onlineluiers.com

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.221 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2021
onlineluiers.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
Snelle bezorging, vlot bestellen en een duidelijke communicatie via mail. Dit alles kn combinatie met de laagste prijs in de winkels en online van luiers. TOP! Dit is niet de eerste keer dat ik hier bestel en het zal zeker niet de laatste zijn.
CV

Ik wacht al 7 dagen op het pakket, ik heb verschillende keren gebeld, niemand neemt de telefoon op, niemand beantwoordt mijn e-mail, ik heb het geld en het pakket niet.
AB
Aleksandra B.
Vlaardingen

Beoordelingen voor onlineluiers.com

Trage levering

Snellere levering zou wel goed zijn, na 1 week nog geen bericht van PostNL wanneer er geleverd wordt.
20 mrt 2024
Voor 22u besteld = morgen in huis wil zeggen; voor 22u besteld is binnen 2 weken in huis
18 feb 2024
Bestelling en bezorging gingen prima. Echter was niet alles van goede kwaliteit. Materiaal om hand/voetafdrukken te maken was erg slecht. Slecht verpakt, plakt, droogt niet,kortom onbruikbaar.
12 aug 2023
Beter de klant op de hoogte brengen en de bestelling aan huis brengen zo dat wij zelf niet moeten wachten en zelf gaan zoeken waar ons pakket blijf ook bellen was een flop