koro-shop.nl

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden818 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
koro-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn bestelling was helaas niet wat ik besteld had. De verpakking was beschadigd eb i.p.v. 2 kilo bio kurkuma poeder zat er een zak bio cashuw noten in. Na melding kreeg ik snel antwoord. De kurkuma wordt alsnog bezorgd ( kon ook kiezen tussen retour betaling) De noten kan ik houden. Niet perse 100% tevreden over de levering. Liever had ik mijn bestelde producten direct ontvangen maar de afhandeling ging zonder gedoe 100% goed.

20 mrt 2023
Bestelling was aangeboden bij vervoerder maar de status bij vervoerder veranderde niet. Dan mis ik telefonisch contact mogelijkheden. Na 2 dagen wederom contact opgenomen. Daarna was pakket in beweging, maar wel een fikse vertraging in bezorging. Bij aankomst was een verpakking beschadigd waardoor de Risoni ook uit de verpakking is gekomen. Daarnaast verschillende lasagne bladen gebroken, ondanks de beschermde verpakking. Producten nog niet geprobeerd, zullen ongetwijfeld goed zijn!
IV
Ingev V.
Amersfoort

Beoordelingen voor koro-shop.nl

13 feb 2024
Altijd keurig geleverd. Het product zit in een fijn “kraantjes” verpakking waardoor je makkelijk een dosis kunt inschenken. Ik gebruik het al een tijd en bijzonder tevreden. Als shot of drinken/the ect
RB
ronnie b.
einbeck
Goede levering en op tijd , misschien bij wat zwaardere spullen een stevigere verpakking . Bij de sale producten artikelen verwijderen die niet voorradig zijn.
3 feb 2024
De bestelling was snel in huis. Alles is lekker en zonder toegevoegde chemische ingrediënten en suicker. Ik ben erg blok jullie te hebben gevonden.

Goede service en kwaliteit

Goede attendering toen het product even op was, snelle reactie van klantenservice en goede kwaliteit

Super goed!

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen, snel geleverd, goede kwaliteit. Fantastisch dus!
13 feb 2024
Snelle levering en geweldige prijs kwaliteit verhouding
5 feb 2024
snelle levering en goede service...
15 feb 2024
Snelle levering en goede product
MS
M S.
Amsterdam
9 feb 2024

Hmm😋

De zure kersen zijn heerlijk
gewoon goed
4 feb 2024
4 feb 2024
1 feb 2024
31 jan 2024
5 jan 2024
Makkelijk te bestellen, veel betaalbare biologische producten en geen verzendkosten, erg fijn. Een nog groter assortiment aan biologische producten zou super zijn! En als de kruiden en specerijen ook in kleinere verpakkingen komen zou dat ook een mooie toevoeging zijn
EW
Ed W.
Castricum
23 jan 2024
Stukjes kip voor door de Nasi of Bami of welk gerecht dan ook maar dan plantbased daar heb je alleen de Erwten-eiwitsnippers van Koro voor nodig. Nergens te krijgen in Nederland behalve bij Koro NL en DL. Geweldig product!
23 jan 2024
Mooi assortiment en vooral goede service. Mogelijk nog meer biologische producten?