koro-shop.nl- Logo - Beoordelingen

koro-shop.nl

242 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden884 beoordelingen in totaal

16 apr 2024
Een zakje was defect (niet doorgeprikt, maar defect van de fabricatie. De rand van de zak aan de zijkant die via hitte methodes in elkaar werd geplaakt, had een deel die open was) waardoor een goed deel van de spul in het pakket tetecht kwam. Omdat dit was niet vsn transport maar van de duidelijke kapotte zak van het begin, ik neem aan dat in de magazijn zagen ze dar de zak lekt, maar ze hebben het zo verstuurd, war helemaal niet netjes is. Omdat de poeder etin ook heel erg fijn gemalen is, bik geringe beweging zat mijn huis onder oranje kleur/poeder die heel moeilijk de verwijderen was, en alleen maar wia wassen met zeep mogelijk was, talloze spullen (incl. de vloerbedeking) een voor een, 2 uur lang. Het is ook niet de eerste keer dat ik dit meemaakt bij deze winkel.
CL
costel l.
den haag

8 jul 2023
we hebben maar de helft van de bestelling geleverd gekregen. Geprobeerd om op de website aan te geven dat bestelling niet compleet was maar dan kom je alleen maar bij retourzending uit. Vervolgens email gestuurd naar algemeen adres. Geen enkele reactie ontvangen. En de bestelstatus geeft aan dat alles geleverd is. Ben benieuwd of we nu wel een reactie krijgen. Ook was er geen telefoonnummer te vinden om contact te krijgen met de klantenservice.

Beoordelingen voor koro-shop.nl

SS
Sylvia S.
Amsterdam
Goede producten voor een goede prijs.
Snelle levering, redelijke prijs!
WA
Wil A.
Aalsmeer
Duidelijkheid, snelle verzending
MP
Menna P.
Leidschendam
Puur natuur. Niet irriterend.
27 mei 2024
6 jun 2024
NL
28 mei 2024
7 mei 2024
Fantastisch, zeer uitgebreid assortiment om de lekkerste gerechten te maken van sochtends vroeg tot 'savonds laat, voor een feestje of gewoon tussendoor en het meeste biologisch.
20 mei 2024
Snelle en correcte afhandeling