onlineluiers.com

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.221 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2021
onlineluiers.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
Snelle bezorging, vlot bestellen en een duidelijke communicatie via mail. Dit alles kn combinatie met de laagste prijs in de winkels en online van luiers. TOP! Dit is niet de eerste keer dat ik hier bestel en het zal zeker niet de laatste zijn.
CV

Ik wacht al 7 dagen op het pakket, ik heb verschillende keren gebeld, niemand neemt de telefoon op, niemand beantwoordt mijn e-mail, ik heb het geld en het pakket niet.
AB
Aleksandra B.
Vlaardingen

Beoordelingen voor onlineluiers.com

Goede aanbieding en snel bezorgd. Ook al was het adres van een wat oudere nieuwbouwwijk uitdagend
Snelle levering, al viel de kwaliteit van de luiers tegen...
24 feb 2024
30 dec 2023
De prijs voordelig . Enkel de tijdsduur 6 dagen is wel lang
FV
Prijs kwaliteit goed. Wat minder was het afleveren... afleverdatum is twee keer uitgesteld geweest.
15 nov 2023
Het is fijn om ze te bestellen
MD
Marianne d.