lovelylabel.nl- Logo - Beoordelingen

lovelylabel.nl

215 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden423 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2022
lovelylabel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het bestellen ging best moeilijk op mijn mobiel. Mijn winkelmandje bleef maar laden of bleef juist leeg. Na veel proberen had ik eindelijk geluk en kon ik naar de bestel en betaalgegevens. Verder erg tevreden over het bestellen. Mijn pakketje was snel verstuurd. Ook net voor 5 december. Ik had het op tijd binnen en iemand er heel blij mee gemaakt. Top dus.

Ik had iets gevraagd om een verjaardagcadeautje erbij te doen maar dat zat er helaas niet bij voorderest was het snel binnen!

Beoordelingen voor lovelylabel.nl

27 jan 2024
Fijn contact, komt afspraak na
28 jan 2024
Snel geleverd en altijd goed!
de snelle levering
20 jan 2024
Parfum was kapot en uitgelopen

Het bestellen moeilijk, top product en levering.

6 jul 2023
Wat een leuke shop is dit met hele leuke prijzen , ik shop er nu voor de tweede keer en ik moet zeggen wat een goede fijne servic hele lieve vrouw en snelle levering ik ben helemaal tevreden super blij ! De geuren ruiken heerlijk dit behoord nu tot mij favoriete shops ik blijf zeker terug komen ik raad het zeker aan aan iedereen hier lekker te shoppen
10 okt 2023
Ik ben heel tevreden over de prijzen , maar vooral over de geuren zelf .. Ik neem bijna altijd Iris ( alien) ..de parfum blijft heel lang en is volgens mij maar das dan persoonlijk niet te onderscheiden van de echte Echt een topsite Die ik iedereen wil aanbevelen Bijna mijn hele fam. Besteld via deze site . Echte toppers Mvg nancy
Lovely label is een prima site met een zeer goede klantenservice. Het ligt aan DHL levering dat ik de bestelling nog niet binnen heb. Lovely label kan hier weinig aan doen helaas. Niet tegenstaande ik blijf wel klant misschien is het beter Post.nl te gebruiken deze leveren wel kwaliteit.
24 nov 2023
Super bedrijf. Ik werd netjes geïnformeerd dat mijn bestelling van 4 items helaas niet in één samengesteld pakket geleverd kon worden maar wel los. Wat uiteraard geen probleem is. Bestelling kwam netjes ingepakt binnen met nog een leuk sample erbij. Een feestje om uit te pakken.
BR
Bert r.
zoetermeer
Pakketje duurde erg lang omdat de vervoerder van lovely, DHL, de bestelling de 1 ste x niet leverde na 3 dagen zgn omdat wij niet thuis waren de 2 x moest ik de bezorger achterna omdat wederom het pakket niet afgeleverd werd……..PTT POST een optie?????
27 sep 2023
Al vaker bij lovely label besteld maar laatste keer problemen gehad door de bezorgdienst. Er werd direct door lovely label een oplossing. Echt heel netjes! Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.
18 jun 2023
Lovely label is behulpzaam,correct en vriendelijk. Aangenaam voor iets te bestellen en 101% tevreden te zijn. Dank je wel voor jullie service Bijf zo werken groeten van èèn zuiderbuur :-)
5 jun 2023
Heel tevrede, snelle bezorging geen verzendkosten en een extra geurtje, geweldig. Één klein min puntje er zat geen parfumlijst bij met de namen van de originele geuren. Dat is wel jammer.
3 jun 2023
Pakje zat iets te lang weg. Contact opgenomen. Zeer vlug antwoord gehad en werd opgevolgd. Alles uiteindelijk goed gekomen Goeie communicatie. Tot de volgende
13 jun 2023

heel tevreden

snelle levering parfum blijft goed ruiken. Als parfum bijna op is dan bestel ik gelijk nieuwe. Ben heel tevreden ook a; aangedragen bij familie en vrienden
18 aug 2023

Alles beviel prima top.!!

Alles beviel prima, bestellen, betaling, snel levering en kreeg zelfs een extra geurtje er bij.. Ik zal in de toekomst zeker weer bestellen.!!
AM
Alie M.
Bergentheim

Heerlijk.

Leuk setje geurbrander gekocht. Ruikt heerlijk. Ben er blij mee en ik kreeg nog een lekker parfum cadeau. Wat een service!!
16 mei 2023
De parfums zijn geweldig al meerdere besteld !! Ook leuk dat je bij een grote bestelling een klein parfum extra krijgt!! 😍