koro-shop.nlReviews

: 465Goed

Gecertificeerd sinds: 22 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
koro-shop.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij koro-shop.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 apr. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor koro-shop.nl

273 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 jan. 2022
Wij ontdekten Koro via internet op zoek naar eerlijke, biologische voeding en hebben direct een bestelling geplaatst. De producten werden snel geleverd. Ze zijn heerlijk, biologisch en puur. Je merkt dat er heel veel energie en liefde in het bedrijf wordt gestoken. Wij zijn zeer tevreden en zullen zeker weer bestellen. Zeer veel dank Koro! Met vriendelijke buiging, Jeroen en Wanda uit Veendam in Nederland.

14 jan. 2022
Na 7 dagen nog steeds geen pakket ontvangen dus producten kunnen we nu niet beoordelen. Communicatie met bedrijf slecht, email gestuurd geen bericht terug ontvangen. Gelukkig is het winter, als dit in de zomer gebeurt kan je de spullen meteen weggooien als ze binnenkomen. Vervoerder DHL Internationaal kan mijn huis niet vinden terwijl ze al vaak spullen bij ons gebracht hebben. Ik heb nu een DHL servicepoint aangegeven hopelijk kunnen ze die wel vinden. Wij krijgen pakketten over de hele wereld binnen, die vervoerders kunnen ons wel vinden, dus dat is heel raar. Ze geven bovendien aan dat wij niet aanwezig waren, terwijl er altijd minimaal een persoon aanwezig is om pakketten te ontvangen en deze week waren er constant drie personen aanwezig. Ook krijg ik e-mails binnen voor track en tracé die niet werken, je krijgt gewoon een lege pagina te zien.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

7 nov. 2022
De producten zijn heel goed, helaas gaat er wel vaak wat fout met de levering. De ene keer krijg ik een kapotte pot waardoor de kokosolie niet meer bruikbaar was, een andere keer verdwijnt er een pakket en ik heb ook meerdere keren mee gemaakt dat er producten ontbreken. Dat vind ik een kwalijke zaak!!!!
9 nov. 2022
Beste, bedankt voor uw review. Vervelend dat het hier is misgegaan bij de levering van de producten. Wij verzoeken u contact op te nemen met onze klantenservice om dit recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team KoRo
12 aug. 2022
Mijn bestelling is compleet, maar veel te snel ontvangen. De bezorgdiensten staan onder veel te grote druk.
12 aug. 2022
Beste W. van Vliet, Bedankt voor uw review. Fijn dat uw bestelling goed is aangekomen en ook nog eens bijzonder vlug. Wij hebben geen invloed op de snelheid waarmee DHL bezorgd, desalniettemin waarderen we uw bezorgdheid om de werkomstandigheden van de DHL medewerkers. Wij wensen u veel plezier met uw KoRo bestelling. Met vriendelijke groet, Team KoRo
2 sep. 2022
Ik heb spullen besteld,maar niet ontvangen.willen jullie mijn geld terug storten A.u.b
2 sep. 2022
Beste, Bedankt voor uw review. Het bedrag zal met enkele werkdagen automatisch teruggeboekt worden. Met vriendelijke groet, Team KoRo
9 jul. 2022
Mijn bestelling kwam heel te laat thuis, ik heb niks van hun gehoord totdat ik een e-mail stuurde om te vragen waar mijn bestelling is. Ook geen antwoord gekregen.
11 jul. 2022
Goedendag, Wat vervelend dat u wat langer op uw bestelling heeft moeten wachten dan u van ons mag verwachten. Zou u misschien contact op willen nemen met service@koro-shop.nl met meer gegevens over uw bestelling? Dan kunnen we de oorzaak van de vertraging achterhalen en wellicht nog iets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Team KoRo Nederland
4 jan. 2022
We hebben voor de eerste maal een bestelling gedaan via de Nederlandse koro-webshop. We hebben bericht gekregen dat de goederen op 29/12 rond de middag verzonden zijn. Er is geen tracking ID beschikbaar. Het is nu 4/1 en we hebben geen bericht meer gekregen .We willen graag aanwezig zijn wanneer de goederen geleverd worden, maar hebben geen enkel idee of en wanneer we ze kunnen verwachten...
6 dec. 2021
Ik heb meervmails van jullie ..en ik heb het bestelde en betaalde nog niet eens binnen
7 dec. 2021
Beste, Dankuwel voor uw review en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Door drukte bij onze verzendpartner lopen de levertijden helaas op met een paar dagen. Excuses alvast voor het ongemak. Als u nog verdere vragen of problemen hebt kunt u ons altijd via service@koro-shop.nl bereiken. met vriendelijke groet, Team KoRo Nederland