koro-shop.nl

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling was helaas niet wat ik besteld had. De verpakking was beschadigd eb i.p.v. 2 kilo bio kurkuma poeder zat er een zak bio cashuw noten in. Na melding kreeg ik snel antwoord. De kurkuma wordt alsnog bezorgd ( kon ook kiezen tussen retour betaling) De noten kan ik houden. Niet perse 100% tevreden over de levering. Liever had ik mijn bestelde producten direct ontvangen maar de afhandeling ging zonder gedoe 100% goed.

20 mrt 2023
Bestelling was aangeboden bij vervoerder maar de status bij vervoerder veranderde niet. Dan mis ik telefonisch contact mogelijkheden. Na 2 dagen wederom contact opgenomen. Daarna was pakket in beweging, maar wel een fikse vertraging in bezorging. Bij aankomst was een verpakking beschadigd waardoor de Risoni ook uit de verpakking is gekomen. Daarnaast verschillende lasagne bladen gebroken, ondanks de beschermde verpakking. Producten nog niet geprobeerd, zullen ongetwijfeld goed zijn!
IV
Ingev V.
Amersfoort

Beoordelingen voor koro-shop.nl

5 feb 2024
Als 87-jarige heb ik hulp gevraagd van een kleinzoon bij de bestelling Aronia. Hij kan dit probleemloos. Voor senioren is on-line een crime. Zowel betaling als bestelling ging probleemloos.
13 feb 2024

Damaged packaging

Unfortunately, every package comes very damaged to the Netherlands. Quality of the packaging could be more sturdy.
TF
Truus F.
Reuver
Fijne producten. Het is wel belangrijk om alles goed te verpakken.
13 jan 2024
Feedback op mijn vorige bestelling. De levertijd was lang. De rijst smaakte niet erg lekker.
11 jan 2024
Snelle reactie op vragen. Goede kwaliteit producten. Wat problemen rond verzending
SL
Sonja L.
Delfzijl
4 dec 2023

Goede producten

Mooie producten, redelijk snelle levering Wat ik alleen vreemd vond, Ik had drie producten besteld en die werden alledrie apart verzonden. Ik hoefde zelf geen verzendkosten te betalen, maar het lijkt me voor hen duur.
4 dec 2023
Prima producten!
8 dec 2023
Goede verpakking
WB
Wim B.
Apeldoorn
28 nov 2023
Hele fijne webwinkel! Goede communicatie, je wordt fijn geholpen door de klantenservice mocht er iets misgaan. Klantenservice reageert ook zeer snel en passend. Goede spullen. Nadelen zijn dat de levering soms te lang duurt en dat niet alles altijd op voorraad is, anders 5 sterren!
SL
Sonja L.
Delfzijl
10 nov 2023
Snelle levering, goede producten. Wat ik wel gek vind is dat ze ook producten verkopen die al maanden over datum zijn zonder een prijskorting daarop te geven.
21 nov 2023
Deze mensen verkopen producten van goede kwaliteit die gunstig zijn voor een gezonde levensstijl.
AH
anneke h.
zutphen
6 mei 2023
geweldige site die ik ontdekte, wat een keus en bio producten. de verpakking bij verzending liet te wensen over. genoeg papier op de inhoud maar niet er onder, waardoor doos open was en melkpakken bol stonden.
6 aug 2023

Slechte bezorging DHL

Pakketje van DHL was niet bij mij geleverd terwijl ik de hele dag thuis was. Er stond handtekening vereist maar heb nooit een handtekening gezet. Er staat een krabbeltje wanneer ik op de handtekening klik.
7 aug 2023
Meestal goed alleen de laatste keer waren er blikken met deuken erin en kwam DHL een dag later dan dat zij hadden aangegeven in een mailbericht. Ik heb Koro ook al geïnformeerd en een foto meegestuurd.
19 mrt 2023
Product is goed, de website is zéér traag en de levering is ook aan de trage kant, maargoed het product komt schijnbaar uit Duitsland dus dat zie ik even door de vingers.
CB
Carmen B.
T‘waar
16 jun 2023
De producten zijn van goede kwaliteit ,de verpakking is duurzaam.De bestelling duurt wel betje lang 1tot2weken..Tot nu toe een prima bedrijf
14 mrt 2023
Snelle reacties, snel ontvangen. Wel onduidelijke DHL correspondentie. Goed product, ontvangen zoals beschreven op site.
19 okt 2023
Prima producten, ruim assortiment, nelle bezorging en verwerking, alleen jammer dat er altijd wel dingen zijn uitverkocht
7 sep 2023
Duidelijke communicatie wat betreft bezorging, tijdige levering en in perfecte staat. Helemaal tevreden.
HB
Hein B.
Vleuten
25 sep 2023
Mooie,eerlijke producten, scherpe prijzen,goede communicatie en dito service