijderen was, en alleen maar wia wassen met zeep mogelijk was, talloze spullen (incl. de vloerbedeking) een voor een, 2 uur lang. Het is ook niet de eerste keer dat ik dit meemaakt bij deze winkel.
CL
costel l.
den haag

Meest relevante negatieve beoordeling

18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind de producten geweldig, maar de service verschrikkelijk. Ik bestel ondertussen al jaren, en de enige reden is dat ze echt hele bijzondere producten hebben. Om die reden blijf ik het in principe aanraden. MAAR de service is heel slecht. Het is super moeilijk om met iemand in contact te komen. Ik wacht nu al 2 weken op een bestelling die nog niet eens verzonden is...
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
24 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel voor verbetering vatbaar. Communicatie, voorraadbeheer, bezorgafspraken, keuze voor bezorgdienst. DHL is onbetrouwbaar. Hebben altijd excuses voor niet komen opdagen: ''goederen beschadigd moet terug naar verzender'', ''hebben u gemist'', en meer van dat soort smoesjes wegens hun onvermogen te leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
28 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het vervelend te horen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We willen u dan ook graag verder helpen, zou u ons een bericht kunnen sturen op service@koro-shop.nl? Met vriendelijke groet, Het KoRo-team
16 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb niets ontvangen, van dhl bericht dat wegens beschadiging pakket retour is gezonden. Dat is niet leuk natuurlijk en hoe en wanneer krijg ik nu mijn geld retour?
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
23 mei 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht en bestelling bij KoRo! Onze excuses dat u uw bestelling niet ontvangen heeft en voor ons late antwoord. Wij hebben u op 17 mei jl. een reactie op uw mail gestuurd, wij hopen dat deze goed bij u terecht is gekomen. Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u ons altijd bereiken op service@koro-shop.nl. Met vriendelijke groet, Het KoRo-team
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het smaakte niet na granaatappelsap, ook was het sap bruin, heb het weg gekiept, en het laatste beetje zaten donkere slierten erin. De smaak kwam niet eens in de buurt van granaatappelsap. Het lijkt alsof het helemaal geen granaatappelsap was. Ik vind heel jammer. Geld weg gegooid.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
12 apr 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht en bestelling bij KoRo. Wat vervelend om te horen dat dit product niet naar verwachting is. Bij KoRo is het altijd ons doel producten aan te bieden die van de hoogste kwaliteit zijn. Zou u ons een bericht willen sturen op service@koro-shop.nl, wij helpen u dan graag verder. Met vriendelijke groet, Team KoRo
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog geen pakket ontvangen!! Veel te Lange levertijd. En nu wel een vraag over feedback
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 apr 2024
Bedankt voor uw bestelling bij KoRo! Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft, wij streven er altijd naar de bestelling zo snel mogelijk bij de klant afgeleverd te krijgen. Helaas zijn we hierbij afhankelijk van de snelheid van onze koeriers. Zou u ons een bericht kunnen sturen op service@koro-shop.nl? Zo kunnen wij u verder helpen. Met vriendelijke groet, Uw KoRo team
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zou geschenk erbij krijgen.was niet geleverd...
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 apr 2024
Bedankt voor uw bestelling bij KoRo! We vinden het vervelend om te horen dat er iets mist bij uw bestelling. Zou u ons een bericht kunnen sturen op service@koro-shop.nl? Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Uw KoRo team
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 apr 2024
Bedankt voor uw bestelling bij KoRo! Wat vervelend om te horen dat u uw pakket nog niet ontvangen heeft, wij streven er altijd naar de bestelling zo snel mogelijk bij de klant afgeleverd te krijgen. Helaas zijn we hierbij afhankelijk van de snelheid van onze koeriers. Zou u ons een bericht kunnen sturen op service@koro-shop.nl? Zo kunnen wij u verder helpen. Met vriendelijke groet, Uw KoRo team
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Producten goed - Service SLECHT

Ik vind de producten geweldig, maar de service verschrikkelijk. Ik bestel ondertussen al jaren, en de enige reden is dat ze echt hele bijzondere producten hebben. Om die reden blijf ik het in principe aanraden. MAAR de service is heel slecht. Het is super moeilijk om met iemand in contact te komen. Ik wacht nu al 2 weken op een bestelling die nog niet eens verzonden is...
Beoordeling melden
AH
anneke h.
zutphen
31 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
producten goed maar bezorging incorrect. ik woon in appartement en geef goede nummer aan en wordt niet goed overgenomen, gevolg bezorger weet niet hoe hij mij moet vinden, dus nummer correct overnemen
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 aug 2023
Beste, bedankt voor uw review! Wat vervelend dat het is misgegaan bij de bezorging! Dat lossen we graag voor u op. We verzoeken u contact op te nemen met service@koro-shop.nl. Met vriendelijke groet, team KoRo
30 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het pakket zou bezorgd worden, en nu is het nergens te vinden. Track and trace blijft steken in 6 dagen geleden. Heeeeeel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
4 sep 2023
Beste, bedankt voor uw review. Het lijkt er helaas op dat er iets mis is gegaan bij DHL, we verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice voor een geschikte oplossing! Met vriendelijke groet, team KoRo
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket kwam beschadigd aan en heb ik terug moeten sturen helaas
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
25 jan 2024
Wat vervelend dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Soms gebeurt dit helaas tijdens het transport. Neem alstublieft contact met ons op via service@koro-shop.nl
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik mis 1 item. Ik had 12 potten besteld en heb er 11 gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van koro-shop.nl
31 jan 2024
Wat vervelend om te horen dat u een product mist bij uw bestelling. Kunt u contact met ons opnemen via service@koro-shop.nl?